Digiturundus pole homme see, mis ta oli eile. Aitame sinul leida digimaailma kiiresti muutuvas keskkonnas soovitud tulemusteni viiva tee.

UX/UI audit on kodulehtede ja e-poe optimeerimine selleks, et kliendil oleks seal võimalikult hea viibida.

Muudame SEO abil sinu veebilehe Google’i jaoks meeldivamaks, et see tõuseks otsingumootoris kõrgemale kohale, tõmbaks rohkem tähelepanu ning sinu äri saaks rohkem kliente.

Valmistame sulle tänapäevase veebilehe või e-poe – kiire ning kasutaja- ja mobiilisõbraliku. Vajadusel kirjutame tekstid ning pildistame sisumaterjali.

Facebooki reklaam – Kuidas õigesti toimida

Nagu kõigis teistes digitaalsetes turunduskanalites, nii kätkeb ka Facebooki reklaam kindlaid reegleid ja võtteid, mille õige järgimise puhul võib saavutada suurepäraseid tulemusi. Pealtnäha võib Facebooki reklaam tunduda lihtne viis, kuidas oma toode või teenus nähtavaks teha – vaja on vaid ettevõtte Facebooki lehte ja suund Ads Manageri.

veel samal teemal

A
Google’i AI-otsing: mida see turundajale tähendab?
Foto - Jake Farra
Intervjuu Nordic Fibreboardiga: Uus veebileht keskkonnateadlikule tööstusliidrile
ND_Ligipääsetavuse_blogi-01 (1)
Kas Sinu e-pood vastab juunis jõustuvatele ligipääsetavuse nõuetele?
Noor Nobelist praktikaprogramm
Liismary, müügi- ja teenusearenduse juhtimise praktikant
Noor Nobelist praktikaprogramm
Gervin, WordPress veebiarenduse praktikant
Noor Nobelist praktikaprogramm
Loretta, digiturunduse praktikant
Noor Nobelist praktikaprogramm
Anneli, SEO praktikant
Noor Nobelist praktikaprogramm
Annika, halduse ja personalijuhtimise praktikant
Noor Nobelist praktikaprogramm
Martin, sotsiaalmeedia ja projektijuhtimise praktikant
Noor Nobelist praktikaprogramm
Noor Nobelist: tagasivaade 2025 praktikaprogrammile