Tudengid ja juhtiv digimeediaagentuur lõid uue turundusveebi kohalikele väikeettevõtjatele

Aasta algul tegi Nobel Digital projektipõhist koostööd Tallinna Ülikooliga, et koguda ideid uue mikro- ja väikeettevõtjaid ühendava veebikeskkonna arendamiseks.

ELU ehk erialasid lõimiv uuendus on projekt- ja probleemõppel põhinev ning erialasid siduv õppeaine, mille raames üliõpilased koos õppejõudude ja ülikooliväliste partneritega keskenduvad erinevates projektides esile kerkivate probleemide seljatamisele.

Ning ka kasutajasõbralike lahenduste leidmisele, sõltumata sellest, kas probleemid kuuluvad ainult nende erialavaldkonda või mitte.

Tegu on päris olukordadega päriselust, probleemidega, mida lahendatakse igapäevaselt ettevõtetes. See on suurepärane võimalus teoreetikutele, hoomamaks, kuidas töö päriselt käib ja praktikutele, saamaks suurepäraseid ideid, millele reaalses elus toimiv vorm anda. Koostööprojekti nimeks on Ettevõtete Eelistatud Elupaik.

Võimalus väikeettevõtjatele

Väiksemad ettevõtted ei oma turul suurtega võrdset rahalist jõudu või oskusteavet enda turundamiseks. Kui üldiselt on ikka mingisugune väljund ka neile leidunud, siis viimaste aastate veebiturunduse arengud tekitasid olukorra, kus kohaliku suunitlusega ettevõtted pidid turundusele kulutama ebproportsionaalselt palju raha või aega. Tekkis nõiaring, kus ka senised veebivälised väljundid enam ei toiminud, aga uute kasutamiseks polnud võimekust. Projekti eesmärgiks oligi tekitada veebikeskkond, mis annaks kontrollitud infot tarbijale ning aitaks kohalikel mikro- ja väikeettevõtetel enda teenuseid või tooteid rohkem turundada, samuti veebis silma paista

Ühiskondlikul tasandil aitab see projekt luua tugevamaid sidemeid väikeettevõtluse ja kohalike kogukondade vahel. Kohalikud ettevõtted saavad olla paremas kontaktis tarbijaga, veebikeskkonna külastajad saavad väärtuslikku infot Eesti eri paigus tegutsevate kohalike ettevõtete kohta. Projekt on eriline, sest esialgne beetaversioon veebikeskkonnast oli juba varem olemas.

Nii sai veebikeskkonna ideed üliõpilastele paremini tutvustada ja kiiremini ELU projektiga edasi liikuda. Projektis osales kokku 19 üliõpilast, kes jagati 3 gruppi. Keskenduti arvustuste- ja hinnangusüsteemi väljatöötamisele, uuriti ettevõtete tegelikke vajadusi ja tehti kasutajateste.

Vaatamata koroonaviirusest tingitud eriolukorrale kogunes osapooltelt palju infot tarbijate ootusest loodavale veebikeskkonnale.

Kaardistati klienditeekondi, anti ideid parema arvustuste- ja hinnangusüsteemi loomiseks, koguti tagasisidet ettevõtjatelt ning aidati paremaks muuta veebikeskkonna kasutajamugavust.

Veebilehte külastab praegu keskmiselt 12 000 inimest kuus ning sügiseks on plaanis välja tulla juba päris toimiva lõppversiooniga, mida arendatakse tulevikus vastavalt kasutajate tagasisidele. Hetkel käigus olevat beetaversiooni saab külastada aadressil ee.ee

Viimased postitused

AHHAA turunduskampaania

Teaduskeskus Ahhaa eesmärgiks oli võimalikult nutikalt turundada ja kommunikeerida näitust foobiatest ja ebaproportsionaalsetest hirmudest (ning kutsuda võimalikult palju külastajaid AHHAAsse) ajal, mil koroonaviiruse esimene laine oli just lõppenud. Sihtgruppi kuulusid teismelised ja noored lasteta täiskasvanud, mistõttu kaasasime kampaaniasse Instagrami reklaamid ning lõime just Instagram story suunal sobiva videoreklaami.

14 SEO fakti, mis mõjutavad sinu äri efektiivsust ja kasvu internetis aastal 2021

Tänaseks on Google otsingumootor saanud tarbijate ostuteekonnas vaieldamatult üheks tähtsamaks peatuskohaks enne lõplikku otsust. Seepärast peaks iga ettevõtte strateegiliseks eesmärgiks olema ettevõtte kodulehe optimeerimine selliselt, et see oleks Google otsingumootoris leitav õigel ajal ja õiges kohas. Meie SEO spetsialisti Jüri Hass koostatud artiklist leiad 14 olulist SEO fakti, mis aitavad sinu ettevõttel jõuda aastal 2021 püstitatud eesmärkideni.

Google head ja halvad reklaamid

Google otsingureklaam on üks tõhusaim viis digimaastikul nähtavuse parandamiseks, võimaldades ettevõttel kõige magusamal hetkel reklaamiga nähtav olla – kui inimene otsib toodete või teenuste kohta informatsiooni. Vastavalt Hootsuite ning We Are Social 2020. aasta algul välja tulnud digitaalsele raportile on kõige külastatum veebileht Eestis jätkuvalt maailma kõige populaarsem otsingumootor Google. Meie Google poolt sertifitseeritud kontohaldur Kenneth Koch on kokku pannud soovitused, milline peaks olema üks hea Google otsingureklaam. Loe lähemalt!