ET

Digiturundus pole homme see, mis ta oli eile. Aitame sinul leida digimaailma kiiresti muutuvas keskkonnas soovitud tulemusteni viiva tee.

UX/UI audit on kodulehtede ja e-poe optimeerimine selleks, et kliendil oleks seal võimalikult hea viibida.

Muudame SEO abil sinu veebilehe Google’i jaoks meeldivamaks, et see tõuseks otsingumootoris kõrgemale kohale, tõmbaks rohkem tähelepanu ning sinu äri saaks rohkem kliente.

Valmistame sulle tänapäevase veebilehe või e-poe – kiire ning kasutaja- ja mobiilisõbraliku. Vajadusel kirjutame tekstid ning pildistame sisumaterjali.

Mis on bränd?

Brändi tähendus on läbi aastate muutunud ja tänase päevani kuuleb selle mõiste kohta mitut definitsiooni. Üks on kindel— bränd ei ole toode, neid kaht aetakse väga tihti segamini ja on oluline mõista, mis on nende vahe.

Bränd on see, mida klient ostab. Toode on see, mida ettevõte toodab. Bränd on tihedalt seotud emotsioonidega. Bränd on lubadus, mis kujundab kliendi ootusi ja emotsioone Sinu toote kohta.

Bränd loob kliendis ettekujutuse Sinu ettevõtte, toodete ja teenuste kohta ning eristab Sind konkurentidest. Tugev bränd loob usalduse ja annab teada, milliste väärtuste eest ettevõte seisab.

Kliendi jaoks tähendab tugev bränd:

  • Toote või teenuse loojat
  • Usaldusväärsust ja väiksemat riski
  • Kvaliteedisümbolit
  • Bränditoote ostmisel sõlmib klient tehingu, kus ostab lisaks tootele või teenusele ka brändipoolse vastutuse

Bränd teeb kliendi otsustusprotsessi lihtsamaks Brändi loomise protsess on pikk ja võib sõltuvalt ettevõtte tegevusalast olla ka kulukas, aga on samas absoluutselt vajalik ettevõtte toimimiseks pikas perspektiivis. Usaldusväärne bränd, mis on jõudnud kliendini, muudab kliendid lojaalseks. Nagu öeldud, tugev bränd loob usaldust ja aitab kliendil otsustada. Kord, kui klient on ostuotsuse teinud ja bränd vastab ootustele, on tekkinud lojaalne kliendisuhe.

Ettevõtte jaoks tähendab tugev bränd:

  • Konkurentsieelist
  • Identiteeti, mis eristab teistest
  • Lojaalset kliendibaasi
  • Ärilist tasuvust

Bränd on ettevõtte, tootja, lubadus pakkuda järjepidevalt tootele või teenusele omast kvaliteeti, eeliseid ja teenindust. Bränd ühendab endas kõiki ettevõtte toimimiseks vajalikke tugipunkte: kliendid, töötajad, juhtkond, omanikud, kes esindavad ettevõtte väärtusi, ideid ja isikupära. Bränd on mälupilt Sinu ettevõttest ning tootest.

JAGA POSTITUST:

veel samal teemal

shutterstock_1988493140
10 lihtsa sammuga eduka LinkedIn ettevõtte profiilini
shutterstock_675817645
Kas sina juba kasutad uut Google Analytics 4? Oleks aeg.
digital-partnerid
Kliendid vajavad silma paistmiseks aina erilisemaid oskusi
shutterstock_494287042-1
SEO ise – miks on esmamulje tähtis ja kuidas saad seda ise mõjutada?
shutterstock_1171592476
Mis on bränd?
shutterstock_1624015138
Teie praegune kodulehe statistika võib peagi lakata töötamast!
shutterstock_1458524012
Facebooki reklaam – Kuidas õigesti toimida
shutterstock_1338972638
Google head ja halvad reklaamid