Uuenduslik meediahaldust lihtsustav toode tõi FCR Media’le rahvusvahelise auhinna

FCR Media Müügi- ja turundusjuht Anni Kitsing:

Viimasel kümnendil on oluliselt muutunud tarbimisharjumused ja kohad, kust inimesed infot otsivad ja leiavad. Infoportaalide ja -kataloogide osakaalu vähenemist kompenseerib jõuliselt digimeediakanalite tõus. SyncMe annab võimaluse minimaalse vaevaga hallata infot mõlemas.

Erinevad info- ja sotsiaalmeediakanalid peaksid ettevõtte nähtavaks muutmist lihtsustama. Paraku leiame end tihti seisust, kus ettevõtte erinevate kontode ja läbi nende veebi paiskuva info haldamine kasvab üle pea. Just siin tulebki appi SyncMe.

Usun, et toote kõigile arusaadav kontseptsioon ning ülim tõhusus olid eelkõige need, mis rahvusvahelisele žüriile muljet avaldasid ja tänu millele ka auhind koju tuua õnnestus.

17. oktoobril jagas otsingu-, info- ja telekommunikatsiooni ettevõtteid ühendav assotsiatsioon SIINDA (The Search and Information Industry Association) Hispaanias Valencias toimunud iga-aastasel auhinnatseremoonial tunnustust tänavustele tõhusaimatele ning innovaatiliseimatele lahendustele oma valdkonnas. Kuldse autasu pälvis teiste seas ka FCR Media Eesti, tootega SyncMe, kategoorias turundus, reklaam ja müügiedendus.

SyncMe näol on tegu rakendusega, mis võimaldab läbi ühe keskkonna hallata infot 18 erinevas kanalis. Nende hulgas on nii GPS-i ja kaardirakendused, infoportaalid, otsingumootorid kui ka sotsiaalmeedia.

Läbi SyncMe on võimalik sisestada ettevõtte põhiandmeid ja erinevaid sooduskampaaniaid või muud turundusinfot.

SyncMe võimalustega saab täpsemalt tutvuda siin: www.syncme.ee

Viimased postitused

Kliendid vajavad silma paistmiseks aina erilisemaid oskusi

„Niisama ilusat reklaami pole mõtet teha, toimib läbimõeldud turundus, mille aluseks on põhjalik analüüs ja pidev töötamine andmetega,“ ütleb Nobel Digitali partner Anni Kitsing.

SEO ise – miks on esmamulje tähtis ja kuidas saad seda ise mõjutada?

Kas teadsid, et inimesed annavad ettevõtte kohta hinnangu veel enne seda, kui nad selle äri veebilehte külastavad? Kuidas? Väga lihtne! Arvamus kujuneb juba siis, kui nad guugeldavad.

Kas sina juba kasutad uut Google Analytics 4?

Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google Analytics’iga vastuse. Mullu oktoobris jõudis kasutajateni uue generatsiooni tööriist Google Analytics 4 (GA4). Kui sa seda veel ei kasuta, siis tasub hakata.