Portfoolio

Eelistame alati väljakutsuvat tööd – meie kolmeks sambaks on analüüs, strateegia ja loovus. Aitame oma klientidel kasvada nii kodu- kui välisturul.

Siit leiad mõned näited, kuidas me seda teinud oleme.

Kõik Sotsiaalmeedia

Eriolukorra ajal olime õigete mõtetega õigel ajal õiges kohas ning meie kliendiks sai Wihuri. Tänaseks oleme Wihuriga teinud koostööd mitmes vallas – nii Googles, Facebookis, SyncMe-s, kui ka e-poe loomisel. Oleme meie väga rahulolevalt kliendilt saanud vaid kiidusõnu.

Tele2 jaoks oli põhieesmärk kasvatada  brändivälist orgaanilist liiklust ennekõike teenuste(pakettide) lehtedele. Peamiseks fookuseks olid ärikliendil ning seejärel teisel kohal e-pood. Lisaeesmärgiks oli konversioonimäära optimeerimine ehk aidata parandada kasutajakogemust Tele2 kodulehel.

Tele2 SEO kampaania

Tele2
2020

Digikampaaniate peamiseks eesmärgiks oli kasvatada kodulehe liiklust, poekülastusi ning offline tooteostusid. Kaasasime Facebooki ja Instagrami video- ja kollektsioonireklaamid, Google SMART ja Display ning kaardirakenduse Waze. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas kodulehe liiklus 26%. Orgaaniline ja otseliiklus kasvasid kampaaniaperioodil kokku 68%. Sotsiaalmeediast veebilehele jõudnud sessioonide arv kasvas 198%.

Uue konteinerhotelli lansseerimiskampaania tutvusmishinnaga tubade broneerimiseks. Keskendusime kaheastmelise strateegiaga peamiselt Venemaa, Soome ja Läti turgudele, kuid broneeringuid tõi kampaania ka Ameerika Ühendriikidest.

Automatiseerisime lihtsamate päringute nagu kaupluste info ja toodete saadavuse Messengeri boti näol.  Nii sündis Spobo – Sportlandi juturobot. Meie kliendil, Sportlandil oli rida soove funktsionaalsusega, mida bot peaks täitma. Ta pidi kindlasti suutma anda infot parimatest pakkumistest, kauplustest (lahtiolekuajad ja kontaktandmed), koguda korduskviitungi päringu jaoks vajaliku infot, võimaldama kontrollida toote saadavust ja oskama rääkida kliendikaardist, järelmaksust, hooldusest ja kampaaniatest.

Tavalisest parem ehituspood Decora on usaldanud meie kätte enda digiturunduskampaaniad. Aasta-aastalt on veebipoe liiklus kasvanud ning sellega seoses ka digikampaaniate ulatus. Lisaks tavapärasele Google otsingukampaaniale ja Remarketing bännerkampaaniale otsustasime sel kevadel katsetada ka Facebooki äkk-kampaaniaid.

Igal kevadel, rattahooaja alguses ootab Hawaii Expressi ees suurem brändingukampaania eesmärgiga tuletada end meelde rattasõpradele ja harrastajatele ning tutvustada neile rataste valikut. Kui eelnevatel aastatel tuginesime brändingukampaanites HTML5 bännerlahendustele, siis sel aastal tuli kevad teisiti, sest proovisime pisut teistsugust dünaamilise remarketingi bännerlahendust.

Hawaii Expressi digikampaania

Hawaii Express
2020