Blogi

Nobel Digitalis on tööl enam kui 50 oma ala tippspetsialisti. Vahel võtame igaüks ette ja kirjutame mõne pikema loo, mis avab meie tööd tagamaid, räägib trendidest või seletab keerulisi ja kergemaid digiturunduse-alaseid teemasid.

Lisaks leiad siit muidugi uudiseid Nobel Digitali kohta ja sekka ka meie elust-olust kontoris Noblessneri kvartalis. Head lugemist.

Kas e-äri tundub endiselt vähetasuv ja keeruline? 9 soovitust kiireks alustamiseks

Ühelt poolt need, kes usuvad veebikaubanduse võidukäiku juba aastaid ja teisalt skeptikud, keda veel mõne nädala eest oli enamuses nii tarbijate kui ettevõtjate seas. Ilmselt oligi kuni selle aasta esimeste kuudeni kõik ilusti tasakaalus, kuid muutused, mida teadsime kaugemas tulevikus nagunii oodata, tehti meie paljude eest mõne päevaga.

10 mõtet juhilt juhile

Meie tegevjuht Kristiina on välja toonud 10 huvitavat tähelepanekut kriisiaja juhtimisest. 

Kriisi ajal eristu ja valmistu uueks tõusuks

“Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis,” ütles üks päris äge tüüp kunagi ammu. Nüüd on jälle. Nagu tol ajal, on ka nüüd võimalik täna toimuvat vaadata võimalusena eristuda ning valmistuda uueks tõusuks.

Küpsised, mõrud ja magusad

Tehnoloogiahiiud on loobumas kolmanda osapoole küpsistest. Reklaamitehnoloogiate kui ka digiturunduse valdkonnas toob see kaasa mitmeid muutusi ja uute lahenduste esile kerkimise. Üks on aga kindel: digiturundus ei kao ja digimeedia turg jääb kasvama, kuid valdkonnas võib oodata reklaamieelarvete kasutusalade ümberjagamist.

FCR Media võttis kasutusele uue kaubamärgi Nobel ja asutas loovagentuuri

Eelmisel aastal Äripäeva Turunduse TOPi võitnud Eesti üks edukaimaid digitaalsele reklaamile spetsialiseerunud agentuure FCR Media võttis alates esmaspäevast (17. veebruarist 2020) kasutusele uue ärinime ja kaubamärgi Nobel Digital ning laiendas hiljuti ka oma tegevusvaldkondi, luues digireklaami teenuseid pakkuvate üksuste kõrvale tütarettevõttena loovagentuuri Nobel Creative.