Kuigi kampaania esmane siht oli pöörduda kõigi Eesti elanike poole, siis samal ajal kõnetasime konkreetsemalt ka vere-lõpuliste väikeste asulate elanikke. Lõime nendele asukohtadele spetsiaalsed A2-suuruses plakatid ning paigutasime need kohalike bussipeatuste või teatetahvlite pindadele. Soovisime pakkuda peaaegu personaalset lähenemist. Inimesed olid siiralt meelitatud, et nende kodukoht sai välja toodud. Suuremates linnades olid välireklaamis kasutusel ka piilarid, mis tõmbasid tähelepanu kampaaniale ja eelkõige verekeskuse vähenenud verevarudele. Nähtavust ja kampaania ulatuslikust laiendasime ka sotsiaalmeedias.
Kampaania sõnum oli lihtne: „Eestis on vere-lõpuga 650 kohta, kuid vähe verd. Tule doonoriks“.Sõnumit toetas silmapaistev erkpunane visuaal, millel paiknesid erinevad vere-lõpuga kohanimed, et luua otsene seos katussõnumiga. Seejuures oli rõhutatud kohanimede ühist nimetajat (-„vere“). Kampaania oli jätkuks juba edukale 2023. aasta jaanuaris toimunud „Loome uusi veregruppe“ kampaaniale, mis kutsus üles ettevõtteid võtma kollektiivselt osa vereloovutamisest.
Kui sinulgi on soov nii ühiskonda kui ka maailma paremaks kohaks muuta ning jõuda oma toote või teenusega abivajajateni, siis võta Nobeliga ühendust.