Digiturundus pole homme see, mis ta oli eile. Aitame sinul leida digimaailma kiiresti muutuvas keskkonnas soovitud tulemusteni viiva tee.

UX/UI audit on kodulehtede ja e-poe optimeerimine selleks, et kliendil oleks seal võimalikult hea viibida.

Muudame SEO abil sinu veebilehe Google’i jaoks meeldivamaks, et see tõuseks otsingumootoris kõrgemale kohale, tõmbaks rohkem tähelepanu ning sinu äri saaks rohkem kliente.

Valmistame sulle tänapäevase veebilehe või e-poe – kiire ning kasutaja- ja mobiilisõbraliku. Vajadusel kirjutame tekstid ning pildistame sisumaterjali.

Facebooki reklaam – Kuidas õigesti toimida

Nagu kõigis teistes digitaalsetes turunduskanalites, nii kätkeb ka Facebooki reklaam kindlaid reegleid ja võtteid, mille õige järgimise puhul võib saavutada suurepäraseid tulemusi. Pealtnäha võib Facebooki reklaam tunduda lihtne viis, kuidas oma toode või teenus nähtavaks teha – vaja on vaid ettevõtte Facebooki lehte ja suund Ads Manageri.

veel samal teemal

unnamed
Usaldus ja usalduse loomine digiturunduses
ühispilt
Noor Nobelist: tagasivaade praktikaprogrammile
503A9005
Maris, müügi- ja teenusearenduse juhtimise praktikant
503A9027
Magnar, veebiarenduse praktikant
503A9018
Kaileen, digi- ja sotsiaalmeedia projektijuhi praktikant
IMG_2760
Julius Erik, ärijuhtimise praktikant
503A9038
Dani-Nicole, disaineri praktikant
503A9021
Asko, copywriteri praktikant
Digital,Marketing,Media,(website,Ad,,Email,,Social,Network,,Seo,,Video,
Digiturunduse võidukäik: väike eelarve, suured tulemused
Google,Ads,Imobile,Icon,App,On,A,Screen,Smartphone,Iphone
4 nippi, kuidas välismaal teha tulemuslikku Google'i reklaami