ET

Digiturundus pole homme see, mis ta oli eile. Aitame sinul leida digimaailma kiiresti muutuvas keskkonnas soovitud tulemusteni viiva tee.

UX/UI audit on kodulehtede ja e-poe optimeerimine selleks, et kliendil oleks seal võimalikult hea viibida.

Muudame SEO abil sinu veebilehe Google’i jaoks meeldivamaks, et see tõuseks otsingumootoris kõrgemale kohale, tõmbaks rohkem tähelepanu ning sinu äri saaks rohkem kliente.

Valmistame sulle tänapäevase veebilehe või e-poe – kiire ning kasutaja- ja mobiilisõbraliku. Vajadusel kirjutame tekstid ning pildistame sisumaterjali.

Hawaii Expressi edukas digikampaania

Igal kevadel, rattahooaja alguses ootab Hawaii Expressi ees suurem brändingukampaania eesmärgiga tuletada end meelde rattasõpradele ja harrastajatele ning tutvustada neile rataste valikut. Kui eelnevatel aastatel tuginesime brändingukampaanites HTML5 bännerlahendustele, siis sel aastal tuli kevad teisiti, sest proovisime pisut teistsugust dünaamilise remarketingi bännerlahendust.
hawaii-express-päis-1024x683

Igal kevadel rattahooaja alguses ootab Hawaii Expressi ees suurem brändingukampaania eesmärgiga tuletada end meelde rattasõpradele ja harrastajatele ning tutvustada neile rataste valikut. Kui eelnevatel aastatel tuginesime brändingukampaaniates HTML5 bännerlahendustele, siis sel aastal tuli kevad teisiti, sest proovisime pisut teistsugust dünaamilise remarketingi bännerlahendust. Nende bännerite eesmärgiks oli ennekõike kutsuda lehte juba külastanud kasutajad lehele tagasi kuvades neile reklaamina tooteid, mida nad olid juba vaadanud.

Teiseseks eesmärgiks oli bränditeadlikkuse kasvatamine kuvades neid samu dünaamilisi bännereid üldisematele auditooriumitele Google displeivõrgustikus (GDN). Responsive ehk kohanduvate kujunduste eeliseks on just nende suurem paindlikkus pakutavate reklaampindade suhtes võrreldes tavaliste staatiliste, .gif või HTML5 kujundustega.

Millised olid tulemused?

Sama eelarve mahu juures oli displeikampaania CPC 62% soodsam ning tõi veebilehele sessioone 93% rohkem. Lehe liiklus tervikuna kasvas samal perioodil 32% ning mis kõige olulisem  – konversioonimäär kasvas 116% ning konversioonide arv 186%.

Andmete tõlgendamisel ja kampaaniate optimeerimisel kasutasime mudelit, mis võtab arvesse ettevõtte kõrget bränditeadlikkust. Sestap kasutasime “time-decay” andmemudelit — mida lähemal on külastus tehingule, seda suurema osakaalu saab see tehingu väärtuses.

Vaid makstud kanalite ostuteekonda arvestades oli näha, et otsingureklaami ja Google Display kampaaniate abil oli reklaamil klikkimisest e-poe kassasse jõudnud enam kui 4 korda rohkem külastajaid.

Järeldada saab vaid seda, et ka väga tuntud brändi ja sellega seotud reklaamisõnumeid saab digireklaami abil edukalt toetada ning saavutada konkreetselt mõõdetavaid ja kasumlikke tulemusi.

JAGA POSTITUST:

vaata veel

Cover
Olevalmis.ee – eeltöö tähtsusest ja kasutajamugavuse uuringust
Cover
CHK veebileht
download
Sportland – aitasime võitjad Soome turule
Cover-v2
Moneyzen veebileht
nordichypo_thumbnail_1080x1080-1
Pangad on kivist. Nordic Hypo mitte.
Cover
Salonshop e-pood
393718267_18284328670150566_288572705074475543_n
Aitasime Nordbaby Baltimaade digiturule
Nobel_RIA_digireklaam
TULImusta konkursi III koht RIA teavitus­kampaaniaga "Kontrolli üle!"
parituule_thumbnail_1080x1080
Pärituule Residentsid​ koduleht
kood_thumbnail_1080x1080
Kood Jõhvi koduleht