Tele2 SEO kampaania

Tele2 jaoks oli põhieesmärk kasvatada  brändivälist orgaanilist liiklust ennekõike teenuste(pakettide) lehtedele. Peamiseks fookuseks olid ärikliendil ning seejärel teisel kohal e-pood. Lisaeesmärgiks oli konversioonimäära optimeerimine ehk aidata parandada kasutajakogemust Tele2 kodulehel.

 

Mis me selle jaoks tegime?

 

  • Põhjaliku märksõnaanalüüsi teenuste alamlehtedele
  • Meta-elementide -ja sisuanalüüs
  • Lähtuvalt märksõnaanalüüsist meta-elementide ja sisu korrektuurid
  • Laadimiskiiruse parandamine

Alamlehti oli väga palju – seetõttu on välja toodud vaid mõned faktid koostöötulemusest.

 

 

Soovin kodulehe optimeerimist

Eesmärk I: orgaanilise veebiliikluse kasvatamine brändiväliste märksõnadega.

Tegime selleks põhjaliku märksõnaanalüüsi ning meta-elementide ja sisuelementide korrektuurid.

Üldine statistika muutus juuni 2019 (enne meie tegevusi) vs veebruar 2020 oli järgnev:

  • Klikid Google orgaanilises otsingus + 43% (17 977 vs 25 680). Kusjuures veebruaris 2020 tuli veebileht Google.ee-s välja 26 093 erineva päringuga, kuid juunis 2019  29 127 erineva päringuga – kasvas veebiliikluse kvaliteet.
  • Lisaks samal vaadeldaval perioodil kasvas läbi kõikide otsingumootorite tulnud veebiliikluse tulu 123%.

Eesmärk II: teenuse „Ärimootor“ – klient B2B – Sisu, sõnumi ja laadimiskiiruse optimeerimine.

Võrdlemisperioodiks on 30 päeva enne ja pärast meie tegevusi.

  • Keskmine sessiooniaeg kasvas 87% (42 sekundit vs 1 minut ja 19 sekundit).
  • Konversioonimäära tõus (Goal B2B lead) 404%
  • Konversioonide arvu tõus 700% (4 vs 32)