Veebilehe mobiilisõbralikkus mõjutab positsiooni Google otsitulemustes

Google teatas, et alates 21. aprillist 2015.a. hakkab Google mobiilses otsingus veebilehe mobiilisõbralikkus mõjutama otsingutulemuste järjestamist.

Jüri Hass, FCR Media SEO ja Google kontode haldur ning internetiturunduse spetsialist kirjutab oma blogis

“Internetiturunduse A ja O”, et Google mobiilne otsing hakkab otsingutulemuste kuvamisel arvestama ka veebilehtede mobiilisõbralikkust.

See ei mõjuta tulemusi, kui otsing teostatakse desktop-arvutites, kuid arvestades fakti, et mõnede teenuste puhul jõuab mobiilse veebiliikluse osakaal juba 50% lähedale, siis paraku lähitulevikus ilma mSEO-ta ära ei ela.

Nutifonide dramaatiline levik muudab viisi, kuidas informatsiooni hangitakse ja siin ei jää muud üle, kui ajaga kaasa minna. Veebilehe mobiilisõbralikkuse tagamine ei ole ammu enam raketiteadus ja pole ühtegi vabandust seda mitte teha. Eesti turul on täiesti taskukohased lahendused olemas, kirjutab Hass oma blogis.

Loe täpsemalt:  http://internetiturunduse.blogspot.com/2015/03/seo-uudised-mobiilisobralikkus.html Mobiilisõbralikud veebilehed on ka FCR Media tootevalikus täiesti olemas:  

WebMe  – Mobiilisõbralikud kodulehed, mis tulevad otsingutulemustes hästi esile.

Viimased postitused

SEO ise – miks on esmamulje tähtis ja kuidas saad seda ise mõjutada?

Kas teadsid, et inimesed annavad ettevõtte kohta hinnangu veel enne seda, kui nad selle äri veebilehte külastavad? Kuidas? Väga lihtne! Arvamus kujuneb juba siis, kui nad guugeldavad.

Kas sina juba kasutad uut Google Analytics 4?

Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google Analytics’iga vastuse. Mullu oktoobris jõudis kasutajateni uue generatsiooni tööriist Google Analytics 4 (GA4). Kui sa seda veel ei kasuta, siis tasub hakata.

Eestlased arendavad väikeettevõtete jaoks ülemaailmset turundusplatvormi

Tallinna ettevõte Nobel Tech OÜ investeeris Saksamaa kiirelt arenevasse iduettevõttesse Excelsea, et koostöös luua ülemaailmne turundusplatvorm, mille eesmärk on väikestele ja keskmistele ettevõtetele pakkuda kvaliteetset digiturundusteenust ning muuta turundusspetsialistide ja -juhtide töö seeläbi senisest lihtsamaks.