Veebilehe mobiilisõbralikkus mõjutab positsiooni Google otsitulemustes

Google teatas, et alates 21. aprillist 2015.a. hakkab Google mobiilses otsingus veebilehe mobiilisõbralikkus mõjutama otsingutulemuste järjestamist.

Jüri Hass, FCR Media SEO ja Google kontode haldur ning internetiturunduse spetsialist kirjutab oma blogis

“Internetiturunduse A ja O”, et Google mobiilne otsing hakkab otsingutulemuste kuvamisel arvestama ka veebilehtede mobiilisõbralikkust.

See ei mõjuta tulemusi, kui otsing teostatakse desktop-arvutites, kuid arvestades fakti, et mõnede teenuste puhul jõuab mobiilse veebiliikluse osakaal juba 50% lähedale, siis paraku lähitulevikus ilma mSEO-ta ära ei ela.

Nutifonide dramaatiline levik muudab viisi, kuidas informatsiooni hangitakse ja siin ei jää muud üle, kui ajaga kaasa minna. Veebilehe mobiilisõbralikkuse tagamine ei ole ammu enam raketiteadus ja pole ühtegi vabandust seda mitte teha. Eesti turul on täiesti taskukohased lahendused olemas, kirjutab Hass oma blogis.

Loe täpsemalt:  http://internetiturunduse.blogspot.com/2015/03/seo-uudised-mobiilisobralikkus.html Mobiilisõbralikud veebilehed on ka FCR Media tootevalikus täiesti olemas:  

WebMe  – Mobiilisõbralikud kodulehed, mis tulevad otsingutulemustes hästi esile.

Viimased postitused

Juuni keskel läheb käiku uus Google algoritmide uuendus. Kas sinu ettevõte on selleks valmis?

Google algoritmide muudatuste uudised on alati olnud olulised signaalid selle kohta, et on vaja järjekordselt kodulehe SEO’ga tegeleda, sest muudatused on alati olnud sellised, mis on oluliselt kõigutanud veebilehtede konkurentsivõimet Google otsingumootori otsingutulemuste järjestuses. Ka seekord on oodata nõuete täiendusi, mis lööb „malelaua“ sassi.

Miks lokaalne SEO strateegia on oluline?

89% inimestest kasutab oma nutitelefoni vähemalt korra nädalas ümbruskaudse ettevõtte või teenuse leidmiseks, 58%’i teeb seda igapäevaselt olgu selleks hambaarst, lõunapakkumine kummivahetus. Arvestades, et 96%’i eestlaste eelistuseks on otsingumootorina Google, mis on loonud otsingus ja kaartidel ka eraldi lahenduse lokaalsete asukohta arvesse võtvate tulemuste presneteerimiseks ehk Minu Ettevõtte profiili peaks seda arvesse võtma ka iga ettevõtte, kes soovib end ümbritsevas piirkonnas klientide arvu kasvatada.

2021. aasta digitrendid

Aasta 2020 pakkus omajagu väljakutseid ja suunas kasvule need, kes tegid kiiresti õigeid otsuseid. Pandeemia muutis digitaalset maastikku eelmisel aastal jõuliselt, inimestel tekkisid uued harjumused, mis säilisid ka pärast karantiini lõppu. Märkimisväärselt suurenes meie kõigi digitaalne aktiivsus. Loe lähemalt, millised olid 2020. aasta trendid ning millised saavad olema trendid 2021. aastal.