Tudengid ja juhtiv digimeediaagentuur lõid uue turundusveebi kohalikele väikeettevõtjatele

Aasta algul tegi Nobel Digital projektipõhist koostööd Tallinna Ülikooliga, et koguda ideid uue mikro- ja väikeettevõtjaid ühendava veebikeskkonna arendamiseks.

ELU ehk erialasid lõimiv uuendus on projekt- ja probleemõppel põhinev ning erialasid siduv õppeaine, mille raames üliõpilased koos õppejõudude ja ülikooliväliste partneritega keskenduvad erinevates projektides esile kerkivate probleemide seljatamisele.

Ning ka kasutajasõbralike lahenduste leidmisele, sõltumata sellest, kas probleemid kuuluvad ainult nende erialavaldkonda või mitte.

Tegu on päris olukordadega päriselust, probleemidega, mida lahendatakse igapäevaselt ettevõtetes. See on suurepärane võimalus teoreetikutele, hoomamaks, kuidas töö päriselt käib ja praktikutele, saamaks suurepäraseid ideid, millele reaalses elus toimiv vorm anda. Koostööprojekti nimeks on Ettevõtete Eelistatud Elupaik.

Võimalus väikeettevõtjatele

Väiksemad ettevõtted ei oma turul suurtega võrdset rahalist jõudu või oskusteavet enda turundamiseks. Kui üldiselt on ikka mingisugune väljund ka neile leidunud, siis viimaste aastate veebiturunduse arengud tekitasid olukorra, kus kohaliku suunitlusega ettevõtted pidid turundusele kulutama ebproportsionaalselt palju raha või aega. Tekkis nõiaring, kus ka senised veebivälised väljundid enam ei toiminud, aga uute kasutamiseks polnud võimekust. Projekti eesmärgiks oligi tekitada veebikeskkond, mis annaks kontrollitud infot tarbijale ning aitaks kohalikel mikro- ja väikeettevõtetel enda teenuseid või tooteid rohkem turundada, samuti veebis silma paista

Ühiskondlikul tasandil aitab see projekt luua tugevamaid sidemeid väikeettevõtluse ja kohalike kogukondade vahel. Kohalikud ettevõtted saavad olla paremas kontaktis tarbijaga, veebikeskkonna külastajad saavad väärtuslikku infot Eesti eri paigus tegutsevate kohalike ettevõtete kohta. Projekt on eriline, sest esialgne beetaversioon veebikeskkonnast oli juba varem olemas.

Nii sai veebikeskkonna ideed üliõpilastele paremini tutvustada ja kiiremini ELU projektiga edasi liikuda. Projektis osales kokku 19 üliõpilast, kes jagati 3 gruppi. Keskenduti arvustuste- ja hinnangusüsteemi väljatöötamisele, uuriti ettevõtete tegelikke vajadusi ja tehti kasutajateste.

Vaatamata koroonaviirusest tingitud eriolukorrale kogunes osapooltelt palju infot tarbijate ootusest loodavale veebikeskkonnale.

Kaardistati klienditeekondi, anti ideid parema arvustuste- ja hinnangusüsteemi loomiseks, koguti tagasisidet ettevõtjatelt ning aidati paremaks muuta veebikeskkonna kasutajamugavust.

Veebilehte külastab praegu keskmiselt 12 000 inimest kuus ning sügiseks on plaanis välja tulla juba päris toimiva lõppversiooniga, mida arendatakse tulevikus vastavalt kasutajate tagasisidele. Hetkel käigus olevat beetaversiooni saab külastada aadressil ee.ee

Viimased postitused

Kuidas teha vähem kui ühe minutiga enda ja konkurendi veebilehe SEO audit?

Kas sa soovid välja selgitada, kuidas sai konkurent paremad orgaanilise ehk tasuta otsingu tulemused Google otsingumootoris? Siin on viis, kuidas saada teavet vähem kui ühe minutiga. Meie tasuta SEO auditi tööriista abil saad analüüsida konkurendi veebisaidi seisukorda lehtede (toodete/teenuste) kaupa, võrrelda seda oma lehtedega ja teada saada, mis on konkurendi veebilehel paremini tehtud.

Personalijuhtimine — kannapööre ja mu uus kutsumus!

“Vaata, kui huvitav kursus, võiksime osaleda!” kirjutas mulle sõbranna, kui saatis edasi kirja, kus reklaamiti kursust, mis õpetab kõike, alates tööle kandideerimisest kuni töötaja lahkumise korraldamiseni. Koolitus pidi õpetama meetodeid, kuidas inimesi hinnata ja motiveerida ning andis teadmisi muuhulgas ka juriidika ja psühholoogia vallas. Tundus piisavalt põnev ja otsustasime osa võtta!

Off-site SEO: Saa teada, millised välised viited võivad kahjustada sinu kodulehe mainet

SEO üheks lahutamatuks osaks on alati olnud viited teistelt veebilehtedelt optimeeritavale veebilehele. Google ja teised otsingumootorid kasutavad viiteid otsingumootorite algoritmides kui „hääli“, mis antakse viidatud veebilehele. Lihtsustatult võib öelda, et mida rohkem viiteid veebilehele tuleb, seda paremaid positsioone veebileht saavutab orgaanilise (tasuta) otsingu tulemuste seas. Kas tekkis kiusatus seda teadmist ära kasutada? Ära kiirusta, sest asi pole nii lihtne!