Nende tooted on valmistatud puhtast puitkiust märgtootmistehnoloogia abil, mis võimaldab neil toota naturaalsest puitkiust tooteid ilma sünteetiliste liimide või sideaineteta. Kuna täiendavaid liime pole vaja, on valmis plaadid erakordselt keskkonnasõbralikud (formaldehüüdivabad). Nordic Fibreboardi naturaalsest puitkiust pehmed plaadid on taaskasutatavad ja biolagunevad.
Nordic Fibreboardi missiooniks on olla teerajajaks jätkusuutlike lahenduste pakkumisel erinevates tööstusharudes, sealhulgas ehituses ja tööstuspakendites.
Aja jooksul oli aga nende senine veebileht ajale jalgu jäänud – disain ja sisu olid vananenud ning puudus selge müügile suunatus. Tegemist oli tüüpilise olukorraga, kus ettevõtte tänased tegevussuunad, teenused ja tooted ei olnud enam veebilehel esitatud.
Seetõttu otsustati ette võtta põhjalik uuenduskuur. Koostöös Nobel Digitaliga värskendati visuaalset identiteeti ja loodi uus kasutajasõbralik koduleht. Nordic Fibreboardi tootearendusjuht Mari-Liis Paas räägib koostööst, ootustest ja tulemustest lähemalt.
Mis pani teid otsima muudatust veebilehe ja visuaalse identiteedi osas?
Muudatuste vajadus sai alguse soovist esitleda ettevõtet tänapäevasemal ja selgemal viisil – nii vormi kui sisu osas. Meie tooted ja väärtused olid selged, aga veebileht ei peegeldanud meie fookust looduslikele materjalidele, kemikaalivabale tootmisele ja jätkusuutlikkusele. Samuti soovisime parandada kasutajakogemust ja teha info klientidele lihtsamini leitavaks.
Millised olid teie ootused uuele veebilehele? Milliseid eesmärke soovisite uue veebilehega saavutada?
Soovisime luua veebilehe, mis:
- peegeldaks visuaalselt meie põhiväärtusi (looduslik, põhjamaine, usaldusväärne),
- oleks selge ja arusaadav nii arhitektidele, ehitajatele kui ka jaekliendile,
- aitaks paremini tutvustada meie tooteid ja nende kasutusvõimalusi,
- oleks lihtsasti hallatav ja kohandatav erinevatele turgudele,
- toetaks aktiivset müüki ja turundust,
- oleks aktiivsele müügile justkui “tööriist”.
Teie grupi teine ettevõte (Trigon Capital) uuendas varasemalt koostöös Nobeliga oma CVI-d ja veebilehte. Kas varasem koostöökogemus tõi ka Nordicu projekti Nobeli töölauale?
Jah, kindlasti. Varasem koostöö Nobeliga meie grupi ettevõtte juures andis kindluse, et neil on oskus töötada ka keerukamate tööstusettevõtete brändidega. Teadsime, et nad mõistavad meie ootusi ja suudavad keerulise info muuta visuaalselt selgeks ja haaratavaks.
Teie ettevõtte fookus on looduslikel materjalidel ja jätkusuutlikkusel. Kuidas on need väärtused kajastatud teie uuel veebilehel?
Uue veebilehe tonaalsus ja disain räägivad samas keeles meie väärtustega – looduslähedane värvipalett, fotode valik, keemiavaba tootmise rõhutamine ja selged sõnumid. Lisaks toome läbivalt välja meie toormaterjali päritolu, toodete koostise ning tootmise keskkonnasõbralikkuse. Lehe struktuur on ehitatud üles nii, et ka valdkonnaspetsialist leiaks vajaliku info kiiresti ja usaldusväärselt.
Millised praktilised tulemused on uue veebilehe lansseerimise järel juba nähtavad?
Kodulehe liiklusele annab indikatsiooni juba kontakti võtmiste arvu tõus läbi ettevõtte üldkontaktide. Kliendid mainivad, et on info kodulehelt leidnud. Samuti on kergem olnud lehte kasutada uute töötajate koolitamisel – veebileht toimib justkui sisemise tööriistana teadmiste edastamisel.
Kuna koduleht on pidevas arengus, siis millised on teie plaanid või ootused selle edasiste täienduste osas?
Planeerime lisada rohkem tootekasutuse näiteid, referentse ja inspireerivaid fotogaleriisid, mis toetaksid visuaalselt meie müüki ja aitaksid klientidel ette kujutada, kuidas meie tooted võiksid nende projektidesse sobituda. Lisaks arendame edasi tehnilise dokumentatsiooni osa ja töötame välja abivahendid eriala spetsialistidele (näiteks tüüplahenduste 3D kataloog arhitektidele).
Kas tööprotsessi käigus muutusid ka teie enda arusaamad sellest, milline üks hea veebileht teie jaoks olema peaks?
Kindlasti. Saime parema arusaama, kui oluline on külastaja teekonna lihtsus ja info loogiline paigutus. Samuti õppisime, et vähem võib olla rohkem – selgus ja konkreetsus võidavad. Meie jaoks oli oluline, et disain ei varjutaks sisu, vaid toetaks seda.
Tagasiside koostööle ja tulemusele läbi teie klientide tagasiside?
Tagasiside on olnud väga positiivne – eriti just partneritelt, kes hindavad selgust ja professionaalset esitluskvaliteeti. Mitmed on maininud, et uus leht peegeldab hästi meie toote kvaliteeti ja ettevõtte väärtusi. Ka sisemiselt oleme väga rahul.
“Koostöö Nobeliga oli professionaalne, sujuv ja partneritena nad aitasid meil jõuda toimivate lahendusteni.”
– Mari-Liis Paas, Nordic Fibreboardi tootearendusjuht
Nordic Fibreboardi uus koduleht on leitav SIIN.