ET

Digiturundus pole homme see, mis ta oli eile. Aitame sinul leida digimaailma kiiresti muutuvas keskkonnas soovitud tulemusteni viiva tee.

UX/UI audit on kodulehtede ja e-poe optimeerimine selleks, et kliendil oleks seal võimalikult hea viibida.

Muudame SEO abil sinu veebilehe Google’i jaoks meeldivamaks, et see tõuseks otsingumootoris kõrgemale kohale, tõmbaks rohkem tähelepanu ning sinu äri saaks rohkem kliente.

Valmistame sulle tänapäevase veebilehe või e-poe – kiire ning kasutaja- ja mobiilisõbraliku. Vajadusel kirjutame tekstid ning pildistame sisumaterjali.

blogi

Kirjutame lihtsalt lahti ka digiturunduse kõige keerulisemad teemad. Loe meie ekspertide näpunäiteid, tutvu tulevikutrendide, koolituste ja turundusplatvormidega ning ammuta inspiratsiooni meie senitehtud töödest. Vahel jagame sekka uudiseid meie põnevast kontorielust Noblessneri kvartalis. Head lugemist!

sorteeri teemade järgi

Kõik teemad
Digiturundus
Seo
Nobelistid
Kodulehed
Google’i tähtaeg turundajatele: veebilehed peavad olema märtsiks GDPR-ile vastavad
Märtsikuu on lähenemas ning digireklaamide maailmas on tulemas pöördeline muutus, mis keskendub kasutaja nõusolekule.
Loe rohkem
Kuidas kasvada Nobelis SEO tippspetsialistiks: praktilised sammud ja inspireeriv keskkond
Nobel Digitali SEO meeskond pühendub järjepidevalt oma töötajate arendamisele – sellega loome tipptasemel spetsialistiks kasvamise võimalused. Meie lähenemine hõlmab...
Loe rohkem
Kuidas meeldida GDPR-ile ja teha kodulehe privaatsuspoliitika seadusele vastavaks?
Kas Sa tead, mis vahe on privaatsuspoliitikal ja küpsistepoliitikal? Mis võib juhtuda, kui Sinu ettevõtte kodulehel ei ole järgitud Euroopa Liidu (EL) sätestatud...
Loe rohkem
Kodulehe hooldus ja uuendamine - miks need on hädavajalikud
Sulle on äsja üle antud uhiuus ning kaasaegne veebileht, mis töötab nagu kellavärk: kasutajasõbralik navigeerimine, kõik lingid toimivad ning päringud tulevad õigele...
Loe rohkem
Kujunda oma ettevõtte diginägu ise, muidu teevad seda teised
Umbes pooled klienditeekondadest algavad tänapäeval internetist. Sul pole enam aega mõelda-seedida, sest nii hea kui ka halb sõna lähevad lendu ja levivad väga kiiresti....
Loe rohkem
Digiturundus kui investeering – kuidas investeeringud tasuma saada?
Digiturundus – see on muutnud viisi, kuidas ettevõtted oma tooteid ja teenuseid turundavad ning kuidas turunduse tulemusi mõõta. Õigem on ehk öelda, et digiturundus...
Loe rohkem
10 lihtsa sammuga eduka LinkedIn ettevõtte profiilini
Tänaseks teab iga endast sotsiaalmeedias lugupidav ettevõte, et LinkedIn-is peab olemas olema. Ka seda teab üks tark ettevõtja, et sotsiaalmeedia profiil olgu maksimaalselt...
Loe rohkem
Kas sina juba kasutad uut Google Analytics 4? Oleks aeg.
Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google...
Loe rohkem
Kliendid vajavad silma paistmiseks aina erilisemaid oskusi
„Niisama ilusat reklaami pole mõtet teha, toimib läbimõeldud turundus, mille aluseks on põhjalik analüüs ja pidev töötamine andmetega,“ ütleb Nobel Digitali partner...
Loe rohkem
Uuri, kas ilusad pildid peletavad Sinu kodulehelt kliendid minema
Meeldivat kasutajakogemust ning olulist infot antakse veebilehtedel aina enam edasi visuaali, fotode ja disainielementide abil. Siinjuures on põhiliseks märksõnaks...
Loe rohkem
Näita rohkem