Viimastel aastatel on terasepõhiste ehitusmaterjalide tootja Ruukki astunud olulise sammu edasi jätkusuutlikkuse suunas, tuues turule Ruukki Classic LowCarbon katuseprofiili. Tegemist on tootega, mille süsinikujalajälg on ligi 60% väiksem võrreldes tavapäraste lahendustega. See on märgiline areng Eesti ehitusturul ning tõestus, et suured tööstusettevõtted saavad anda käegakatsutava panuse kliimamuutuste pidurdamisse.
„Ruukki jaoks on jätkusuutlikkus valik ja investeering paremasse tulevikku – soovime seda ka oma klientidele pakkuda,“ rõhutab Ruukki turunduskoordinaator Irene Puust .
Nähtavuse kasvatamise väljakutse
Ruukki turundustiim seisis küsimuse ees, kuidas kasvatada brändi nähtavust ning kõnetada just neid kliente, kes väärtustavad kvaliteeti, kestvust ja keskkonnateadlikkust. Olgugi, et Ruukki on oma valdkonnas tuntud tegija, nõuab ehitussektori konkurents pidevat positsiooni kindlustamist ja nutikat turundust. Eesmärgiks sai tõsta esile just Ruukki jätkusuutlikke tooteid, eelkõige Classic LowCarboni ja viia need sõnumid potentsiaalsete klientideni läbi digikanalite.
Koostöö algus ja ootused
Ruukki peamised ootused koostööle olid täpsus ja uute ideede väljapakkumine ning üleüldine hea suhtlus agentuuri ja Ruukki turunduse vahel.
“Jõudsime koostööni läbi mitmete kohtumiste ja jutuajamiste. Meile meeldis väga, et Nobeli meeskond oskas kohe meie käest neid õigeid küsimusi küsida ning hiljem siis ka õigeid vastuseid ja lahendusi pakkuda,” jagab Ruukki turunduskoordinaator.
Fookuses Ruukki Classic LowCarbon
Ruukki eesmärk on muuta oma terasepõhised ehitusmaterjalid igas aspektis parimaks, sealhulgas keskkonnasäästlikkuse vallas.
“Meie ettevõte saab jätkusuutlikkuse tagamisel kõige rohkem ära teha süsinikuheitmete vallas ning seda oma tootevaliku ja tegevuse kaudu. Ruukki Classic LowCarbon on märkimisväärne samm teel süsinikuneutraalse ehituse poole. Ruukki Classic LowCarbon on toodetud SSAB Zero® terasest, mis on valmistatud ümbertöödeldud vanametallist, kasutades fossiilkütusevaba elektrit ja biogaasi,” selgitab Ruukki turunduskoordinaator.
Tulemused ja koostöö kogemus
“Koostöö Nobel Digitaliga aitas meil tuua esile jätkusuutlikkuse ja Low Carboni väärtused läbi sihipärase ja läbimõeldud digikommunikatsiooni. Agentuur aitas meil luua selged sõnumid ja sisu, mis olid ühtlasi ka visuaalselt haaravad,” kirjeldab Ruukki turunduskoordinaator Irene.
Tänu läbimõeldud digistrateegiale on Ruukki jätkusuutlikud lahendused jõudnud laiema sihtrühmani. Tänaseks on juba näha, et brändi nähtavus ning teadlikkus Ruukki kestlikest valikutest on kasvanud.
“Ühine koostöö on sujunud ilusasti. Agentuuripoolsed kontaktid on alati kättesaadavad ning vastavalt kiiresti. Väga tervitatav on ka see, et nad on paindlikud ning asjaolude muutumise korral tulevad hea meelega uute ideedega kaasa,” lisab Ruukki turunduskoordinaator.
Ruukki ja Nobel Digitali koostöö on hea näide sellest, kuidas tugeva digiturunduse ja selgete väärtuste toel on võimalik ehitussektoris silma paista, inspireerida kliente ning tuua kestlikud valikud laiemale avalikkusele lähemale. Ruukki Classic LowCarbon on selle teekonna kõige uuem ja mõjusam näide.