Koostööle sai seatud kolm eemärki:
- Suurendada veebilehe orgaanilist nähtavust ja liiklust;
- Tõsta veebilehe tehnilist ja sisulist kvaliteeti;
- Tõsta lokaalse SEO kaudu füüsilise poe külastuste arvu.
Eesmärkide seadmine aitab tegevusi planeerida
Oleme Nobelis pakkunud Vipexile järjepidevat SEO teenust ligi 2 aastat. Selle aja jooksul oleme teinud palju erinevaid töid, mis toetavad veebilehe orgaanilist nähtavust.
Oleme teinud järgnevat:
- Seadsime tulemuste mõõtmiseks paika konkreetsed eesmärgid ja KPI-d.
- Uuendasime põhjalikult e-poe sisu, võttes fookusesse kategooriatekstid, tootekirjeldused ja blogi.
- Samuti korrastasime kodulehe metaandmeid (metapealkirju ja -kirjeldusi) ja H1 pealkirju.
- Võtsime ette ka lehe platvormi uuendamise, vahetades WordPressi Magento vastu. Magento on hea valik mahukatele e-poodidele tänu SEO-sõbralikele võimalustele nagu täpne URLide, kanooniliste URLide ja metaandmete haldus ning parem saidikaardi (sitemap) tugi.
Otsingutulemustesse jõudmiseks on tähtis lokaalne SEO. See aitab jõuda inimesteni, kes teostavad orgaanilisi otsinguid sinu ettevõttega samast piirkonnast ja suurendab tõenäosust, et nad jõuavad ka poodi füüsiliselt kohale.
Lähiotsingute tõhustamiseks ja haldamiseks kasutasime Nobeli platvormi SyncMe, parandades Vipexi nähtavust erinevates veebikeskkondades nagu näiteks Google Maps, Waze, Apple Maps, ShowMeLocal, MapQuest ja LinkedIn.
Kasutasime SyncMe-d ka klientide tagasiside haldamiseks, et hoida ja tugevdada Vipexi digitaalset mainet. Platvormil saab poe kõiki asukohti ja erinevaid infokanaleid hallata ühest kohast.
Süsteemne töö kasvatas nähtavust
Tänu süsteemsele ja järjepidevale tööle on Vipexi prioriteetsete maandumislehtede keskmine positsioon otsingutulemustes tõusnud 11. kohale, klikimäär (CTR) aga 5.19 protsendini. Need tulemused tähendavad olulist kasvu orgaanilises nähtavuses ja liikluses. Kuigi koostöö jätkub veel vähemalt 3 kuud, on KPI-d peaaegu täidetud juba enne projekti lõppu.
Alates septembrist 2024, mil Vipex.ee lisas oma teenuste hulka SyncMe platvormi kasutuse, on näha selgelt kasvavat trendi nähtavuses. Graafikutest selgub, et pärast SyncMe juurutamist hakkasid tõusma nii veebilehe klikid kui ka klikid selleks, et füüsilisse poodi kohale jõuda – just need näitajad viitavad otsesele huvile ettevõtte külastamise või täiendava info otsimise vastu.
Kõige märgatavam kasv saabus jaanuaris 2025, kui veebilehe külastused ja suunapäringud ulatusid kõrgeimate näitajateni kogu perioodi jooksul.
Veelgi kõnekam on kõikide kanalite näitamiste graafik, mis kinnitab, et nähtavus on kasvanud koguni 986% võrreldes varasema perioodiga. Kui enne SyncMe kasutuselevõttu jäi impressions arv 115 000 juurde, siis perioodil märts 2024 kuni märts 2025 kerkis see üle 1,24 miljoni. Hüppeline tõus toimus alates sügisest 2024 ning Vipex on tänu sellele erinevates kanalites (Google, Facebook, Instagram, Snapchat, Waze, ChatGPT, Siri jpt) paremini leitav.
Tulemused näitavad selgelt: SyncMe ei ole pelgalt nähtavuse tööriist, vaid strateegiline abivahend, mis suunab rohkem otsingukasutajaid reaalseteks külastajateks ja klientideks – nii digitaalses kui füüsilises maailmas.
„Koostöö Nobeliga on olnud sujuv ja tulemuslik. SyncMe teenus on märgatavalt lihtsustanud meie turundusprotsesse – nüüd liiguvad andmed automaatselt ja korrektselt Google Mapsi ning teistesse olulistesse keskkondadesse. Nähtavus on paranenud, info haldamine on muutunud kiiremaks ja mugavamaks ning kogu tegevus on paremini mõõdetav.“
— Keit Kollo, Vipex
Nobeli ja Vipexi koostöö näitab selgelt, kuidas professionaalne ja pikaajaline SEO-strateegia mitte ainult ei tõsta orgaanilist nähtavust ja liiklust, vaid aitab kasvatada ka reaalset müüki ja kliendid poodi kohale tuua. SEO on investeering, mis tõestab oma väärtust reaalsete ja mõõdetavate tulemustega.
Kui soovid samuti SEO abil oma ettevõtet veebis nähtavaks teha ja reaalseid tulemusi saavutada, võta meiega ühendust!