Digiturundus pole homme see, mis ta oli eile. Aitame sinul leida digimaailma kiiresti muutuvas keskkonnas soovitud tulemusteni viiva tee.

UX/UI audit on kodulehtede ja e-poe optimeerimine selleks, et kliendil oleks seal võimalikult hea viibida.

Muudame SEO abil sinu veebilehe Google’i jaoks meeldivamaks, et see tõuseks otsingumootoris kõrgemale kohale, tõmbaks rohkem tähelepanu ning sinu äri saaks rohkem kliente.

Valmistame sulle tänapäevase veebilehe või e-poe – kiire ning kasutaja- ja mobiilisõbraliku. Vajadusel kirjutame tekstid ning pildistame sisumaterjali.

SEO

SEO (search engine optimization)  tööde raames optimeerime teie veebilehte, et parandada nähtavust Google otsingus ning suurendada kodulehe orgaanilist liiklust. 

Parem nähtavus Google’is ja teistes otsingumootorites suurendab päringuid kodulehel, e-poodide müüki ning brändi tuntust.

Orgaanilise liikluse suurendamine

SEO eesmärk on kasvatada kodulehe orgaanilist liiklust. Orgaaniline liiklus toob kodulehele üldiselt kasutajaid, kellel on reaalne huvi lehe sisu, pakutavate teenuste või toodete osas. Erinevalt makstud liiklusest (nagu digireklaamid), on veebilehe optimeerimise mõju püsiv. Hästi optimeeritud veebileht suurendab  lehe külastatavust pika aja vältel.

Orgaaniline liiklus aitab suurendada ka sinu brändi ja lehe usaldusväärsust. Külastajad, kes leiavad su lehe otsingumootorite abil, kipuvad usaldama sinu brändi rohkem kui need, kes saabuvad läbi reklaami või sotsiaalmeedia.

Lihtsustatult öeldes, muudab SEO sinu kodulehe Google’ile meeldivaks. Kui sinu veebisait on Google’ile sümpaatne, siis tõuseb see otsingutulemustes kõrgemale ning saab seeläbi rohkem liiklust.

Veebilehe optimeerimine:

  • tõstab veebilehe tõsiseltvõetavust
  • suurendab brändi tuntust
  • toetab sisuturundust
  • kasvatab konkurentsieelist
  • parandab kasutajakogemust
  • laiendab kliendibaasi
  • on kuluefektiivne

SEO strateegia ja haldus

Veebilehe edukas optimeerimine ja pikaajalise kasvu tagamine vajab pidevat tööd. Selleks koostame kliendile veebilehe analüüside ja kliendi eesmärkide põhjal SEO strateegia ning aitame selle ka ellu viia.

SEO teenuse osad:

  • Märksõna analüüs – aitab välja selgitada, milliste otsinguterminitega inimesed lehe tooteid ja teenuseid otsivad
  • Konkurentsianalüüs – annab ülevaate, kuidas teised ettevõtted oma veebilehe optimeerimisele lähenevad
  • Sisu ja struktuuri analüüs – Kontrollime, et kodulehel kuvatud sisu oleks kooskõlas fookusmärksõnadega
  • Tehniline SEO audit – Kaardistame lehe tehnilise SEO hetkeolukorra ja kasvuvõimalused ning lahendame esilekerkivad puudused
  • SEO strateegia – Analüüside tulemuste ja kliendi vajaduste põhjal koostame pikaajalise strateegia orgaanilise liikluse kasvuks
  • Sisuloome – loome ja uuendame veebilehe sisu vastavalt strateegiale ja vajadusele. Optimeerime lehe meta andmeid  
  • Otsime iga kliendi puhul pidevalt uusi võimalusi veebilehe nähtavuse parandamiseks.

SEO audit

SEO audit on kodulehe põhjalik analüüs, mille tulemusena selgub lehe SEO hetkeseis ja kujuneb edasine strateegia. ​

Auditi tulemuseks on dokument, mis annab täpse ülevaade sellest, millised on kodulehe puudused ja võimalused.​

Auditi jaoks vajaliku info hankimiseks kasutame erinevaid SEO tööriistu, mis annavad põhjaliku ülevaate kõigist SEO-d mõjutavatest faktoritest.​

Veebilehe ühekordne SEO optimeerimine

SEO ühekordsete tööde raames teostame kolme kuu jooksul kõige kriitilisemad tehnilised SEO tööd, mis annavad kõige kiiremad tulemused veebilehe liikluse kasvatamiseks ning märksõnade positsioonide parandamiseks.

SEO teenuste hind

tehtud tööd

New Project (26)
SEO spetsialisti arvamus: kuidas läheneda klientide ootustele? 
New Project (1)
9 abistavat nippi algajale SEO spetsialistile
Nobel_sots_template_fotod (1) copy
SEO ABC: Kuidas alustada veebilehe optimeerimisega, kui varasem kogemus puudub?
Nobel_sots_template_fotod (1) copy
SEO tootejuht SEO eesmärkidest – kuidas neid seada ja millega arvestada
Survey,Form,Concept
Uuri, kas ilusad pildid peletavad Sinu kodulehelt kliendid minema
shutterstock_494287042-1
SEO ise – miks on esmamulje tähtis ja kuidas saad seda ise mõjutada?