Uue kodulehe loomisel oli kolm peamist eesmärki:
- Eristuv ja kasutajasõbralik disain;
- Terviklikku kinnisvarahooldust vajava ärikliendi kõnetamine;
- Teenuste ja tööpakkumiste lihtsasti leitavaks tegemine.
Uue kodulehe aluspõhimõtted
Kodulehe struktuuri ja kasutajateekonna loomisel juhindusime sihtrühmast, kellele teenus on suunatud – terviklikku kinnisvarahooldust vajav äriklient. Uus koduleht pidi selgelt edastama, et SOLI teenus on suunatud ettevõtetele, tooma ülevaatlikult välja teenused, mida pakutakse, ja tegema lehel liikumise loogiliseks ning kasutajasõbralikuks.
Disaini loomisel lähtusime puhtast ja soliidsest disainikeelest, mis annaks edasi SOLi pühendumust ja professionaalsust. Samas rikastasime disaini elementidega, mis peegeldavad SOLi loovust ja rõõmu tehtavast tööst, lisades värve ja arvukalt töötajate fotosid.
Töötajasõbralik API-lahendus
SOLi suurimaks varaks on töötajad. Seepärast on oluline, et koduleht kajastaks lisaks teenuste väärtuspakkumisele SOLi kui tööandjat. Sektori suurima tööandjana värvatakse igal aastal palju uusi töötajaid ja tööpakkumiste leitavus on võtmetähtsusega.
SOL alustas partnerlust värbamistarkvaraga Teamdash, et leida efektiivsem lahendus töökuulutuste sisestamiseks. Teamdash pakub küll kodulehe välist värbamislehte, aga meie sooviks oli terviklikkuse ja SEO huvides tööpakkumisi lokaalselt kodulehel hoida. Teostasime Teamdashiga API liidestuse, tänu millele jõuavad kõik Teamdashi lisatud töökuulutused ilma täiendava ajakuluta kodulehele.
Tutvu veebilehega SIIN