Digiturundus pole homme see, mis ta oli eile. Aitame sinul leida digimaailma kiiresti muutuvas keskkonnas soovitud tulemusteni viiva tee.

UX/UI audit on kodulehtede ja e-poe optimeerimine selleks, et kliendil oleks seal võimalikult hea viibida.

Muudame SEO abil sinu veebilehe Google’i jaoks meeldivamaks, et see tõuseks otsingumootoris kõrgemale kohale, tõmbaks rohkem tähelepanu ning sinu äri saaks rohkem kliente.

Valmistame sulle tänapäevase veebilehe või e-poe – kiire ning kasutaja- ja mobiilisõbraliku. Vajadusel kirjutame tekstid ning pildistame sisumaterjali.

Brändiuuendus, mis toetab kasvavat jätkusuutlikku äri – Maarahvapoe lugu

Maarahvapood on pereettevõte, mis tegutseb alates 1989. aastast ning on kujunenud Eesti vanimaks aiandusbrändiks. Maarahvapoe veebileht ei ole üksnes koht kvaliteetsete aiandustoodete ostmiseks, vaid ka väärtuslik teabeallikas igale aednikule. Lisaks kaubandusele seisab ettevõte maaelu edendamise, isetegemise ning kestliku eluviisi toetamise eest.

veel samal teemal

Christer Haimi
"Jätkusuutlikkus ei ole kõrvalprojekt" – CHK näitab eeskuju
468101009_10233676193464432_9093823492213815578_n
Brändiuuendus, mis toetab kasvavat jätkusuutlikku äri – Maarahvapoe lugu
Seoul,,South,Korea,-,February,12,,2023,:,Computer,Screen
Tehisintellekt peidab ise oma jälgi 
IMG_4638
Veebikoolitus "Taskukohased ja lihtsad turundustööriistad väikeettevõtjatele"
019__rav8673-web
Intervjuu SOLiga: Kestlik äritegevus Baltikumi suurimas kinnisvara hoolduse ettevõttes
Ruukki-hero-1
Intervjuu Ruukkiga: Hooned on tulevastele põlvedele, kingime neile väärika pärandi
A
Google’i AI-otsing: mida see turundajale tähendab?
Foto - Jake Farra
Intervjuu Nordic Fibreboardiga: Uus veebileht keskkonnateadlikule tööstusliidrile
ND_Ligipääsetavuse_blogi-01 (1)
Kas Sinu e-pood vastab juunis jõustuvatele ligipääsetavuse nõuetele?
Noor Nobelist praktikaprogramm
Liismary, müügi- ja teenusearenduse juhtimise praktikant