Blogi

Nobel Digitalis on tööl enam kui 50 oma ala tippspetsialisti. Vahel võtame igaüks ette ja kirjutame mõne pikema loo, mis avab meie tööd tagamaid, räägib trendidest või seletab keerulisi ja kergemaid digiturunduse-alaseid teemasid.

Lisaks leiad siit muidugi uudiseid Nobel Digitali kohta ja sekka ka meie elust-olust kontoris Noblessneri kvartalis. Head lugemist.

Internetiturundus osa 2 – Tunne oma klienti ja toodet ning sea siis eesmärgid

Kui internetiturunduse esimese osa blogipostituses kirjeldasime internetiturundust üldiselt, siis nüüd läheme sammukese lähemale. Selles osas anname ülevaate, miks on enne kampaania alustamist ülimalt oluline tunda hästi nii oma toodet kui klienti.

Nüüd ametlik! Google: Mobiilisõbralikud lehed saavad eelise

Oleme ka varasemalt kirjutanud, et kodulehe mobiilisõbralikkus on soodustavaks faktoriks lehe positsioonile otsingutulemustes. Loe, mida peaksid teadma

Internetiturundus: Sissejuhatus

Kuna olen igapäevaselt nii internetiturunduse tarbija ja ka pakkuja rollis, siis räägiksin sellest natuke lähemalt. Esimeses osas on jutuks internetireklaamid – Kellele, miks ja kuidas?

Facebooki reklaam – Kuidas õigesti toimida

Facebooki reklaam – Kuidas õigesti toimida

Nagu kõigis teistes digitaalsetes turunduskanalites, nii on ka Facebookis kindlad reeglid ja võtted, mille õige järgimise puhul võib saavutada suurepäraseid tulemusi. Pealtnäha võib Facebook tunduda lihtne koht kus reklaami teha – vaja on vaid ettevõtte Facebooki lehte ja suund Ads Manager’i.

Muudatused Google Keyword Planner’is – mis muutus?

Google AdWords märksõna planeerija

Keyword planner ehk märksõna planeerija on Google AdWordsi tööriist, mille esimene versioon keyword tool loodi 2005. aastal. Tööriista eesmärk on võimaldada reklaamijatel otsida reklaamikampaania ehitamiseks sobivate otsingumahtudega märksõnu ja ennustatavaid klikihindu.