Kasutamata potentsiaal
Nordbaby brändi all tegutsev Fliis Trade OÜ tegeleb nii jae- kui ka veebimüügiga. Täpsemalt pakuvad nad beebi- ning lastekaupasid tuntud tootjatelt, nagu Cybex, Nuna, Joie, NordBaby, Bugaboo, Bumbleride, Childhome, Leander, Elodie Details, LegoWear, Superfit ja Done by Deer. Kuigi selline võimas nimekiri viitab suurele potentsiaalile, siis enne meiega koostöö alustamist oli see kasutamata. Nimelt puudus ettevõttel Baltimaade suunal terviklik paika pandud digistrateegia. Seega Eesti, Läti ning Leedu digimaailmad olid neile vallutamiseks valla.
Strateegia ülesehitamine ja käivitamine
Kui koostöö esimesed beebisammud said kliendiga tehtud, siis oli aeg asuda konkreetsemate tegude juurde. Esmalt tegime kliendi senistest turundustegevustest auditi, mille tulemusena lõime kogu edasise tegevusplaani. Seejärel tuli paika panna terviklik digistrateegia koos peamiste eesmärkide, mõõdikute ning kanalite jaotusega. Tihedas suhtluses kliendiga tegime selgeks, et parim plaan Baltikumi turul kanna kinnitamiseks oleks teha kampaaniad, mis hõlmaks endas nii Google’i otsingu- ja bännerreklaame kui ka Meta pakutavaid võimalusi.
Seadsime kohe alguses eesmärgiks, et reklaamil klikkija peaks jõudma ka tehinguni ja kõik kanalid peaksid toetama ostuteekonda spetsiifilistel astmetel. Keskseks kanaliks oli eelkõige Google Ads, kuhu oli kaasatud nii bränditeadlikkus ja taasturundus kui ka veebivälise müügi ja brändituntuse tugi. Lisasime veel Google Display reklaamid, eelkõige bränditeadlikkuse eesmärgil ning Meta kampaaniad taasturunduse tarbeks.
Lisaks leidsime, et tarvis on ka Nordbaby kaupluste asukohad sünkroniseerida SyncMe (lokaalse SEO turundusplatvorm) abil Google’i võrgustikuga. See kasvatab äri nähtavust otsingumootorites ja kuulutusportaalides.
Kui täpsemad plaanid olid paigas, siis oli aeg lumepall veerema panna. Esimesena võtsime ette Google’i otsingukampaania seadistamise. Miks? Väga lihtsal põhjusel – kuna ligikaudu 90% kõikidest ostuteekondadest algab otsingumootoritest, siis sealt oli meil võimalik noppida kõige kiiremat edu ning tulemusi. Seejärel liikusime edasi teiste digikampaaniate läbiviimisele. Aitasime Nordbabyl teavitada Google’i bännerreklaamide abil kliente sooduspakkumistest. Lisaks käivitasime igas riigis Facebooki konversiooni- ning dünaamilised taasturundusekampaaniad.
Muljet avaldavad tulemused
Koostöö kokkuvõtted uue aasta alguses olid muljet avaldavad – eelkõige kodulehel sõlmitud tehingute arvu osas. Andmete tõlgendamisel ja kampaaniate optimeerimisel kasutasime mudelit, mis võtab arvesse ettevõtte kõrget bränditeadlikkust. Seetõttu kasutasime time-decay andmemudelit — mida lähemal on külastus tehingule, seda suurema osakaalu saab see tehingu väärtuses.
- Koostöö algusest alates on kliendi reklaamiliikluse sessioonide arv kasvanud enam kui kolmandiku võrra ehk 39,5 %.
- Vaid makstud kanalite ostuteekonda arvestades oli näha, et otsingureklaami ja Google Display kampaaniate abil oli reklaamil klikkimisest e-poe kassasse jõudnud enam kui 10 korda rohkem külastajaid.
- Nordbaby kaupluste asukohad sünkroniseerisime läbi lokaalse SEO turundusplatvormi (SyncMe), mis aitas kasvatada Nordbaby kaupluste nähtavust otsingumootorites +228%.
Järeldada saab vaid seda, et ka tuntud brändi ja sellega seotud revolutsioonilisi reklaamisõnumeid saab digireklaami abil edukalt toetada ning saavutada konkreetselt mõõdetavaid ja kasumlikke tulemusi.
Tore oli aidata kaasa sellise ettevõtte, kes ise saadab meie ühiskonna pisimate sirgumist, kasvule. Kui ka sina soovid, et su ettevõte saaks professionaalset tuge uutele (digi)turgudele laienemisel või brändi tuntuse kasvatamisel, siis võta meiega ühendust!