Baltichouse Production Facebooki kampaania

Millal siis veel tutvustada huvilistele Baltichouse Production vingeid aiamajasid, kui mitte kevadel ja varasuvel? Just seetõttu viisime aprill-juuni läbi Facebooki kampaania, mille eesmärk oli püüda taasturundusrühmi, neile sarnanevaid sihtrühmi ning Facebooki huvigruppe ehk potentsiaalseid aiamajadest huvituvaid inimesi. Reklaamiformaatidest valisime video-ja kataloogireklaamid. Loe lähemalt, kuidas meil läks.

Numbriliselt olid tulemused järgnevad: reklaame näidati 554 998 korral ning neid nägi kokku 109 888 inimest. Keskmiselt nägi üks inimene reklaami u 5 korda. Selle tulemusena jagati reklaame 135 ning neid salvestati tuleviku tarbeks 139 korral. Kusjuures reklaamidel klikiti lausa 21 280 korda ning 11 655 korda suundus kasutaja edasi kodulehele. Kodulehel veedeti keskmiselt 4 minutit ja külastati umbes 6 alamlehte.

Seda liiklust võib hinnata nii meie, kui ka maailma andmete järgi kõrgekvaliteetseks ning nii meie kui klient oleme rahul! Kodulehel ringi vaadates lisati tooteid ostukorvi 509 korral ning maksma suunduti 135 korral. Facebook Pixli andmetel tehti tänu reklaami nägemisele või sellele klikkimisele 50 maja tellimust.

Ühe unikaalse tellija meediakuluks tuli €52,13. Keskmine meediakulu ühe tellimuse kohta kujunes kataloogireklaamide puhul odavamaks kui videoreklaami puhul ning ka klikkimiste arv oli kataloogireklaamil kõrgem. Kokkuvõttes saame öelda, et kampaania läks suurepäraselt.