Wihuri murutraktorite digikampaania 

Eriolukorra ajal olime õigete mõtetega õigel ajal õiges kohas ning meie kliendiks sai  Wihuri. Tänaseks oleme Wihuriga teinud koostööd mitmes vallas – nii Googles, Facebookis, SyncMe-s, kui ka e-poe loomisel

Oleme meie väga rahulolevalt kliendilt saanud vaid kiidusõnu: „Ka meie oleme rahul, sest Ztrakide müük elavnes märgatavalt ja seda mitte ainult meil (3 esindust), vaid ka meie edasimüüjatel üle Eesti. Ühte mudelit tellisime laost isegi juurde. Üldse on meie aiahooaeg väga edukaks ostunud ja suvi pole vee läbi. Mingit rolli mängis siin kindlasti koroona ja see, et paljud läksid varakult maale.

Soetati korralikku aia- ja murutehnikat, ka väiketraktorite müük on hea. Ise usume, et see aktiivne sotsiaalmeedia kampaaniate sihtimine ja sihgrupile meeldetuletamine mängis siin samuti suurt rolli. Ja eks meil oli selleks hooajaks ka head hinnad tehasest juurde räägitud ning kevadkampaania varakult laivis. Kokkuvõtvalt oleme Ztraki sotsiaalmeedia kampaaniaag väga rahul!

Digikampaania jagunes kolme faasi:

I faas – video vaatamised

Video vaatamiste kampaanias oli meil põhiline fookus saavutada võimalikult palju ZTRAK murutraktori video vaatamisi. Eesmärk oli saadavõimalikult kaasatud auditoorium, keda järgmisele etapile viia.

Sihtrühma kuulusid Eesti inimesed, kes on huvitunud aiakujundusest, maastikuarhitektuurist, taimekasvatusest, aiandusest üldiselt, suvilatest ning lisaks demograafilistest andmetest ettevõtete juhid või väikeäride omanikud. Lisaks kaasasime juba taasturundusauditooriumi Wihuri Agri kodulehe külastajatest ning Facebooki lehega suhestunud kasutajatest, kuid välistasime inimesi, kes olid vähemalt 75% ZTRAK videost vaadanud, et juba piisavalt huvi üles näidanud inimesed liiga tihti reklaami ei näeks. Kolmandaks auditooriumiks katsetasime ka huvirühmi, kes pidid kindlasti huvi näitama John Deere brändi vastu ning elama Tartu, Türi või Jürist 20 km raadiuses.

II faas – taasturundus

Kasutades olemasolevat liiklust saime seadistada uut kampaaniat taasturundamiseks, ehk siis näitasime reklaame inimestele, kes olid vähemalt 50% eelnevat videot vaadanud, kuid polnud kodulehel murutraktorite tootelehte külastanud. Lisaks seadistasime uue sarnase auditooriumi (Lookalike audience) inimestest, kes olid vähemalt 75% ZTRAK video vaadanud. Sarnane auditoorium on Facebookis lahendus, kus saab olemasolevast auditooriumist luua võimalikult sarnaste huvide ja kavatsuse signaalidega inimeste rühma. Antud rühm aga pole soovitud tegevusi teinud ehk tegemist on täiesti uute inimestega.

III faas – ostule suunamine

Kolmandas faasis suunasime juba eelnevates faasides huvi üles näidanud inimesi lähimasse esindusse, et ZTRAK murutraktoriga lähemalt tutvuma minna. Selleks kasutasime Facebooki Store Visits kampaaniaeesmärki ning Wihuri Agri kolme esinduse Facebooki lehti, et näidata reklaame iga esinduse 40 km raadiuses. Nii näidati õigetele inimestele nendele kõige lähemal asuva esinduse reklaami. Sihtimine toimis sarnaselt eelmise faasiga, ehk sihtisime nii sarnast auditooriumi (veebilehe külastajatest ja video vaatajatest) kui ka taasuturundus auditooriumi.