ET

Digiturundus pole homme see, mis ta oli eile. Aitame sinul leida digimaailma kiiresti muutuvas keskkonnas soovitud tulemusteni viiva tee.

UX/UI audit on kodulehtede ja e-poe optimeerimine selleks, et kliendil oleks seal võimalikult hea viibida.

Muudame SEO abil sinu veebilehe Google’i jaoks meeldivamaks, et see tõuseks otsingumootoris kõrgemale kohale, tõmbaks rohkem tähelepanu ning sinu äri saaks rohkem kliente.

Valmistame sulle tänapäevase veebilehe või e-poe – kiire ning kasutaja- ja mobiilisõbraliku. Vajadusel kirjutame tekstid ning pildistame sisumaterjali.

Pangad on kivist. Nordic Hypo mitte.

Nobelis näeme ennast paindlikkusele orienteeritud teenuspakkujana, seetõttu leiavad oma tee meieni ka asutused, kes jagavad seda mõttelaadi. Finantsteenustele orienteeritud laenupakkuja Nordic Hypo on täpselt selline ettevõte, kellega leidsime sellises maailmavaates ühise keele. Sünergia tulemusel sündiski Nordic Hypole populaarne kampaania, mis sai igati tabava ning kliendi vajadustele suunatud slogani: „Pangad on kivist. Meie mitte.“
nordichypo_thumbnail_1080x1080-1

Klient soovis konkurentsist eristuda

Turg, millel Nordic Hypo tegutseb, on vägagi konkurentsitihe. Krediiditooteid pakuvad nii era- kui ka äriklientidele näiteks pangad, aga ka väiksemad laenupakkujad ning ühisrahastusplatvormid. Nordic Hypol oli soov sellest seltskonnast välja paista kui kliendi vajadustele ning paindlikkusele orienteeritud teenuspakkuja. Seetõttu pöördus klient meie poole, et aitaksime kasvatada bränditeadlikkust ning sellega kaasuvalt suurendada kampaaniaperioodil laenutaotluste arvu.

Iga bränditeadlikkuse tõstmise kampaania algab loovlahendusest. 2022. aastal tegime Nordic Hypole laiaulatusliku brändiuuenduse. Värskenduse said nii logo, värvitoonid kui ka fotomaailm. Kõike seda toetas kasutajasõbralik ning kaasaegne kodulehekülg. Sellest kõigest sündis loogilise jätkuna kliendi soov, mis hõlmas endast imagokampaania loomist. Eesmärgiks oligi tutvustada uut brändi ning kommunikeerida Nordic Hypo eeliseid konkurentide ees.

Nordic Hypo kasutajasõbralik ning kaasaegne kodulehekülg.

Laenamine ei peaks olema mägironimine

Nagu juba öeldud sai, siis finantsteenuste turg on konkurentsitihe. Finantsasutusi ja laene on igasuguseid, kuid just Nordic Hypo pakutav kinnisvara tagatisel laen võtab arvesse kliendi kõiki soove ning vajadusi. Nordic Hypo jaoks on iga klient eriline ning oluline. Nad süvenevad üksipulgi oma klientide vajadustesse ning pakuvad täpselt seda, mida kliendid vajavad. Pidasime oluliseks ka seda, et me ei vastanduks agressiivselt pankadele. Samuti ei soovinud me neid ka halvustada, vaid meie eesmärgiks oli rõhutada Nordic Hypo eeliseid, kui neid võrrelda suurte pankadega.

Lähtusime perspektiivist, et pankade tingimused on pigem kõigile samasugused ning kliendi reaalsete vajadustega niivõrd palju ei arvestata. Vahet pole, kas tegemist on suure või väikese kliendiga. Nägime pankasid kui suuri paindumatuid või kõigutamatuid kivist monoliite. Sellest kontseptsioonist tulenes ka meie loovidee ning põhisõnum: „Pangad on kivist. Meie mitte.“

Video- ning pildimaterjalides tõime võrdluseks mägironija raske teekonna päris looduslikul (kivi)pangal, et jõuda tippu. Näitasime sellel rajal olevaid takistusi ning raskusi, mis olid analoogiaks finantsmaailmas esile kerkivate raskustega pangast (finantsasutusest) laenu saamisel. Videoklippidest võib leida nii äratundmist kui ka samastumist. Sõnum, et Nordic Hypost on lihtsam ja probleemivabam laenu saada, jõudis sihtgrupini arusaadaval ning humoorikal viisil.

Nordic Hypo videoreklaam põhisõnumiga: „Pangad on kivist. Meie mitte.“

Võtsime digikanalitega tuurid üles

Kui loovidee ning imagokampaania olid valmis, siis oli vaja see kõik ka maailmasse valla lasta. Selleks viisime läbi integreeritud kampaania Meta (Facebook, Instagram, story-formaat, reels-id) ning Google Ads (YouTube, Discovery, GDN, otsing) platvormides. Paralleelselt digikampaaniatega olid reklaamid jooksmas ka valitud meediaväljaannetes, nagu Postimees, Delfi, Õhtuleht, Äripäev, ning teleekraanidel.

Mäekõrgused tulemused

Tänu hästi suunatud kampaaniatele kasvas laenutaotluste arv eelneva perioodiga (märts-aprill) võrreldes Nordic Hypo kodulehel tervikuna 104% ja eelneva aasta sama perioodiga võrreldes lausa 150%. Sealjuures oli veel eelmise aasta samal perioodil Euribor nullilähedane ehk krediidikulukus tervikuna oluliselt madalamal tasemel kui praegu.

Ainult digikampaaniatega seotud päringute muutus oli eelneva perioodiga võrreldes (märts-apr) 144% ja eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 138%. Eelnev periood ja eelmise aasta sama periood olid aktiivsed Google otsingureklaamid. Kampaaniaperioodiks lisandusid kampaaniatüübid Performance Max, Discovery, GDN, YouTube ning Meta (Facebook ja Instagram). 

Otsingureklaamidest tulnud päringute osakaal oli kampaaniaperioodil 47%. Võrreldes eelneva perioodiga kasvas Direct-liikluse maht kodulehele lausa 326%; võrreldes eelmise aasta sama perioodiga aga 148%.

Miks on kõik need tulemused väga head? Uue veebilehe ja läbimõeldud loovstrateegia koosmõjus on ka ajal, mil raha hind on laenajate jaoks olulisel määral kasvanud, võimalik sellegipoolest hästi kommunikeeritud sõnumi ja õigete kanalite abil päringute ja väljaantavate laenude mahtu olulisel määral kasvatada.

Kui Sinagi soovid oma ettevõttele uut brändingut või tulemuslikku imagokampaaniat, mis õigete kanalite kaasamisega kasvatab klientide arvu, siis võta ühendust Nobeliga!

JAGA POSTITUST:

vaata veel

Cover
Olevalmis.ee – eeltöö tähtsusest ja kasutajamugavuse uuringust
Cover
CHK veebileht
download
Sportland – aitasime võitjad Soome turule
Cover-v2
Moneyzen veebileht
Cover
Salonshop e-pood
393718267_18284328670150566_288572705074475543_n
Aitasime Nordbaby Baltimaade digiturule
Nobel_RIA_digireklaam
TULImusta konkursi III koht RIA teavitus­kampaaniaga "Kontrolli üle!"
parituule_thumbnail_1080x1080
Pärituule Residentsid​ koduleht
kood_thumbnail_1080x1080
Kood Jõhvi koduleht
Cover
Rich Hair Care e-pood