ET

Digiturundus pole homme see, mis ta oli eile. Aitame sinul leida digimaailma kiiresti muutuvas keskkonnas soovitud tulemusteni viiva tee.

UX/UI audit on kodulehtede ja e-poe optimeerimine selleks, et kliendil oleks seal võimalikult hea viibida.

Muudame SEO abil sinu veebilehe Google’i jaoks meeldivamaks, et see tõuseks otsingumootoris kõrgemale kohale, tõmbaks rohkem tähelepanu ning sinu äri saaks rohkem kliente.

Valmistame sulle tänapäevase veebilehe või e-poe – kiire ning kasutaja- ja mobiilisõbraliku. Vajadusel kirjutame tekstid ning pildistame sisumaterjali.

Kas sina juba kasutad uut Google Analytics 4? Oleks aeg.

Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google Analytics’iga vastuse. Mullu oktoobris jõudis kasutajateni uue generatsiooni tööriist Google Analytics 4 (GA4). Kui sa seda veel ei kasuta, siis tasub hakata.

Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google Analytics’iga vastuse. Mullu oktoobris jõudis kasutajateni uue generatsiooni tööriist Google Analytics 4 (GA4). Kui sa seda veel ei kasuta, siis tasub hakata.

2023. aasta juulis lõpetab tegevuse Universal Analytics ning selleks ajaks peaks kõigil olema oma veeb ja äpid viidud GA4 või siis mõne muu altnernatiivse analüütika lahenduse peale.

2023. aasta 1. juuli paistab praegu veel kaugel, kuid teame küll, kuidas aeg lendab. Just sel kuupäeval lõpetatakse andmete kogumine Google Analytics’i eelmise versiooni Universal Analytics’iga (UA).

See tähendab, et kui sa soovid, et sinu ettevõtte veebilehe liikluse andmeid edasi korjatakse, pead enne seda daatumit paigaldama kodulehele GA4. Meie soovitame sul seda aga kohe teha. Sest:

  • kuna klienditeekonnad leiavad aset väga erinevate seadmete ning äppidega, on GA4 fookuses seadmete-ülene (cross-device) jälgimine
  • tänu masinõppe tehnoloogiale suudab GA4 luua ennustusi (predictive analytics) ning pakkuda detailseid sisevaateid andmetesse (insights)

Kahe versiooni erinevusena võib välja tuua veel selle, et GA4 ei toetu niivõrd palju küpsistele kui seda teeb UA. Samuti on teistmoodi andmete kogumise protsess – GA4 põhineb eventidel, UA aga sessioonidel ja erinevatel hit-tüüpidel.

Kas mul on UA või GA4?

Täiesti võimalik, et sul on GA4 juba paigaldatud. Vastuse leiad analüütikast, kodulehe koodist või erinevate tööriistade (näiteks Tag Assistant) abil. Kõige lihtsama juhise leiad SIIT.

Kui sul pole aega sellega tegeleda, küsi abi kas oma kodulehe arendajalt või turunduspartnerilt.

Hea nipp on jälgida ka tracking ID. Kui ID koosneb struktuurist UA-XXXXXXX-X, on tegemist UA-ga, kui ID on struktuuriga G-XXXXXXXXX, on tegemist GA4 kontoga.

Kuidas ma saan endale GA4?

Informatsiooni GA4 paigaldamise kohta leiad SIIT. Kui see tundub liialt keeruline, ära muretse, võta meiega ühendust ning aitame sind kindlasti. Igal juhul tasub sellega tegeleda, sest muidu avastad ühel hetkel, et sinu kodulehe külastajate kohta pole enam häid andmeid saadaval.

Kas GA4 ja UA mõõdavad samu asju?

Jah! Selleks aga pead enne mõõdetavad tegevused seadistama. Juhised selleks leiad SIIT.

Kas varasemaid andmeid on võimalik importida uude versiooni?

Ei. GA4 ja UA töötavad erineval põhimõttel ja seetõttu ei ole võimalik vanu andmeid GA4 importida. Küll on teada, et kuni pool aastat pärast andmete kogumise lõpetamist on võimalik UA andmeid läbi raportite kasutada. Andmete hilisemaks kasutamiseks tuleb need endale alla laadida.

Võta meiega ühendust ja räägime, kuidas me saame teid aidata Google Analytics’i seadistusega.

Autor: Martin Kesküll

Digistrateeg

JAGA POSTITUST:

veel samal teemal

Cambridge,,Ma,,Usa,-,Jun,28,,2022:,Google,Logo,Is
Google’i tähtaeg turundajatele: veebilehed peavad olema märtsiks GDPR-ile vastavad
26Apr2023_141823_IMG_0640_photoSilverGutmann
Kuidas kasvada Nobelis SEO tippspetsialistiks: praktilised sammud ja inspireeriv keskkond
Terms,And,Conditions,For,Employers
Kuidas meeldida GDPR-ile ja teha kodulehe privaatsuspoliitika seadusele vastavaks?
Ostersund,,Sweden,-,June,10,,2016,Closeup,Of,Wordpress,Website
Kodulehe hooldus ja uuendamine - miks need on hädavajalikud
untitled-design-1
Kujunda oma ettevõtte diginägu ise, muidu teevad seda teised
Business,Team,Brainstorming,Data,Target,Financial,Concept
Digiturundus kui investeering – kuidas investeeringud tasuma saada?
shutterstock_1988493140
10 lihtsa sammuga eduka LinkedIn ettevõtte profiilini
shutterstock_675817645
Kas sina juba kasutad uut Google Analytics 4? Oleks aeg.
digital-partnerid
Kliendid vajavad silma paistmiseks aina erilisemaid oskusi
Survey,Form,Concept
Uuri, kas ilusad pildid peletavad Sinu kodulehelt kliendid minema