Oluline SEO muutus: veebilehe laadimiskiirus hakkab mõjutama Google otsingutulemusi mobiilis

Eelkõige muutub olukord nende veebilehtede jaoks, mille laadimine võtab kasutaja silmis liiga kaua aega. Seda, kui kaua on kaua ja milline on aeglaselt laadiv veebileht, Google välja ei ütle. Nobel Digital SEO spetsialistide praktikast lähtuvalt saab aga väita, et kui veebileht laeb end kauem kui 3-4 sekundit, asub kasutaja alternatiive otsima.

Aeglane laadimine ei tähenda siiski, et aeglaselt laadiv, kuid funktsionaalne ja kasuliku sisuga veebileht kaoks täielikult otsingutulemustest, eelmainitud faktorid on endiselt peamisteks tulemuste järjestamisel. Samas investeerib aina enam ettevõtteid kodulehe optimeerimisse, mistõttu veebilehtede kvaliteet on oluliselt kasvanud. Kuna üldine tase on kõrge, võib aeglane laadimine saada just peamiseks teguriks, mis veebilehte otsingutulemustes allapoole langetab.

Kui viimastel aastatel on Google otsingutulemustes headele positsioonidele jõudmise peamisteks eeldusteks olnud sisukas, funktsionaalne ja mobiilisõbralik veebileht, siis 17. jaanuaril teatas Google, et alates käesoleva aasta juulist hakkab veebilehe allalaadimiskiirus otseselt mõjutama seda, mis järjekorras otsingutulemusi kuvatakse.

Veebilehe laadimiskiirus on ka praegu oluline järjestusfaktor, kuid seda just arvuti-, mitte mobiilikasutaja vaatevinklist. Arvutite puhul on internetiühenduse kiirus oluliselt suurem, kui mobiilsel internetil. Testides oma veebilehte arvutis, võib tunduda, et Sinu veebileht on piisavalt kiire. Selleks, et saada aimu, mida Google algoritmid Sinu veebilehest arvavad, kasuta Google PageSped Insights tööriista. Antud tööristaga näed veebilehe hinnangut eraldi desktoparvutite ja mobiilsete seadmetega kasutades. Kui tulemused on alla 80 punkti 100-st, on paras aeg mõelda kodulehe optimeerimisele.

Meie klientide veebilehtede laadimiskiirust oleme parandanud SEO teenuse raames juba aastast 2015 ja kogemus on näidanud, et selle tulemusel paranevad meie klientide positsioonid Google otsingumootoris. Kasvab orgaaniline veebiliiklus ja konversioonimäärad teistest veebiliikluse kanalitest.

Enamgi veel, kodulehe seo optimeerimine on aidanud vähendada meediakulu Google Ads kampaaniate puhul, sest üks element kolmest, mis mõjutab kliki hinda kujundavat kvaliteediskoori, on kasutajakogemus, sealhulgas ka laadimiskiirus ning teine sihtlehe relevantsus.

Seepärast avaldab hästi optimeeritud koduleht nii SEO-tehnilises kui ka klassikalises mõttes olulist positiivset mõju Sinu ärile. Kuna tegemist on professionaalsete teadmistega, soovitame pöörduda SEO spetsialisti poole, kes teab, mida ja kuidas on vaja teha. Tutvu ka meie kodulehe optimeerimise teenusega siin.

Viimased postitused

AHHAA turunduskampaania

Teaduskeskus Ahhaa eesmärgiks oli võimalikult nutikalt turundada ja kommunikeerida näitust foobiatest ja ebaproportsionaalsetest hirmudest (ning kutsuda võimalikult palju külastajaid AHHAAsse) ajal, mil koroonaviiruse esimene laine oli just lõppenud. Sihtgruppi kuulusid teismelised ja noored lasteta täiskasvanud, mistõttu kaasasime kampaaniasse Instagrami reklaamid ning lõime just Instagram story suunal sobiva videoreklaami.

14 SEO fakti, mis mõjutavad sinu äri efektiivsust ja kasvu internetis aastal 2021

Tänaseks on Google otsingumootor saanud tarbijate ostuteekonnas vaieldamatult üheks tähtsamaks peatuskohaks enne lõplikku otsust. Seepärast peaks iga ettevõtte strateegiliseks eesmärgiks olema ettevõtte kodulehe optimeerimine selliselt, et see oleks Google otsingumootoris leitav õigel ajal ja õiges kohas. Meie SEO spetsialisti Jüri Hass koostatud artiklist leiad 14 olulist SEO fakti, mis aitavad sinu ettevõttel jõuda aastal 2021 püstitatud eesmärkideni.

Google head ja halvad reklaamid

Google otsingureklaam on üks tõhusaim viis digimaastikul nähtavuse parandamiseks, võimaldades ettevõttel kõige magusamal hetkel reklaamiga nähtav olla – kui inimene otsib toodete või teenuste kohta informatsiooni. Vastavalt Hootsuite ning We Are Social 2020. aasta algul välja tulnud digitaalsele raportile on kõige külastatum veebileht Eestis jätkuvalt maailma kõige populaarsem otsingumootor Google. Meie Google poolt sertifitseeritud kontohaldur Kenneth Koch on kokku pannud soovitused, milline peaks olema üks hea Google otsingureklaam. Loe lähemalt!