Portfoolio

Eelistame alati väljakutsuvat tööd – meie kolmeks sambaks on analüüs, strateegia ja loovus. Aitame oma klientidel kasvada nii kodu- kui välisturul.

Siit leiad mõned näited, kuidas me seda teinud oleme.

Kõik Sotsiaalmeedia

Teaduskeskus Ahhaa eesmärgiks oli võimalikult nutikalt turundada ja kommunikeerida näitust foobiatest ja ebaproportsionaalsetest hirmudest (ning kutsuda võimalikult palju külastajaid AHHAAsse) ajal, mil koroonaviiruse esimene laine oli just lõppenud. Sihtgruppi kuulusid teismelised ja noored lasteta täiskasvanud, mistõttu kaasasime kampaaniasse Instagrami reklaamid ning lõime just Instagram story suunal sobiva videoreklaami.

AHHAA kampaania

AHHAA
2020

Meie hea klient Bikeman pöördus varakevadel meie poole sooviga kasvatada seekord just e-poe müüki, sest koos motohooajaga algas ka eriolukord ning füüsilises poes oli müük piiratud. Panime aga oma helged pead kokku ning lõime kliendile e-poe müügi kasvatamisele suunatud digistrateegia, mis tõotas tuua vaid häid tulemusi. Loe lähemalt, kuidas me kampaaniat planeerisime ning millised olid tulemused.

Tavalisest parem ehituspood Decora on varemgi usaldanud meie kätte enda digiturunduskampaaniad. Aasta-aastalt on veebipoe liiklus kasvanud ning sellega seoses ka digikampaaniate ulatus. Seekord tutvustame lähemalt, kuidas läks suvistel e-poe allahindluskampaaniatel.

Millal siis veel tutvustada huvilistele Baltichouse Production vingeid aiamajasid, kui mitte kevadel ja varasuvel? Just seetõttu viisime aprill-juuni läbi Facebooki kampaania, mille eesmärk oli püüda taasturundusrühmi, neile sarnanevaid sihtrühmi ning Facebooki huvigruppe ehk potentsiaalseid aiamajadest huvituvaid inimesi. Loe lähemalt, mis me selle jaoks tegime.

Baltichouse Production Facebooki kampaania

Baltichouse Production
2020

Eriolukorra ajal olime õigete mõtetega õigel ajal õiges kohas ning meie kliendiks sai Wihuri. Tänaseks oleme Wihuriga teinud koostööd mitmes vallas – nii Googles, Facebookis, SyncMe-s, kui ka e-poe loomisel. Oleme meie väga rahulolevalt kliendilt saanud vaid kiidusõnu.

Tele2 jaoks oli põhieesmärk kasvatada  brändivälist orgaanilist liiklust ennekõike teenuste(pakettide) lehtedele. Peamiseks fookuseks olid ärikliendil ning seejärel teisel kohal e-pood. Lisaeesmärgiks oli konversioonimäära optimeerimine ehk aidata parandada kasutajakogemust Tele2 kodulehel.

Tele2 SEO kampaania

Tele2
2020

Digikampaaniate peamiseks eesmärgiks oli kasvatada kodulehe liiklust, poekülastusi ning offline tooteostusid. Kaasasime Facebooki ja Instagrami video- ja kollektsioonireklaamid, Google SMART ja Display ning kaardirakenduse Waze. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas kodulehe liiklus 26%. Orgaaniline ja otseliiklus kasvasid kampaaniaperioodil kokku 68%. Sotsiaalmeediast veebilehele jõudnud sessioonide arv kasvas 198%.

Uue konteinerhotelli lansseerimiskampaania tutvusmishinnaga tubade broneerimiseks. Keskendusime kaheastmelise strateegiaga peamiselt Venemaa, Soome ja Läti turgudele, kuid broneeringuid tõi kampaania ka Ameerika Ühendriikidest.

Automatiseerisime lihtsamate päringute nagu kaupluste info ja toodete saadavuse Messengeri boti näol.  Nii sündis Spobo – Sportlandi juturobot. Meie kliendil, Sportlandil oli rida soove funktsionaalsusega, mida bot peaks täitma. Ta pidi kindlasti suutma anda infot parimatest pakkumistest, kauplustest (lahtiolekuajad ja kontaktandmed), koguda korduskviitungi päringu jaoks vajaliku infot, võimaldama kontrollida toote saadavust ja oskama rääkida kliendikaardist, järelmaksust, hooldusest ja kampaaniatest.

Igal kevadel, rattahooaja alguses ootab Hawaii Expressi ees suurem brändingukampaania eesmärgiga tuletada end meelde rattasõpradele ja harrastajatele ning tutvustada neile rataste valikut. Kui eelnevatel aastatel tuginesime brändingukampaanites HTML5 bännerlahendustele, siis sel aastal tuli kevad teisiti, sest proovisime pisut teistsugust dünaamilise remarketingi bännerlahendust.

Hawaii Expressi digikampaania

Hawaii Express
2020