Kuidas Hortese aktiivne digikohalolu haldus äritulemusi parandab?

Aiandushuvilised on digitaalselt aktiivsemad, kui kunagi varem. Kuidas aga aktiivne digikohalolu haldus tulemusi järk-järgult parandab?

 

 

 

Hortes on aiandus- ja kodukeskus, mis paneb rõhku eelkõige rikkalikule kaubavalikule ning inspiratsiooni pakkuvale ostukeskkonnale. Hortese maailm on mitmekesine. Selle abil võib igaüks rajada mitte ainult kauni aia, vaid endale ka ainuomase kodu ning neid igal ajahetkel soovitud suunas täiendada.

 

 

 

Selleks, et külastajad Hortest lihtsalt ja mugavalt sotsiaalmeediast, otsingumootoritest ja navigatsiooniseadmetest üles leiaks, valisid nad oma online mainehalduspartneriks SyncMe. Kokku sünkroniseerisime nende asukohainfo 24 erineva kanaliga, näiteks Google My Business, Bing, Facebook, Snapchat, Foursquare ja paljud teised. Välja jätsime turismiportaalid.

 

Aktiivne profiilide haldus toob tulemusi!

Aasta jooksul tegime nende erinevatel profiilidel rohkem kui 421 muudatust ning täiendasime profiile 125 infopunktiga. Praegusel ajal on olnud ääretult oluline eriolukorrast tingitud muudatuste korrektne kuvamine. Aktiivne haldus ja info rikastamine on toonud suurepäraseid tulemusi. Võrreldes eelmise aastaga on profiilide nähtavus kasvanud rohkem kui kolm korda ning 2021. aasta maikuus näidati kuulutusi 348% rohkem kui 2020. aasta mais.

 

 

Millal on kliendid kõige aktiivsemad?

SyncMe aitab lihtsalt ja mugavalt mõista, millise koormusega tuleks arvestada igapäevaste kliendikontaktide juures. Hortese kliendid on kõige aktiivsemad nädalavahetuseti ning selge trend joonistub välja ka kellaajaliselt.

 

 

Eestlaste eelistatuim otsingumootor on Google. Seepärast on loogiline, et kõigist profiili näitamistest moodustavad Google’i otsing ja kaardirakendus peaaegu 70%. Rõõm on tõdeda, et mõlema rakenduse juures on nähtavus märgatavalt paranenud ning võrreldes eelmise aastaga on hüppeliselt tõusnud välja tulemine Google’i otsingus (+324%) ning Google’i kaartidel (+278%).

Nähtavuse parenemine on suurendanud kliendikontaktide arvu. Teejuhiste küsimise arv Google’i profiilidelt kasvas 92%, telefonikõned 50% ning veebilehte külastas vaadeldud perioodil 45% rohkem inimesi.