Digiturundus pole homme see, mis ta oli eile. Aitame sinul leida digimaailma kiiresti muutuvas keskkonnas soovitud tulemusteni viiva tee.

UX/UI audit on kodulehtede ja e-poe optimeerimine selleks, et kliendil oleks seal võimalikult hea viibida.

Muudame SEO abil sinu veebilehe Google’i jaoks meeldivamaks, et see tõuseks otsingumootoris kõrgemale kohale, tõmbaks rohkem tähelepanu ning sinu äri saaks rohkem kliente.

Valmistame sulle tänapäevase veebilehe või e-poe – kiire ning kasutaja- ja mobiilisõbraliku. Vajadusel kirjutame tekstid ning pildistame sisumaterjali.

4 nippi, kuidas välismaal teha tulemuslikku Google’i reklaami

Margus valab endale kolmanda tassi kohvi ning istub tagasi arvuti ette. Tema tünnisaunasid tootev ettevõtte on teinud Ühendkuningriigis (UK) mitu olulist müüki. Kuna näib, et kauba vastu on seal huvi, siis arvas Margus, et kliendibaasi laiendamiseks võiks proovida UK-s reklaamida. Lihtsaim viis tundus olevat Google Ads reklaam. Eesti turul haldab Margus reklaame ise ning eeldas, et saab ka UK-s sellega hakkama. Tegelikult see nii lihtne ei ole. Seal tehtud kampaania on juba ära söönud 1000€, kuid sisse toonud vaid paar keskmise kvaliteediga päringut. Mida edasi teha? Kas kogu asi kinni panna?

veel samal teemal

unnamed
Usaldus ja usalduse loomine digiturunduses
ühispilt
Noor Nobelist: tagasivaade praktikaprogrammile
503A9005
Maris, müügi- ja teenusearenduse juhtimise praktikant
503A9027
Magnar, veebiarenduse praktikant
503A9018
Kaileen, digi- ja sotsiaalmeedia projektijuhi praktikant
IMG_2760
Julius Erik, ärijuhtimise praktikant
503A9038
Dani-Nicole, disaineri praktikant
503A9021
Asko, copywriteri praktikant
Digital,Marketing,Media,(website,Ad,,Email,,Social,Network,,Seo,,Video,
Digiturunduse võidukäik: väike eelarve, suured tulemused
Google,Ads,Imobile,Icon,App,On,A,Screen,Smartphone,Iphone
4 nippi, kuidas välismaal teha tulemuslikku Google'i reklaami