Osutame SEO teenust erinevate valdkondade ettevõtetele Eesti ja rahvusvahelisele turule. Meie meeskonna ühine eesmärk on olla Sinule partneriks aastast aastasse ning järjepidevalt kasvatada kodulehe kui müügikanali nähtavust otsingumootorites.
“Ostsime Nobel Digital OÜ-lt SEO teenuse. Teenuse otsest mõju hakkasime tundma umbes pool aastat hiljem – võrreldes algse seisuga, mil me kodulehe kui müügikanaliga ei arvestanud, tõusis koduleht otsingumootorite otsitulemustes esilehele. Märgatavalt on kasvanud nii kodulehe külastatavus kui lehelt tehtud päringute hulk. Tänasel päeval saan öelda, et koduleht on juba muutunud arvestatavaks müügikanaliks.”
August Käära, Eesti Inkasso OÜ
Portfolio:
> Tele2 SEO kampaania – läbi kõikide otsingumootorite tulnud veebiliikluse tulu kasv +123%
> Ruthie Belle SEO kampaania – Välisriikidest tulnud orgaaniline veebiliiklus kasvas 70%
SEO (ing.k. Search Engine Optimisation) on veebilehe arendamine ja täiendamine selliselt, et see saavutaks veebilehe eesmärkidele relevantsete päringutega otsingumootorite tasuta otsingutulemustes võimalikult kõrgema positsiooni selleks, et saavutada sihitud otsingumootorite kasutajate ees võimalikult suuremat nähtavust, veebilehe külastatavust ja eesmärkide täitumist (müük, päringud jne.).Rohkem artiklis: SEO, mis see on?
Kujutage ette toodet, mis on oma omaduselt, hinnalt ja funktsionaalsusest maailma parim. Lausa nii hea, et kõik konkurendid kahvatuvad selle kõrval. Aga viimastel on suur eelis seetõttu, et nad on oma klientidele nähtavad ning maailma parim toode mitte. Sellest sõltub ka müügiedu ja -numbrid.Meil võib olla kuitahes hea toode või teenus, kuid kui keegi seda ei leia, on see kasutu. Näeme tihti lehekülgi, mis on hästi optimeeritud ning parematel positsioonidel kui vanemad ja tugevamad konkurendid. Just see näitabki, miks on otsimootoritele optimeerimine ülimalt vajalik. Tänapäevastele standarditele vastav koduleht on kõige alus.
Tihti öeldakse, et aga ma olen oma ettevõtte nimega esimesel kohal ja see on õige. Küll aga on ettevõtte nimega kodulehele tulevate inimeste arv otseliiklus ning see eeldab brändituntust. See, mida SEO optimeerimisega soovitakse, on orgaaniline liiklus ehk meie tegevusega seotud märksõnade välja tulemine Google otsingutulemuste esilehel. Näiteks, me peame väikest kohvikut Kadriorus. Primaarne oleks välja tulla kohviku nimega. Kuna aga paljud meid veel ei tea, siis peaksime seadma endale eesmärgiks tulla otsijatele välja selliste märksõnadega nagu: Kohvik Kadriorus; Kohvikud Kadriorus, Kadrioru Kohvikud jne. Laiem eesmärk võiks olla suurendada sihitud kodulehe külastuste arvu täiendades märksõnade listi ning olla Googles leitav ka selliste märksõnadega nagu Parimad kohvikud Tallinnas; Hubased kohvikud jne.Lõppkokkuvõttes kui koduleht on hästi optimeeritud, siis kui ennem tulime välja ainult oma kohviku nimega, siis nüüd on märksõnade nimekiri oluliselt laiem, millega välja tuleme. Otsingumootoritele optimeerimine ongi seetõttu oluline, sest seeläbi suureneb ka külastajate arv, kes meid leiavad ja kohvikut külastavad.
Juba eelmise lõigu lõpus jõudsime siia, et hästi optimeeritud koduleht suurendab müüki. Laiendame seda ka valdkondadesse, kus on hea kodulehe optimeerimine veelgi tähtsam. Näiteks elektroonikapood, eeldame, et meil on efektiivne ning nutiseadme sõbralik koduleht. Sellest üksi on vähe, sest konkurents sellistel poodidel on kõrge.Tihti on inimesed valinud välja juba toote, ning soovivad leida kes veel sellist toodet pakuvad ning kust saaks soodsamalt. Eestis on mõni suurem elektroonikapood, kelle lehele minnakse otseliiklusena. Samas on küllaltki palju väiksemaid poode, kellel puudub isegi laoseis, kuid hinnad on paremad. Kuidas nad eristuvad ning saavad konkurentsieelise? Nad panustavad SEO teenusesse ning seetõttu on nende veebileht nähtav neile inimestele, kes otsivad Googlest üldisemalt: nt telekad, iPhone nutitelefonid vms.
