B2B turundus
Nagu iga teinegi kaubandus, vajab ka B2B (business-to-business) müük reklaami. Mängureeglid on küll mõnevõrra teistsugused kui B2C (business-to-consumer) turunduse puhul. Nobel Digital on abiks, et sinu ettevõtte B2B turundus toimiks nii, et see tooks maksimaalseid tulemusi.
strateegia ehitamine
B2B turundus võidab palju sellest, kui paigas on müügi- ja turundusstrateegia. Meie paneme sinu jaoks paika kõik alates konkurentsianalüüsist kuni ostja teekonnani. Strateegiate loomine koosneb:
- Turundusstrateegia loomisest
- Klienditeekonna kaardistamisest
- Brändi positsioneerimisest
- Kliendipersoonade kaardistamisest
- Lansseerimisstrateegia loomisest
- Turuülevaate loomisest
brändi loomine
Brändi loomine on tähtis selleks, et sa eristuksid turul olevatest konkurentidest, aga ka selleks, et nii sina ise kui ka potentsiaalsed kliendid teaksid, milline su ettevõte on ja mida see esindab. Meie Nobel Digitalis aitame su ettevõtet maailmale kommunikeerida, kui su eesmärgiks on B2B turundus. Kui oleme su brändi identiteedi paika pannud, siis aitame seda ka turundada. Niimoodi saavad uued kliendid sinu ettevõttest teadlikuks. Brändi loomine koosneb:
- Brändi positsioneerimisest
- Brändi identiteedi loomisest
- Brändi kinnistavatest reklaamikampaaniatest
- Veebilehekülje loomisest
- Sisuloomest
klientide võitmine
Igasuguse turundustegevuse aluseks on sisu. B2B turundus ei ole siinkohal erand. Meie Nobel Digitalis panustame sellesse, et loome sinu ettevõttele sisu, millega inimesed selleni jõuavad. Loome kõike alates sisuturundusartiklitest kuni otsingumootoritele optimiseeritud (SEO) veebilehe sisuni. Tähtis on, et potentsiaalsed kliendid leiaksid oma tee sinu ettevõtteni ning toodete või teenuseni, mida see müüb.
B2B turundus nõuab ka tihtipeale, et müügitegevus oleks suunatud otsustajatele. See tähendab, et sihtrühm võib olla ühe kitsa valdkonna ettevõtete juhtivatel kohtadel olevad töötajad. Nobel Digital aitab sul läbi digimaailma rägastike just nendeni jõuda. Sellist tüüpi B2B turundus nõuab strateegiat, mis koosneb:
- ABM ehk kontopõhise turunduse kampaaniatest
- Brändiloome kampaaniatest
- Müügivihjete loomise kampaaniatest
Rahvusvaheline kogemus
B2B turundus on valdkond, milles Nobel Digital omab rahvusvahelist kogemust selliste tipptegijatega, nagu Lindström, Leden Grupp, Paulig PRO, Santa Maria, Fondia, SOL ja paljud teised.