Veebilehe mobiilisõbralikkus mõjutab positsiooni Google otsitulemustes

Google teatas, et alates 21. aprillist 2015.a. hakkab Google mobiilses otsingus veebilehe mobiilisõbralikkus mõjutama otsingutulemuste järjestamist.

Jüri Hass, FCR Media SEO ja Google kontode haldur ning internetiturunduse spetsialist kirjutab oma blogis

“Internetiturunduse A ja O”, et Google mobiilne otsing hakkab otsingutulemuste kuvamisel arvestama ka veebilehtede mobiilisõbralikkust.

See ei mõjuta tulemusi, kui otsing teostatakse desktop-arvutites, kuid arvestades fakti, et mõnede teenuste puhul jõuab mobiilse veebiliikluse osakaal juba 50% lähedale, siis paraku lähitulevikus ilma mSEO-ta ära ei ela.

Nutifonide dramaatiline levik muudab viisi, kuidas informatsiooni hangitakse ja siin ei jää muud üle, kui ajaga kaasa minna. Veebilehe mobiilisõbralikkuse tagamine ei ole ammu enam raketiteadus ja pole ühtegi vabandust seda mitte teha. Eesti turul on täiesti taskukohased lahendused olemas, kirjutab Hass oma blogis.

Loe täpsemalt:  http://internetiturunduse.blogspot.com/2015/03/seo-uudised-mobiilisobralikkus.html Mobiilisõbralikud veebilehed on ka FCR Media tootevalikus täiesti olemas:  

WebMe  – Mobiilisõbralikud kodulehed, mis tulevad otsingutulemustes hästi esile.

Viimased postitused

10 mõtet juhilt juhile

Meie tegevjuht Kristiina on välja toonud 10 huvitavat tähelepanekut kriisiaja juhtimisest. 

Kriisi ajal eristu ja valmistu uueks tõusuks

“Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis,” ütles üks päris äge tüüp kunagi ammu. Nüüd on jälle. Nagu tol ajal, on ka nüüd võimalik täna toimuvat vaadata võimalusena eristuda ning valmistuda uueks tõusuks.

Küpsised, mõrud ja magusad

Tehnoloogiahiiud on loobumas kolmanda osapoole küpsistest. Reklaamitehnoloogiate kui ka digiturunduse valdkonnas toob see kaasa mitmeid muutusi ja uute lahenduste esile kerkimise. Üks on aga kindel: digiturundus ei kao ja digimeedia turg jääb kasvama, kuid valdkonnas võib oodata reklaamieelarvete kasutusalade ümberjagamist.