Digiturundus pole homme see, mis ta oli eile. Aitame sinul leida digimaailma kiiresti muutuvas keskkonnas soovitud tulemusteni viiva tee.

UX/UI audit on kodulehtede ja e-poe optimeerimine selleks, et kliendil oleks seal võimalikult hea viibida.

Muudame SEO abil sinu veebilehe Google’i jaoks meeldivamaks, et see tõuseks otsingumootoris kõrgemale kohale, tõmbaks rohkem tähelepanu ning sinu äri saaks rohkem kliente.

Valmistame sulle tänapäevase veebilehe või e-poe – kiire ning kasutaja- ja mobiilisõbraliku. Vajadusel kirjutame tekstid ning pildistame sisumaterjali.

digistrateegia ja -audit​

Nii nagu maja alus on vundament, nii on ka sinu digitaalse kohalolu aluseks hea digiaudit ja -strateegia. Audit kaardistab sinu äri kitsaskohad ning strateegia aitab sul teha teadlikke ning nupukaid otsuseid, kuidas ettevõtet digitaalselt kasvatada. Toetame sinu ettevõtte sisenemist ja kasvamist digitaalses turundusmaailmas. 

digistrateegia
sisaldab:

  • strateegia loomist vastavalt eesmärkidele
  • mõõdikute paika sättimist
  • kanalite jaotust
  • hilisemat analüüsi

Arvestades digiauditi tulemusi ja ettevõtte ärilisi eesmärke, loome strateegia nende täitmiseks. Periooditi saame ka kontrollida strateegia efektiivsust ning vajadusel viia sisse muudatusi.

jälgime ja optimeerime tulemusi

Vastavalt strateegiale valime välja sobivad digikanalid (näiteks Google, Facebook, LinkedIn) ning sinu ettevõtte saabki suuremaks kasvada. Raportid aitavad sul mugavalt silma peal hoida, kuidas sinu äril digimaailmas läheb. Vastavalt valitud teenusepaketile saad ka sisulisema ülevaate, mis annab näpunäiteid, mida oleks mõistlik tulevikus muuta.

Digistrateegia ja -audit käivad meie käes hõlpsalt, sest „digi“ on valdkond, milles oleme eriti tugevad. Võta meiega ühendust, et orienteeruda maailmas, mida valitseb „digi“.

Google reklaam
Google reklaam - kellele see on?
shutterstock_2407104819
Hästi toimiva Meta reklaamikampaania 6 tugisammast
Cambridge,,Ma,,Usa,-,Jun,28,,2022:,Google,Logo,Is
Google’i tähtaeg turundajatele: veebilehed peavad olema märtsiks GDPR-ile vastavad
untitled-design-1
Kujunda oma ettevõtte diginägu ise, muidu teevad seda teised
Business,Team,Brainstorming,Data,Target,Financial,Concept
Digiturundus kui investeering – kuidas investeeringud tasuma saada?
shutterstock_1988493140
10 lihtsa sammuga eduka LinkedIn ettevõtte profiilini
shutterstock_675817645
Kas sina juba kasutad uut Google Analytics 4? Oleks aeg.
shutterstock_1624015138
Teie praegune kodulehe statistika võib peagi lakata töötamast!
shutterstock_1458524012
Facebooki reklaam – Kuidas õigesti toimida
shutterstock_1338972638
Google head ja halvad reklaamid