Ruthie Belle SEO kampaania – Välisriikidest tulnud orgaaniline veebiliiklus kasvas 70%

SEO kampaania eesmärk

Kliendi eesmärk oli kasvatada väljastpoolt Eestit tulevat orgaanilist veebiliiklust lehele ruthiebelle.com, korrastades ingliskeelsete lehtede meta-elemente (meta title, meta description).

Milline oli olukord enne töid?

Kliendi veebilehel puudusid täielikult meta-kirjeldused ning olemasolevad meta-tiitlid ei olnud märksõnapõhiselt optimeeritud.

Mida meie tegime?

 

SEO teenusega alustasime novembris 2017. Eesmärgi saavutamiseks tegime põhjaliku märksõnaanalüüsi, mille põhjal koostasime nendest semantilise tuuma. Koostöös kliendiga valisime välja märksõnad, mis olid kõige relevantsemad veebilehe sisu ja eesmärkidega.

Kasutades saadud informatsiooni kirjutasime ja lisasime veebruaris 2018 optimeeritud meta-tiitlid ja meta-kirjeldused veebilehele. Lisaks kasutasime olemasolevat veebisisu (blogi) korrektseks veebisiseseks viitamiseks ning seadistasime Google Search Console konto selleks, et Google saaks tehtud muudatustest võimalikult ruttu teada.

Tulemus: üle 70% välisriikidest tulnud orgaanilise veebiliikluse kasv

Kui novembris 2017 külastati veebilehte läbi orgaanilise otsingu (väljastpoolt Eestit) 4194 korda, siis märtsis 2018 külastati veebilehte 7279 korda (+ 73,56%)

Viimased postitused

SEO ise – miks on esmamulje tähtis ja kuidas saad seda ise mõjutada?

Kas teadsid, et inimesed annavad ettevõtte kohta hinnangu veel enne seda, kui nad selle äri veebilehte külastavad? Kuidas? Väga lihtne! Arvamus kujuneb juba siis, kui nad guugeldavad.

Kas sina juba kasutad uut Google Analytics 4?

Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google Analytics’iga vastuse. Mullu oktoobris jõudis kasutajateni uue generatsiooni tööriist Google Analytics 4 (GA4). Kui sa seda veel ei kasuta, siis tasub hakata.

Eestlased arendavad väikeettevõtete jaoks ülemaailmset turundusplatvormi

Tallinna ettevõte Nobel Tech OÜ investeeris Saksamaa kiirelt arenevasse iduettevõttesse Excelsea, et koostöös luua ülemaailmne turundusplatvorm, mille eesmärk on väikestele ja keskmistele ettevõtetele pakkuda kvaliteetset digiturundusteenust ning muuta turundusspetsialistide ja -juhtide töö seeläbi senisest lihtsamaks.