Sportlandi juturobot SPOBO

Automatiseerisime lihtsamate päringute nagu kaupluste info ja toodete saadavuse Messengeri boti näol.  Nii sündis Spobo – Sportlandi juturobot. Meie kliendil, Sportlandil oli rida soove funktsionaalsusega, mida bot peaks täitma. Ta pidi kindlasti suutma anda infot parimatest pakkumistest, kauplustest (lahtiolekuajad ja kontaktandmed), koguda korduskviitungi päringu jaoks vajaliku infot, võimaldama kontrollida toote saadavust ja oskama rääkida kliendikaardist, järelmaksust, hooldusest ja kampaaniatest.

Soovisime olla kliendikesksed ning suunata brändikommunikatsiooni kaalukauss tarbija poolele. Meie ülesanne on olla võimalikult lihtsalt kättesaadav, kui klient meid vajab – olla kavatsuspõhine. See tähendab, et me ei suru kommunikatsiooni ise peale, vaid oleme mugavalt olemas siis, kui kliendil on vaja.

Spobo sai ka Digitegu 2019 auhinna.