Kliendi eesmärk oli kasvatada väljastpoolt Eestit tulevat orgaanilist veebiliiklust lehele ruthiebelle.com, korrastades ingliskeelsete lehtede meta-elemente (meta title, meta description).
Kliendi veebilehel puudusid täielikult meta-kirjeldused ning olemasolevad meta-tiitlid ei olnud märksõnapõhiselt optimeeritud.
SEO teenusega alustasime novembris 2017. Eesmärgi saavutamiseks tegime põhjaliku märksõnaanalüüsi, mille põhjal koostasime nendest semantilise tuuma. Koostöös kliendiga valisime välja märksõnad, mis olid kõige relevantsemad veebilehe sisu ja eesmärkidega.
Kasutades saadud informatsiooni kirjutasime ja lisasime veebruaris 2018 optimeeritud meta-tiitlid ja meta-kirjeldused veebilehele. Lisaks kasutasime olemasolevat veebisisu (blogi) korrektseks veebisiseseks viitamiseks ning seadistasime Google Search Console konto selleks, et Google saaks tehtud muudatustest võimalikult ruttu teada.
Kui novembris 2017 külastati veebilehte läbi orgaanilise otsingu (väljastpoolt Eestit) 4194 korda, siis märtsis 2018 külastati veebilehte 7279 korda (+ 73,56%)
„Niisama ilusat reklaami pole mõtet teha, toimib läbimõeldud turundus, mille aluseks on põhjalik analüüs ja pidev töötamine andmetega,“ ütleb Nobel Digitali partner Anni Kitsing.
Kas teadsid, et inimesed annavad ettevõtte kohta hinnangu veel enne seda, kui nad selle äri veebilehte külastavad? Kuidas? Väga lihtne! Arvamus kujuneb juba siis, kui nad guugeldavad.
Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google Analytics’iga vastuse. Mullu oktoobris jõudis kasutajateni uue generatsiooni tööriist Google Analytics 4 (GA4). Kui sa seda veel ei kasuta, siis tasub hakata.
„Niisama ilusat reklaami pole mõtet teha, toimib läbimõeldud turundus, mille aluseks on põhjalik analüüs ja pidev töötamine andmetega,“ ütleb Nobel Digitali partner Anni Kitsing.
Kas teadsid, et inimesed annavad ettevõtte kohta hinnangu veel enne seda, kui nad selle äri veebilehte külastavad? Kuidas? Väga lihtne! Arvamus kujuneb juba siis, kui nad guugeldavad.
Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google Analytics’iga vastuse. Mullu oktoobris jõudis kasutajateni uue generatsiooni tööriist Google Analytics 4 (GA4). Kui sa seda veel ei kasuta, siis tasub hakata.