Hiljuti lõime neile uue visuaalse identiteedi, uuendasime avalehe disaini ning kohandasime kogu lehe CVI-le vastavaks.
Ka meie jaoks on kestlikkus oluline, mistõttu soovisimegi lähemalt vestelda Maarahvapoe tegevjuhi Teet Soasepaga, et uurida, kuidas brändiuuendus nende teekonda toetanud on ning millist rolli mängib jätkusuutlikkus nende äri igapäevases tegevuses.
Millised mured tõid Maarahvapoe Nobeli juurde ja kuidas koostöö on aidanud neid lahendada?
Nobel Digitali juurde tõi meid soov pakkuda klientidele veelgi paremat teenindust ning kasutajakogemust. Oleme siiani suutnud olla hea partner oma klientidele ning kindla sooviga seda jätkata, olime olukorras, kus vajasime muutust. Algsetest pisikestest turukauplustest oleme kasvanud tõsiseltvõetavaks e-kaubanduse valdkonna tegijaks ning sellega seonduvalt vajasime brändi kaasajastamist.
Tänaseks oleme leidnud hea suuna, kuidas astuda vastu järgmise viie aasta väljakutsetele nii e-kaubanduse, laonduse kui ka digitaliseerimise suunas.
Kuidas toetab uus visuaalne identiteet teie ettevõtte arengut?
Visuaalse identiteedi muutmine oli meie jaoks oluline, et käia kaasas kaubandusmaastiku muudatustega. Oleme võtnud uue suuna ka oma äritegevuse laiendamisel ning meile oli oluline näidata oma uut identiteeti nii meie pikaaegsetele töötajatele kui ka klientidele. Usume, et tulemus peegeldab kenasti meie väärtusi ka tulevikus.
Kuidas toetab teie tegevus kestlikku tarbimist ja elustiili?
Meie jaoks algab kestlik eluviis oma kasvatatud toiduainetest kuni nende töötlemise ja säilitamiseni välja. Aiandus, kokandus ning toidu põliseestlaslik töötlemine on traditsiooniliselt ilmselt iga eesti pere üks osa. Selleks et linnastumisel need traditsioonid säiliksid, püüame omalt poolt nii kaubavaliku kui ka traditsiooniliste retseptide ja õpetustega oma klientidele inspiratsiooni jagada.
Kuidas aitab Maarahvapood kaasa Eesti maaelu ja kohalike tootjate arengule?
Maal elamine on omamoodi kunst – ei ühildu sellise elustiiliga ei AI, Wolt ega Bolt Food.
Tuleb olla leidlik ja kasutada ära kõik ressursid, mida maapind ja loodus pakuvad. Oma kasvatatud toidus peitub tervis ning täna on sirgunud tugevatest hoidistajatest ja kirglikest säilitajatest mitmeid kodumaiseid ettevõtteid, kelle kaubavalik on jõudnud ka meie lettidele.
Kuidas aitate kogukonnas levitada teadmisi jätkusuutlikust ja isetegemisel põhinevast eluviisist?
Kasutame selleks põhiliselt sotsiaalmeediat ja digiturunduse kanaleid. Nii saame kohe näha, kas teema on meie klientidele päriselt huvitav, ning saame sealt edaspidiseks infokilde haarata. Sotsiaalmeedia kaudu saame kõige kiiremini tagasisidet oma klientide murede ja rõõmude kohta.
Blogipostitused ning igapäevased nipid ja trikid on soojalt vastu võetud ning kindlasti jätkame nendega ka edaspidi.
Millised on teie järgmise paari aasta ambitsioonid?
Järgmise paari aasta jooksul tahaksime olla oma klientidele veelgi parem ja usaldusväärsem ostukoht – seda nii füüsiliste kaupluste kui ka e-kaubanduse kaudu. Vaikselt paistavad horisondil ka välisturud.