Oluline SEO muutus: veebilehe laadimiskiirus hakkab mõjutama Google otsingutulemusi mobiilis

Eelkõige muutub olukord nende veebilehtede jaoks, mille laadimine võtab kasutaja silmis liiga kaua aega. Seda, kui kaua on kaua ja milline on aeglaselt laadiv veebileht, Google välja ei ütle. FCR Media SEO spetsialistide praktikast lähtuvalt saab aga väita, et kui veebileht laeb end kauem kui 3-4 sekundit, asub kasutaja alternatiive otsima.

Aeglane laadimine ei tähenda siiski, et aeglaselt laadiv, kuid funktsionaalne ja kasuliku sisuga veebileht kaoks täielikult otsingutulemustest, eelmainitud faktorid on endiselt peamisteks tulemuste järjestamisel. Samas investeerib aina enam ettevõtteid kodulehe optimeerimisse, mistõttu veebilehtede kvaliteet on oluliselt kasvanud. Kuna üldine tase on kõrge, võib aeglane laadimine saada just peamiseks teguriks, mis veebilehte otsingutulemustes allapoole langetab.

Kui viimastel aastatel on Google otsingutulemustes headele positsioonidele jõudmise peamisteks eeldusteks olnud sisukas, funktsionaalne ja mobiilisõbralik veebileht, siis 17. jaanuaril teatas Google, et alates käesoleva aasta juulist hakkab veebilehe allalaadimiskiirus otseselt mõjutama seda, mis järjekorras otsingutulemusi kuvatakse.

Veebilehe laadimiskiirus on ka praegu oluline järjestusfaktor, kuid seda just arvuti-, mitte mobiilikasutaja vaatevinklist. Arvutite puhul on internetiühenduse kiirus oluliselt suurem, kui mobiilsel internetil. Testides oma veebilehte arvutis, võib tunduda, et Sinu veebileht on piisavalt kiire. Selleks, et saada aimu, mida Google algoritmid Sinu veebilehest arvavad, kasuta Google PageSped Insights tööriista. Antud tööristaga näed veebilehe hinnangut eraldi desktoparvutite ja mobiilsete seadmetega kasutades. Kui tulemused on alla 80 punkti 100-st, on paras aeg mõelda kodulehe optimeerimisele.

Meie klientide veebilehtede laadimiskiirust oleme parandanud SEO teenuse raames juba aastast 2015 ja kogemus on näidanud, et selle tulemusel paranevad meie klientide positsioonid Google otsingumootoris. Kasvab orgaaniline veebiliiklus ja konversioonimäärad teistest veebiliikluse kanalitest.

Enamgi veel, kodulehe optimeerimine on aidanud vähendada meediakulu Google AdWords kampaaniate puhul, sest üks element kolmest, mis mõjutab kliki hinda kujundavat kvaliteediskoori, on kasutajakogemus, sealhulgas ka laadimiskiirus ning teine sihtlehe relevantsus.

Seepärast avaldab hästi optimeeritud koduleht nii SEO-tehnilises kui ka klassikalises mõttes olulist positiivset mõju Sinu ärile. Kuna tegemist on professionaalsete teadmistega, soovitame pöörduda SEO spetsialisti poole, kes teab, mida ja kuidas on vaja teha. Tutvu ka meie kodulehe optimeerimise teenusega siin.

Viimased postitused

Tudengid ja juhtiv digimeediaagentuur lõid uue turundusveebi kohalikele väikeettevõtjatele

Aasta algul tegi Nobel Digital projektipõhist koostööd Tallinna Ülikooliga, et koguda ideid uue mikro- ja väikeettevõtjaid ühendava veebikeskkonna arendamiseks.

Personalijuhtimine — kannapööre ja mu uus kutsumus!

“Vaata, kui huvitav kursus, võiksime osaleda!” kirjutas mulle sõbranna, kui saatis edasi kirja, kus reklaamiti kursust, mis õpetab kõike, alates tööle kandideerimisest kuni töötaja lahkumise korraldamiseni. Koolitus pidi õpetama meetodeid, kuidas inimesi hinnata ja motiveerida ning andis teadmisi muuhulgas ka juriidika ja psühholoogia vallas. Tundus piisavalt põnev ja otsustasime osa võtta!

Saa teada, millised välised viited võivad kahjustada sinu kodulehe mainet

SEO üheks lahutamatuks osaks on alati olnud viited teistelt veebilehtedelt optimeeritavale veebilehele. Google ja teised otsingumootorid kasutavad viiteid otsingumootorite algoritmides kui „hääli“, mis antakse viidatud veebilehele. Lihtsustatult võib öelda, et mida rohkem viiteid veebilehele tuleb, seda paremaid positsioone veebileht saavutab orgaanilise (tasuta) otsingu tulemuste seas. Kas tekkis kiusatus seda teadmist ära kasutada? Ära kiirusta, sest asi pole nii lihtne!