Portfoolio

Eelistame alati väljakutsuvat tööd – meie kolmeks sambaks on analüüs, strateegia ja loovus. Aitame oma klientidel kasvada nii kodu- kui välisturul.

Siit leiad mõned näited, kuidas me seda teinud oleme.

Kõik Reklaam otsingumootorites SEO Sotsiaalmeedia

Aiandushuvilised on digitaalselt aktiivsemad, kui kunagi varem. Selleks, et külastajad Hortest lihtsalt ja mugavalt leiaks olenemata, kas nad eelistavad kasutada sotsiaalmeediat, otsingumoototeid või navigatsiooniseadmeid, valisid nad online mainehalduspartneriks SyncMe.

Koostöös Nobel Digitaliga sai vastloodud e-poest juba mõne kuuga arvestatav müügikanal.

Hiiumaa toidutootjad ja väikeettevõtjad on pikalt arutanud võimalust luua enda toodete müügiks täiendav väljund läbi kohaliku e-poe. Umbes aasta tagasi, koroonakriisi esimesel nädalal, kutsus Nobel Digitali Hiiumaa saadik Rando kohalikud aktivistid enda koduaeda koosolekule, mille käigus lepiti kokku, et nüüd on õige aeg projekt päriselt ellu viia. Nobel Digital oli turule toonud just WordPressi baasil lihtsalt arendatava ja paigaldatava e-poe, mis sobis Hiiumaa käsitöömeistritele hästi.

Kui meie poole pöördus Kirg.ee sooviga reklaamida sekspoodi, olime väga positiivselt meelestatud ja põnevil. Klient juba teadis, et põnevust viib peagi alla arusaamine, et iga nurga taga ootavad meid ees piirangud. Kuidas siis luua sotsiaalmeedias sisu ja jõuda klientideni, kui reklaami ei saa teha?

Sügis on Hiiumaal vaat et imelisem kui suvi. Just selleks, et ka teised eestimaalased seda teaksid, kutsus Hiiumaa Arenduskeskus augustis ja septembris inimesi Hiiumaale vananaistesuve veetma. Eesmärgiks oli näidata, mida on Hiiumaal pakkuda – selle kaunist loodust, loomi, metsaande, inimtühje randu, kohalikke maitseid ja sündmusi. Seega lõime loovtiimiga meeleolukad videod ja tekstid ning suunasime loovlahendused Facebooki, Instagrami, Google Displaysse ja Delfi TV-sse ning kaasasime veel Google Adwordsi.

Vananaistesuvi Hiiumaal - teavituskampaania

Hiiumaa Arenduskeskus
2020

Teaduskeskus Ahhaa eesmärgiks oli võimalikult nutikalt turundada ja kommunikeerida näitust foobiatest ja ebaproportsionaalsetest hirmudest (ning kutsuda võimalikult palju külastajaid AHHAAsse) ajal, mil koroonaviiruse esimene laine oli just lõppenud. Sihtgruppi kuulusid teismelised ja noored lasteta täiskasvanud, mistõttu kaasasime kampaaniasse Instagrami reklaamid ning lõime just Instagram story suunal sobiva videoreklaami.

AHHAA kampaania

AHHAA
2020

Meie hea klient Bikeman pöördus varakevadel meie poole sooviga kasvatada seekord just e-poe müüki, sest koos motohooajaga algas ka eriolukord ning füüsilises poes oli müük piiratud. Panime aga oma helged pead kokku ning lõime kliendile e-poe müügi kasvatamisele suunatud digistrateegia, mis tõotas tuua vaid häid tulemusi. Loe lähemalt, kuidas me kampaaniat planeerisime ning millised olid tulemused.

Tavalisest parem ehituspood Decora on varemgi usaldanud meie kätte enda digiturunduskampaaniad. Aasta-aastalt on veebipoe liiklus kasvanud ning sellega seoses ka digikampaaniate ulatus. Seekord tutvustame lähemalt, kuidas läks suvistel e-poe allahindluskampaaniatel.

Eriolukorra ajal olime õigete mõtetega õigel ajal õiges kohas ning meie kliendiks sai Wihuri. Tänaseks oleme Wihuriga teinud koostööd mitmes vallas – nii Googles, Facebookis, SyncMe-s, kui ka e-poe loomisel. Oleme meie väga rahulolevalt kliendilt saanud vaid kiidusõnu.

Tele2 jaoks oli põhieesmärk kasvatada  brändivälist orgaanilist liiklust ennekõike teenuste(pakettide) lehtedele. Peamiseks fookuseks olid ärikliendil ning seejärel teisel kohal e-pood. Lisaeesmärgiks oli konversioonimäära optimeerimine ehk aidata parandada kasutajakogemust Tele2 kodulehel.

Tele2 SEO kampaania

Tele2
2020

Digikampaaniate peamiseks eesmärgiks oli kasvatada kodulehe liiklust, poekülastusi ning offline tooteostusid. Kaasasime Facebooki ja Instagrami video- ja kollektsioonireklaamid, Google SMART ja Display ning kaardirakenduse Waze. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas kodulehe liiklus 26%. Orgaaniline ja otseliiklus kasvasid kampaaniaperioodil kokku 68%. Sotsiaalmeediast veebilehele jõudnud sessioonide arv kasvas 198%.

Uue konteinerhotelli lansseerimiskampaania tutvusmishinnaga tubade broneerimiseks. Keskendusime kaheastmelise strateegiaga peamiselt Venemaa, Soome ja Läti turgudele, kuid broneeringuid tõi kampaania ka Ameerika Ühendriikidest.

Automatiseerisime lihtsamate päringute nagu kaupluste info ja toodete saadavuse Messengeri boti näol.  Nii sündis Spobo – Sportlandi juturobot. Meie kliendil, Sportlandil oli rida soove funktsionaalsusega, mida bot peaks täitma. Ta pidi kindlasti suutma anda infot parimatest pakkumistest, kauplustest (lahtiolekuajad ja kontaktandmed), koguda korduskviitungi päringu jaoks vajaliku infot, võimaldama kontrollida toote saadavust ja oskama rääkida kliendikaardist, järelmaksust, hooldusest ja kampaaniatest.

Igal kevadel, rattahooaja alguses ootab Hawaii Expressi ees suurem brändingukampaania eesmärgiga tuletada end meelde rattasõpradele ja harrastajatele ning tutvustada neile rataste valikut. Kui eelnevatel aastatel tuginesime brändingukampaanites HTML5 bännerlahendustele, siis sel aastal tuli kevad teisiti, sest proovisime pisut teistsugust dünaamilise remarketingi bännerlahendust.

Hawaii Expressi digikampaania

Hawaii Express
2020