Tele2 jaoks oli põhieesmärk kasvatada brändivälist orgaanilist liiklust ennekõike teenuste(pakettide) lehtedele. Peamiseks fookuseks olid ärikliendil ning seejärel teisel kohal e-pood. Lisaeesmärgiks oli konversioonimäära optimeerimine ehk aidata parandada kasutajakogemust Tele2 kodulehel.
Alamlehti oli väga palju – seetõttu on välja toodud vaid mõned faktid koostöötulemusest.
Eesmärk I: orgaanilise veebiliikluse kasvatamine brändiväliste märksõnadega.
Tegime selleks põhjaliku märksõnaanalüüsi ning meta-elementide ja sisuelementide korrektuurid.
Üldine statistika muutus juuni 2019 (enne meie tegevusi) vs veebruar 2020 oli järgnev:
Eesmärk II: teenuse „Ärimootor“ – klient B2B – Sisu, sõnumi ja laadimiskiiruse optimeerimine.
Võrdlemisperioodiks on 30 päeva enne ja pärast meie tegevusi.