Klient soovis konkurentsist eristuda
Turg, millel Nordic Hypo tegutseb, on vägagi konkurentsitihe. Krediiditooteid pakuvad nii era- kui ka äriklientidele näiteks pangad, aga ka väiksemad laenupakkujad ning ühisrahastusplatvormid. Nordic Hypol oli soov sellest seltskonnast välja paista kui kliendi vajadustele ning paindlikkusele orienteeritud teenuspakkuja. Seetõttu pöördus klient meie poole, et aitaksime kasvatada bränditeadlikkust ning sellega kaasuvalt suurendada kampaaniaperioodil laenutaotluste arvu.
Iga bränditeadlikkuse tõstmise kampaania algab loovlahendusest. 2022. aastal tegime Nordic Hypole laiaulatusliku brändiuuenduse. Värskenduse said nii logo, värvitoonid kui ka fotomaailm. Kõike seda toetas kasutajasõbralik ning kaasaegne kodulehekülg. Sellest kõigest sündis loogilise jätkuna kliendi soov, mis hõlmas endast imagokampaania loomist. Eesmärgiks oligi tutvustada uut brändi ning kommunikeerida Nordic Hypo eeliseid konkurentide ees.
Laenamine ei peaks olema mägironimine
Nagu juba öeldud sai, siis finantsteenuste turg on konkurentsitihe. Finantsasutusi ja laene on igasuguseid, kuid just Nordic Hypo pakutav kinnisvara tagatisel laen võtab arvesse kliendi kõiki soove ning vajadusi. Nordic Hypo jaoks on iga klient eriline ning oluline. Nad süvenevad üksipulgi oma klientide vajadustesse ning pakuvad täpselt seda, mida kliendid vajavad. Pidasime oluliseks ka seda, et me ei vastanduks agressiivselt pankadele. Samuti ei soovinud me neid ka halvustada, vaid meie eesmärgiks oli rõhutada Nordic Hypo eeliseid, kui neid võrrelda suurte pankadega.
Lähtusime perspektiivist, et pankade tingimused on pigem kõigile samasugused ning kliendi reaalsete vajadustega niivõrd palju ei arvestata. Vahet pole, kas tegemist on suure või väikese kliendiga. Nägime pankasid kui suuri paindumatuid või kõigutamatuid kivist monoliite. Sellest kontseptsioonist tulenes ka meie loovidee ning põhisõnum: „Pangad on kivist. Meie mitte.“
Video- ning pildimaterjalides tõime võrdluseks mägironija raske teekonna päris looduslikul (kivi)pangal, et jõuda tippu. Näitasime sellel rajal olevaid takistusi ning raskusi, mis olid analoogiaks finantsmaailmas esile kerkivate raskustega pangast (finantsasutusest) laenu saamisel. Videoklippidest võib leida nii äratundmist kui ka samastumist. Sõnum, et Nordic Hypost on lihtsam ja probleemivabam laenu saada, jõudis sihtgrupini arusaadaval ning humoorikal viisil.
Võtsime digikanalitega tuurid üles
Kui loovidee ning imagokampaania olid valmis, siis oli vaja see kõik ka maailmasse valla lasta. Selleks viisime läbi integreeritud kampaania Meta (Facebook, Instagram, story-formaat, reels-id) ning Google Ads (YouTube, Discovery, GDN, otsing) platvormides. Paralleelselt digikampaaniatega olid reklaamid jooksmas ka valitud meediaväljaannetes, nagu Postimees, Delfi, Õhtuleht, Äripäev, ning teleekraanidel.
Mäekõrgused tulemused
Tänu hästi suunatud kampaaniatele kasvas laenutaotluste arv eelneva perioodiga (märts-aprill) võrreldes Nordic Hypo kodulehel tervikuna 104% ja eelneva aasta sama perioodiga võrreldes lausa 150%. Sealjuures oli veel eelmise aasta samal perioodil Euribor nullilähedane ehk krediidikulukus tervikuna oluliselt madalamal tasemel kui praegu.
Ainult digikampaaniatega seotud päringute muutus oli eelneva perioodiga võrreldes (märts-apr) 144% ja eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 138%. Eelnev periood ja eelmise aasta sama periood olid aktiivsed Google otsingureklaamid. Kampaaniaperioodiks lisandusid kampaaniatüübid Performance Max, Discovery, GDN, YouTube ning Meta (Facebook ja Instagram).
Otsingureklaamidest tulnud päringute osakaal oli kampaaniaperioodil 47%. Võrreldes eelneva perioodiga kasvas Direct-liikluse maht kodulehele lausa 326%; võrreldes eelmise aasta sama perioodiga aga 148%.
Miks on kõik need tulemused väga head? Uue veebilehe ja läbimõeldud loovstrateegia koosmõjus on ka ajal, mil raha hind on laenajate jaoks olulisel määral kasvanud, võimalik sellegipoolest hästi kommunikeeritud sõnumi ja õigete kanalite abil päringute ja väljaantavate laenude mahtu olulisel määral kasvatada.
Kui Sinagi soovid oma ettevõttele uut brändingut või tulemuslikku imagokampaaniat, mis õigete kanalite kaasamisega kasvatab klientide arvu, siis võta ühendust Nobeliga!