Hektori lansseerimiskampaania

Uue hotelli lansseerimiskampaania tutvusmishinnaga tubade broneerimiseks. Keskendusime kaheastmelise strateegiaga peamiselt Venemaa, Soome ja Läti turgudele, kuid broneeringuid tõi kampaania ka Ameerika Ühendriikidest. Eesmärgiks oli tutvustada inimestele Tallinnas Telliskivi loomelinnakus avatavat unikaalse kontseptsiooniga konteinerhotelli ning pakkuda esimestele külastajatele sooduskoodiga broneerimisvõimalust hektorstay.com veebilehel.

 

Mis me selle jaoks tegime?

 

Bränditealikkuse tõstmiseks erinevates sihtrühmades kasutasime kanalitena: Snapchati, Yandexit, YouTube’i, Google displeivõrgustikku, Facebooki, Instagrami, ja Google otsingut. Avamisjärgsel perioodil lisasime kanalina ka Waze’i ning lisaks kasutasime ka SyncMe platvormi andmete sünkroniseerimiseks olulistel saitidel nagu Tripadvisor, Google Maps jne.

Bränditeadlikkuse ja ulatuse kasvatamiseks seadsime üles Snapchati, Facebooki, Instagrami, YouTube’i ning Google displeivõrgustiku (GDN) videoreklaamid. Snapchati kasutasime nooremate kasutajate püüdmiseks Skandinaaviast. Snapchati puhul tuleb arvestada, et nii mõnelgi turul pole reklaamivõimaluste kasutamine täna veel võimalik (nt Eestis). Yandexit kasutasime Venemaa turul. Ülejäänud kanalid olid läbivalt brändingu faasis kasutusel kõigi turgude puhul.

Inimestele, kes hektorstay.com lehte olid külastanud või esimese video olid ära vaadanud, kuid broneeringut ei olnud teinud, kuvasime remarketingi vormis pikemat videoreklaami, mis sisaldas endas kaastekstina konkreetsemat pakkumist koos sooduskoodiga.

Otsingureklaamis keskendusime esmalt Tallinna ja turismiga seotud otsingute katmisele sihtturgudel. Hilisemalt laiendasime algselt ainult Eestisse suunatud majutusega seotud otsingumärksõnad ka välisturgudele, et liikuda teadlikkuse tõstmiselt rohkem kavatsuse faasi. Kusjuures brändiotsingute kasv veebruar vs jaanuar oli 222%.

Pärast hotelli avamist lisasime lokaalse SEO eesmärgil ka Waze’i ning SyncMe lahendused, et inimesed, kes otsivad oskaksid koha üles leida. SyncMe peamiseks eesmärgiks oli tagada, et kõigis SyncMe keskkonda kuuluvates keskkondades oleks Hektori kohta õige, asjakohane ja sünkroniseeritud informatsioon.