Mitmekordselt tagasiteenitud reklaami investeering

Meravita vitamiine, mineraalained ja toidulisandeid tootev AS Medical Pharmacy Group on olnud meie partneriks juba aastaid, kuid umbes aasta eest seadsime ühiselt põhieesmärgiks ettevõtte e-poe käibe kasvatamise ning põhitoodete ja brändi tuntuse suurendamise.

Tervisetooteid on mõtet reklaamida sõltumata aastaajast, kuna madalhooaega pole meie kliimas kunagi ja tervis vajab pidevat turgutamist.

Kuidas me seda tegime?

Põhiväljundiks valisime YouTube’i reklaamid, mille eesmärgiks oli suunata inimesi konkreetsetele tegevustele, mis ideaalis lõppevad ostuga e-poest.

Brändi kuvandit edastasime läbi Google’i otsingureklaamide ja sellel on pikaajaline eesmärk brändi tuntuse hoidmisel. Otsingukampaania viisime läbi mitmeastmeliselt, kattes nii konkreetsed valdkonnaga seotud märksõnad, kasutades dünaamilist otsingureklaami ka võimalike kitsaskohtade tarbeks ning tuues remaketingi abil tagasi kliente, kes on veebilehte juba varem külastanud.
Lisaks kasutasime Meravita Premium tootesarja tutvustamisel ka YouTube’is 6-sekundilisi bumper-reklaame, mis kutsusid rõhutatult oma tervise eest hoolitsema.

Mida saavutasime?

Kampaaniaperioodiks oli september 2018 kuni märts 2019.

Brändi tuntust silmas pidades jälgisime eelkõige otse lehele tulnud külastajate hulka ja nende külastajate poolt tehtud oste. Kampaaniaperioodil jõudis Meravita kodulehele veidi enam kui 50% rohkem külastajaid kui tavapäraselt. Otse lehele tulnud külastajad kasvatasid käivet võrreldes varasemaga ligi neli korda, nende külastajate tehingute arv kasvas ligi kolm korda. Tehingu keskmine väärtus kasvas veerandi võrra.

Otsingukampaaniate abil lehele jõudnud klientide poolt tehtud käibenumber veidi enam kui kahekordistus, tehingute arv kasvas üle 70% ja keskmine tehingu väärtus suurenes kolmandiku võrra.

Kampaania keskel restruktureerisime reklaamieelarve optimeerimise eesmärgil märksõnade reklaamirühmasid ning saavutasime sellega ligi 20%-lise konversioonimäära kasvu. Teisisõnu jõudis pärast reklaamirühmadega seotud muudatusi läbi reklaami kodulehele jõudnud külastajatest viiendiku jagu enam ka tehinguni.

Pole mõtet reklaamida vaid selle pärast, et saad seda endale lubada!

Kokkuvõtteks saamegi järeldada, et iga digireklaami suunatud euro teenis end enam kui kolmekordselt tagasi. Google’i otsingumootorisse, Youtube’i või teistesse digikanalitesse reklaami ostmine on jõukohane igaühele. Need ajad on ammu möödas, mil reklaam televisioonis, raadios või bänner suures uudisteportaalis näitas Sinu ettevõtte jõukust. Läbimõeldud internetireklaami abil on võimalik iga reklaami panustatud euro mitmekordistada, meie teame, kuidas seda teha!

Viimased postitused

FCR Media võttis kasutusele uue kaubamärgi Nobel ja asutas loovagentuuri

Eelmisel aastal Äripäeva Turunduse TOPi võitnud Eesti üks edukaimaid digitaalsele reklaamile spetsialiseerunud agentuure FCR Media võttis alates esmaspäevast (17. veebruarist 2020) kasutusele uue ärinime ja kaubamärgi Nobel Digital ning laiendas hiljuti ka oma tegevusvaldkondi, luues digireklaami teenuseid pakkuvate üksuste kõrvale tütarettevõttena loovagentuuri Nobel Creative.

5 SEO strateegiat aastaks 2020

Kuidas rohkem müüa, millist sisu kodulehele luua ja milliseid tehnilisi parameetreid silmas pidada?

Viimastel aastatel on Google väga palju panustanud otsingumootori kaasajastamisse, võttes aluseks üha nõudlikuma kasutaja ootused ja otsinguharjumused. Näiteks nutiseadmete kiire levik ja interneti kättesaadavuse hüppeline kasv viis selleni, et  veebilehe mobiilisõbralikkus muutus aastal 2015 üheks oluliseks positsioone mõjutavaks faktoriks.

FCR Media tegevjuht ja partner Kristiina Tukk: hea juht on õnneasi

Meie tegevjuht ja partner Kristiina Tukk rääkis Äripäeva Personaliuudistes lähemalt, kuidas olla hea juht ning millised on uued juhtimise väljakutsed.