Tuletasime kontseptsioonist vormi ja lõime tervikliku visuaalse identiteedi koos pakendidisainiga. Protsessi käigus muutus ka brändi nimi – varasem WNWN (Waste Not Want Not) sai praeguse, Hiina mütoloogiast innustatud nime.
Digiturundus pole homme see, mis ta oli eile. Aitame sinul leida digimaailma kiiresti muutuvas keskkonnas soovitud tulemusteni viiva tee.
UX/UI audit on kodulehtede ja e-poe optimeerimine selleks, et kliendil oleks seal võimalikult hea viibida.
Muudame SEO abil sinu veebilehe Google’i jaoks meeldivamaks, et see tõuseks otsingumootoris kõrgemale kohale, tõmbaks rohkem tähelepanu ning sinu äri saaks rohkem kliente.
Valmistame sulle tänapäevase veebilehe või e-poe – kiire ning kasutaja- ja mobiilisõbraliku. Vajadusel kirjutame tekstid ning pildistame sisumaterjali.
Digital tehtud tööd Nü-Wa: Uue välimusega kestlik kosmeetikabränd
Tuletasime kontseptsioonist vormi ja lõime tervikliku visuaalse identiteedi koos pakendidisainiga. Protsessi käigus muutus ka brändi nimi – varasem WNWN (Waste Not Want Not) sai praeguse, Hiina mütoloogiast innustatud nime.