Ruthie Belle SEO kampaania – Välisriikidest tulnud orgaaniline veebiliiklus kasvas 70%

SEO kampaania eesmärk

Kliendi eesmärk oli kasvatada väljastpoolt Eestit tulevat orgaanilist veebiliiklust lehele ruthiebelle.com, korrastades ingliskeelsete lehtede meta-elemente (meta title, meta description).

Milline oli olukord enne töid?

Kliendi veebilehel puudusid täielikult meta-kirjeldused ning olemasolevad meta-tiitlid ei olnud märksõnapõhiselt optimeeritud.

Mida meie tegime?

 

SEO teenusega alustasime novembris 2017. Eesmärgi saavutamiseks tegime põhjaliku märksõnaanalüüsi, mille põhjal koostasime nendest semantilise tuuma. Koostöös kliendiga valisime välja märksõnad, mis olid kõige relevantsemad veebilehe sisu ja eesmärkidega.

Kasutades saadud informatsiooni kirjutasime ja lisasime veebruaris 2018 optimeeritud meta-tiitlid ja meta-kirjeldused veebilehele. Lisaks kasutasime olemasolevat veebisisu (blogi) korrektseks veebisiseseks viitamiseks ning seadistasime Google Search Console konto selleks, et Google saaks tehtud muudatustest võimalikult ruttu teada.

Tulemus: üle 70% välisriikidest tulnud orgaanilise veebiliikluse kasv

Kui novembris 2017 külastati veebilehte läbi orgaanilise otsingu (väljastpoolt Eestit) 4194 korda, siis märtsis 2018 külastati veebilehte 7279 korda (+ 73,56%)

Viimased postitused

2021. aasta digitrendid

Aasta 2020 pakkus omajagu väljakutseid ja suunas kasvule need, kes tegid kiiresti õigeid otsuseid. Pandeemia muutis digitaalset maastikku eelmisel aastal jõuliselt, inimestel tekkisid uued harjumused, mis säilisid ka pärast karantiini lõppu. Märkimisväärselt suurenes meie kõigi digitaalne aktiivsus. Loe lähemalt, millised olid 2020. aasta trendid ning millised saavad olema trendid 2021. aastal.

Kuidas digistrateeg akent peseb?

Martin Paršin on Nobel Digitali digistrateeg ja partner, kes on viimased neli aastat suunanud ettevõtte käekäiku ja võlunud kliente mitte ainult oma pikkade juustega. Temaga rääkis juttu kontori-pinginaaber Jass Seljamaa.

 

Sinu SEO strateegia aastaks 2021 - kvaliteet on tähtsam kui kvantiteet

Google otsingumootori algoritmi uuendused aastal 2020 ja 2021 ning mida pidada silmas edasises SEO strateegias. Aastal 2020 toimusid meie kõikide elus suured muudatused. Selle valguses ei jäänud need tulemata ka SEO maastikul, sest inimesed olid sunnitud tarbima kodust lahkumata. Nüüd ei pea enam veebileht olema aastaid vana selleks, et nähtav olla, sest kvaliteet on tähtsam, eks ole? Mida selleks vaja? Loe lähemalt artiklist.