Decora suvised digikampaaniad

Tavalisest parem ehituspood Decora on varemgi usaldanud meie kätte enda digiturunduskampaaniad. Aasta-aastalt on veebipoe liiklus kasvanud ning sellega seoses ka digikampaaniate ulatus. Seekord tutvustame lähemalt, kuidas läks suvistel e-poe allahindluskampaaniatel.

Decoral on e-kommerts mõõdikud eelnevalt väga hästi seadistatud, mis võimaldab meil kampaaniaid efektiivselt teha, nii Facebooki kui ka Google suunal. Oluline punkt on siin see, et reaalsed müügid tulevad ka läbi ning saame analüüsida kampaaniate tasuvust. Kuna külastatavus on veebipoes pigem suur, siis tänu sellele on meil head võimalused erinevaid taasturundamise auditooriume kasutada tulemustele optimeerimiseks

Suvisel perioodil viisime läbi kaks e-poe allahindluskampaaniat “Tööriistad -23%” ja “Sisustustooted -23%”. Valitud sihtimistest töötas kõige paremini retargeting auditoorium ning sellele järgnevalt lookalike auditoorium. Eelmainitud auditooriumid olid soodsamad kui sisekujunduse huvirühmad ning seetõttu edasistes sooduskampaaniates lähtume pigem retargeting ja lookalike auditooriumitest ning jätame huvirühmade põhised sihtimised uute klientide/külastajate saamiseks.

Decora kommentaar kampaaniale oli järgnev: “Meil ei olnud kampaania tulemustele liialt suuri ootusi, sest tavaliselt toimivad meil kõige paremini “kogu kaup” tüüpi kampaaniad ning väga spetsiifilised soodustused kipuvad olema veidi kehvemad. Seda meeldivam oli üllatus, et tegelikult tuli tellimusi sisse üsna hästi, eriti kuna meedia eelarve oli vaid 300€.”

Parim klient on rahul klient!

Decora loovlahendused on teinud Kontuur Leo Burnett.