Sportlandi Spordikampaania

Digikampaaniate peamiseks eesmärgiks oli kasvatada kodulehe liiklust, poekülastusi ning offline tooteostusid. Kaasasime Facebooki ja Instagrami video- ja kollektsioonireklaamid, Google SMART ja Display ning kaardirakenduse Waze. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas kodulehe liiklus 26%. Orgaaniline ja otseliiklus kasvasid kampaaniaperioodil kokku 68%. Sotsiaalmeediast veebilehele jõudnud sessioonide arv kasvas 198%.

 

Mis me selle jaoks tegime?

 

Bränditeadlikkuse tõstmiseks ja ulatuse kasvatamiseks sihtrühmas seadsime üles Facebooki ja Instagrami videoreklaamid, kus esmalt näidati sihtrühma kuuluvale kasutajale lühikest 6sek videoklippi ja seejärel näidati kasutajale juba pikemat 15 sekundilist videoklippi samast sportlasest. Lisaks olid bränditeadlikkuse tõstmise faasi kaasatud YouTube’i järjestusega 6sek-15sek videoreklaamid.

Nende eesmärgiks oli samuti tutvustada järjestikustel nädalatel erinevaid suunamudijaid (tuntud avaliku elu tegelasi ja sportlasi) ja nende suhet spordiga. Lisaks ka Google MyBusiness iganädalased postitused.

Inimesi, kes juba olid videot mõnes kanalis näinud ja sellega interaktsiooni astunud, kaasasime järgmisesse faasi, kus tutvustasime juba konkreetsemalt neile ka treeningriideid, mida sportlased kandsid. Selle jaoks kasutasime peamiselt Facebookis ja Instagramis kuvatavaid kollektsioonireklaame ning displeireklaame,

mille eesmärgiks oli inimesi kodulehele toodetega tutvuma tuua ning toodete saadavust kontrollima.

Poekülastuste kasvatamiseks sihtrühma seas, kel oli kavatsus mõnda poe asukohtadest külastada, kaasasime kampaaniatena veel ka lisaks SMART reklaamid, mida kuvati kas Google otsinguvõrgustikus, Google Mapsi kaardil või displeivõrgustikus, ning Waze reklaamid poodide läheduses.

Millised olid tulemused?

 

Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas kodulehe liiklus 26%. Orgaaniline ja otseliiklus kasvasid kampaaniaperioodil kokku 68%. Sotsiaalmeediast veebilehele jõudnud sessioonide arv kasvas 198%. Kampaaniasse kaasatud brändide Nike, adidas ja Under Armour orgaanilises otsingus kuvatud näitamiste maht kasvas kampaaniaperioodil 168%.

Reklaamkampaania strateegias mitmete kanalite kasutamise mõju ei saa alahinnata ja enda kampaaniatesse tasub kaasata kanaleid, mida sihtrühm igapäevaselt ka kasutab. Mitmeastmeliste ja läbimõeldud strateegiate abil on võimalik kasvatada ka tuntud brändide kodulehe liikluse mahte ning koostöös partneritega on võimalik saavutada mõõdetavaid ja kasumlikke tulemusi.