ET

Digiturundus pole homme see, mis ta oli eile. Aitame sinul leida digimaailma kiiresti muutuvas keskkonnas soovitud tulemusteni viiva tee.

UX/UI audit on kodulehtede ja e-poe optimeerimine selleks, et kliendil oleks seal võimalikult hea viibida.

Muudame SEO abil sinu veebilehe Google’i jaoks meeldivamaks, et see tõuseks otsingumootoris kõrgemale kohale, tõmbaks rohkem tähelepanu ning sinu äri saaks rohkem kliente.

Valmistame sulle tänapäevase veebilehe või e-poe – kiire ning kasutaja- ja mobiilisõbraliku. Vajadusel kirjutame tekstid ning pildistame sisumaterjali.

Hektori lansseerimis­kampaania

Uue hotelli lansseerimiskampaania tutvusmishinnaga tubade broneerimiseks. Keskendusime kaheastmelise strateegiaga peamiselt Venemaa, Soome ja Läti turgudele, kuid broneeringuid tõi kampaania ka Ameerika Ühendriikidest. Eesmärgiks oli tutvustada inimestele Tallinnas Telliskivi loomelinnakus avatavat unikaalse kontseptsiooniga konteinerhotelli ning pakkuda esimestele külastajatele sooduskoodiga broneerimisvõimalust hektorstay.com veebilehel.
hektor-kaas2

Uue hotelli lansseerimiskampaania tutvusmishinnaga tubade broneerimiseks. Keskendusime kaheastmelise strateegiaga peamiselt Venemaa, Soome ja Läti turgudele, kuid broneeringuid tõi kampaania ka Ameerika Ühendriikidest. Eesmärgiks oli tutvustada inimestele Tallinnas Telliskivi loomelinnakus avatavat unikaalse kontseptsiooniga konteinerhotelli ning pakkuda esimestele külastajatele sooduskoodiga broneerimisvõimalust hektorstay.com veebilehel.

Mis me selle jaoks tegime?

Bränditealikkuse tõstmiseks erinevates sihtrühmades kasutasime kanalitena: Snapchati, Yandexit, YouTube’i, Google displeivõrgustikku, Facebooki, Instagrami, ja Google otsingut. Avamisjärgsel perioodil lisasime kanalina ka Waze’i ning lisaks kasutasime ka SyncMe platvormi andmete sünkroniseerimiseks olulistel saitidel nagu Tripadvisor, Google Maps jne.

Bränditeadlikkuse ja ulatuse kasvatamiseks seadsime üles Snapchati, Facebooki, Instagrami, YouTube’i ning Google displeivõrgustiku (GDN) videoreklaamid. Snapchati kasutasime nooremate kasutajate püüdmiseks Skandinaaviast. Snapchati puhul tuleb arvestada, et nii mõnelgi turul pole reklaamivõimaluste kasutamine täna veel võimalik (nt Eestis). Yandexit kasutasime Venemaa turul. Ülejäänud kanalid olid läbivalt brändingu faasis kasutusel kõigi turgude puhul.

Inimestele, kes hektorstay.com lehte olid külastanud või esimese video olid ära vaadanud, kuid broneeringut ei olnud teinud, kuvasime remarketingi vormis pikemat videoreklaami, mis sisaldas endas kaastekstina konkreetsemat pakkumist koos sooduskoodiga.

Otsingureklaamis keskendusime esmalt Tallinna ja turismiga seotud otsingute katmisele sihtturgudel. Hilisemalt laiendasime algselt ainult Eestisse suunatud majutusega seotud otsingumärksõnad ka välisturgudele, et liikuda teadlikkuse tõstmiselt rohkem kavatsuse faasi. Kusjuures brändiotsingute kasv veebruar vs jaanuar oli 222%.

Pärast hotelli avamist lisasime lokaalse SEO eesmärgil ka Waze’i ning SyncMe lahendused, et inimesed, kes otsivad oskaksid koha üles leida. SyncMe peamiseks eesmärgiks oli tagada, et kõigis SyncMe keskkonda kuuluvates keskkondades oleks Hektori kohta õige, asjakohane ja sünkroniseeritud informatsioon.

JAGA POSTITUST:

vaata veel

Cover
Olevalmis.ee – eeltöö tähtsusest ja kasutajamugavuse uuringust
Cover
CHK veebileht
download
Sportland – aitasime võitjad Soome turule
Cover-v2
Moneyzen veebileht
nordichypo_thumbnail_1080x1080-1
Pangad on kivist. Nordic Hypo mitte.
Cover
Salonshop e-pood
393718267_18284328670150566_288572705074475543_n
Aitasime Nordbaby Baltimaade digiturule
Nobel_RIA_digireklaam
TULImusta konkursi III koht RIA teavitus­kampaaniaga "Kontrolli üle!"
parituule_thumbnail_1080x1080
Pärituule Residentsid​ koduleht
kood_thumbnail_1080x1080
Kood Jõhvi koduleht