“Jäime teie tööga ja tulemustega täiesti rahule.”
Jüri Jürisson, Kraana 2
Loe lisaks:
Aitame Sind realistlike kodulehe optimeerimise eesmärkide määramisel ning strateegia koostamisel, kui Sinu käsutuses on oma turundus- ja IT-meeskond või võid valida meid täisväärtuslikuks SEO partneriks. Me aitame nii nõu, kui jõuga.
Märksõnaanalüüsi tulemusena leiame reaalselt otsingumootorites kasutatavate päringute seast välja just need, mis seovad kodulehe ja potentsiaalsete klientide eesmärke omavahel. Kui inimene tahab osta, siis kasutab ta vastava iseloomuga päringuid, kui inimene on otsingu faasis, siis teisi. Optimeerime Sinu veebilehed õigetele märksõnadele pidas silmas ettevõtte ärilisi eesmärke.
Vaatame, mida on teinud ja mida on jätnud tegemata Sinu konkurendid selleks, et jõuda esilehele. See on oluline samm selleks, et määrata kodulehe optimeerimise strateegiat. Kasutame konkurentsianalüüsi, et planeerida SEO kampaaniat nii, et Sinu koduleht jõuaks aja jooksul konkurentidele järele ja isegi mööda.
Tihti on kodulehe sisu suurepärane, unikaalne ja igati ületab kõikide konkurentide oma, kuid kui kodulehel on tehniliselt katki, siis otsingumootorid ei taha seda enda otsingutulemustes eespool näidata, kuna see võib tuua otsingumootorite kasutajatele halva kasutajakogemuse. Kõige hullem on see, et enamasti pole taolisi probleeme silmaga näha. Leiame Sinu kodulehe koodis või serveri seadistuses üles kõik puudused ja kodulehe külastaja kasutajakogemust negatiivselt mõjutavad asjad, et hiljem need võimalusel parandada.
Lähtuvalt tehnilise ja kasutajamugavuse analüüsist teeme kodulehel vajalikud muudatused ise või juhendame Sinu IT-meeskonda. Selle tulemusel paraneb kasutajakogemus veebilehe laadimiskiiruse paranemise näol. Otsingumootorid hindavad seda, kui Sinu koduleht saab kasutajasõbralikkumaks.
Otsingumootorite jaoks on läbi aja loodud veebilehtede HTML koodis võimalused täpsustada seda, millist sisu ühel või teisel lehel leida võib. Ehk oled kuulnud meta-elementidest, sitemap.xml, robots.txt, piltide ALT tekstidest jne. Need on esmased asjad, mida peab tegema, kuid üle 90% kodulehtedest, millega oleme kokku puutunud on neid kas valesti või pole üldse kasutatud. Kasutame ära kõik võimalused selleks, et otsingumootorid hindaksid Sinu kodulehte rohkem.
Veebilehe üks tähtsamatest eesmärkidest on edastada informatsiooni. Selleks on täna erinevaid võimalusi, kuid tekst on jäänud otsingumootorite jaoks kõige olulisemaks kodulehe sisu kohta käiva informatsiooni hankimise allikaks. Kas see on relevantne kasutajate kavatsustega? Kas selles on piisavalt informatsiooni toote kohta? Lihtsast teenuste listis väljatoomine enamasti ei piisa selleks, et jõuda otsingumootori esilehele. Loome vajaliku sisu, et Sinu koduleht oleks kõikide oluliste teenustega otsingumootoris nähtav.
Kui Sinu ettevõte on lokaalse iseloomuga, siis ei ole mõtet ju konkureerida teistes piirkondades asuvate ettevõtetega. Toome kodulehele just Sinu ettevõtte tegevuspiirkonnas elavaid või selle piirkonna vastu huvi tundvaid inimesi aga kui vaja, siis laiendame ulatust.
Täna on internetiturunduses “Mobile first” termin nagu “Aamen” kirikus. Kõike kujundab tarbijate harjumused ja tehnoloogia, mis neid harjumusi muudavad. Selletõttu peab tänapäeva koduleht arvestama ennekõike just mobiiltelefoni kasutajaga. Teeme vajalikke seadistusi selleks, et parandada Sinu kodulehele sattunud mobiiltelefoni kasutaja kogemust. Kui kodulehe kujundus ei vasta mobiilisõbralikku kodulehe kriteeriumitele, siis aitame kodulehe mobiilisõbralikuks teha* (eraldi teenus).
