Ruthie Belle SEO kampaania – Välisriikidest tulnud orgaaniline veebiliiklus kasvas 70%

SEO kampaania eesmärk

Kliendi eesmärk oli kasvatada väljastpoolt Eestit tulevat orgaanilist veebiliiklust lehele ruthiebelle.com, korrastades ingliskeelsete lehtede meta-elemente (meta title, meta description).

Milline oli olukord enne töid?

Kliendi veebilehel puudusid täielikult meta-kirjeldused ning olemasolevad meta-tiitlid ei olnud märksõnapõhiselt optimeeritud.

Mida meie tegime?

 

SEO töödega alustasime novembris 2017. Eesmärgi saavutamiseks tegime põhjaliku märksõnaanalüüsi, mille põhjal koostasime nendest semantilise tuuma. Koostöös kliendiga valisime välja märksõnad, mis olid kõige relevantsemad veebilehe sisu ja eesmärkidega.

Kasutades saadud informatsiooni kirjutasime ja lisasime veebruaris 2018 optimeeritud meta-tiitlid ja meta-kirjeldused veebilehele. Lisaks kasutasime olemasolevat veebisisu (blogi) korrektseks veebisiseseks viitamiseks ning seadistasime Google Search Console konto selleks, et Google saaks tehtud muudatustest võimalikult ruttu teada.

Tulemus: üle 70% välisriikidest tulnud orgaanilise veebiliikluse kasv

Kui novembris 2017 külastati veebilehte läbi orgaanilise otsingu (väljastpoolt Eestit) 4194 korda, siis märtsis 2018 külastati veebilehte 7279 korda (+ 73,56%)

Viimased postitused

Tudengid ja juhtiv digimeediaagentuur lõid uue turundusveebi kohalikele väikeettevõtjatele

Aasta algul tegi Nobel Digital projektipõhist koostööd Tallinna Ülikooliga, et koguda ideid uue mikro- ja väikeettevõtjaid ühendava veebikeskkonna arendamiseks.

Personalijuhtimine — kannapööre ja mu uus kutsumus!

“Vaata, kui huvitav kursus, võiksime osaleda!” kirjutas mulle sõbranna, kui saatis edasi kirja, kus reklaamiti kursust, mis õpetab kõike, alates tööle kandideerimisest kuni töötaja lahkumise korraldamiseni. Koolitus pidi õpetama meetodeid, kuidas inimesi hinnata ja motiveerida ning andis teadmisi muuhulgas ka juriidika ja psühholoogia vallas. Tundus piisavalt põnev ja otsustasime osa võtta!

Saa teada, millised välised viited võivad kahjustada sinu kodulehe mainet

SEO üheks lahutamatuks osaks on alati olnud viited teistelt veebilehtedelt optimeeritavale veebilehele. Google ja teised otsingumootorid kasutavad viiteid otsingumootorite algoritmides kui „hääli“, mis antakse viidatud veebilehele. Lihtsustatult võib öelda, et mida rohkem viiteid veebilehele tuleb, seda paremaid positsioone veebileht saavutab orgaanilise (tasuta) otsingu tulemuste seas. Kas tekkis kiusatus seda teadmist ära kasutada? Ära kiirusta, sest asi pole nii lihtne!