Kuna konkurendid ei maga ning ka otsingmootorite reeglid muutuvad, siis ei piisa sellest, et teed elementaarsed asjad korda. Isegi kui alguses olid head tulemused, siis varem või hiljem avastad, et konkurendid on ette jõudnud. Siin on mõistlik ennetada taolist olukorda, sest SEO teenuse mõju võib avalduda mõningal juhul isegi 6 kuu pärast. Võib juhtuda, et jääd konkurentidest aastateks maha, sest nemad panustasid pidevalt kodulehe optimeerimisse. Järjepidev sisu loomine ja viitepopulaarsuse kasvatamine on ainuke viis konkurentsitihedas valdkonnas esilehele jõuda ja jääda, sest kodulehe väärtus peab ajas kasvama. Kasvatame Sinu kodulehe väärtust järjepidevalt luues sisu kodulehe jaoks.
Kodulehe optimeerimisel mängib väga suurt rolli tulemuste monitooring, tulemuste analüüs ja peale seda uus “ajurünnak” selle nimel, et saada veelgi paremad tulemused. See on aeganõudev töö, kuid tulemuseks on alati äriliste eesmärkide täitumise paranemine. Me ei rahuldu mitte kunagi saavutatud tulemustega ning tegutseme pidevalt selle nimel edasi, et parandada tulemusi veelgi.
SEO raport – märksõnade positsioonide jälgimine
Anname Sulle juurdepääsu meie SEO raportile, kust saad ülevaate olulise märksõnade positsioonide muutustest ning näha orgaanilise otsingumootorite veebiliikluse arengut. Lisaks leiad sealt ka ülevaate tehtud töödest. Nii oled alati kursis, millises seisus meie koostöö on.
Enne, kui hakkad kodulehe optimeerimise jaoks partnerit valima peaksid seadma reaalsed eesmärgid, mille peame koos saavutama. Näited mõistlikest eesmärkidest:
Eesmärke võib olla ka teisi, kuid kõigepealt peaks fikseerima hetkeolukorda. Selleks sobib suurepäraselt Google Analytics. Kas sinu kodulehel on Google Analytics peal? Kas sa jälgid mis toimub Sinu ettevõtte kodulehel? Kui tahad sellest rohkem kuulda või vajad abi Goolge Analytics’i seadistamisel, siis võta meiega ühendust.
Digikasvu aluseks on targalt üles ehitatud digistrateegia ja –keskkond. Digiturunduse audit kaardistab kitsaskohad ja võimalused ning annab hea aluse teha teadlikke otsuseid ettevõtte digitaalseks kasvuks.
Eestis kasutab 90% internetikasutajatest informatsiooni hankimiseks otsingumootorit, kusjuures 95% kasutajatest vaatab vaid esimese lehe tulemusi. Google Ads reklaam on kiire ja tõhus võimalus saamaks esilehel nähtavaks ning toomaks välja oma teenuse või toote konkurentsieelised. Klikipõhine reklaam otsingumootorites Google, Yandex ja Bing seda just võimaldabki.
Me kõik tajume, kui olulist rolli mängib sotsiaalmeedia meie igapäevases elus. Nii nagu on muutunud meie sotsiaalse suhtlemise normid eraelus, muutuvad need ka üha enam ettevõtete jaoks. Personaalne lähenemine muutub ka Sinu klientide jaoks üha olulisemaks.
Digikasvu aluseks on targalt üles ehitatud digistrateegia ja –keskkond. Digiturunduse audit kaardistab kitsaskohad ja võimalused ning annab hea aluse teha teadlikke otsuseid ettevõtte digitaalseks kasvuks.
Eestis kasutab 90% internetikasutajatest informatsiooni hankimiseks otsingumootorit, kusjuures 95% kasutajatest vaatab vaid esimese lehe tulemusi. Google Ads reklaam on kiire ja tõhus võimalus saamaks esilehel nähtavaks ning toomaks välja oma teenuse või toote konkurentsieelised. Klikipõhine reklaam otsingumootorites Google, Yandex ja Bing seda just võimaldabki.
Me kõik tajume, kui olulist rolli mängib sotsiaalmeedia meie igapäevases elus. Nii nagu on muutunud meie sotsiaalse suhtlemise normid eraelus, muutuvad need ka üha enam ettevõtete jaoks. Personaalne lähenemine muutub ka Sinu klientide jaoks üha olulisemaks.