Kuidas teha vähem kui ühe minutiga enda ja konkurendi veebilehe SEO audit?

Kas sa soovid välja selgitada, kuidas sai konkurent paremad orgaanilise ehk tasuta otsingu tulemused Google otsingumootoris? Siin on viis, kuidas saada teavet vähem kui ühe minutiga. Meie tasuta SEO auditi tööriista abil saad analüüsida konkurendi veebisaidi seisukorda lehtede (toodete/teenuste) kaupa, võrrelda seda oma lehtedega ja teada saada, mis on konkurendi veebilehel paremini tehtud.

Selleks, et teada saada, kuidas konkurent sinust ettepoole sai, tegutse järgmiselt.

7 sammu enda ja konkurendi veebilehe kiireks analüüsimiseks.

Samm 1

Sisesta oma kodulehe sihtlehe URL. Selle tööriista abil saate lehti ükshaaval analüüsida. Liigu lehele, mida soovid analüüsida ja kopeeri URL, seejärel kleebi see väljale nr 1.

Samm 2

Ava konkureeriva sihtlehe URL-i väli. Välja nr 2 avamiseks kliki lingil „+ Konkureeriv URL”.

Samm 3

Sisesta konkurendi kodulehe sihtlehe URL. Selleks mine konkurendi veebilehele ja navigeeri konkureerivale sihtlehele. Kopeeri URL ja kleebi see väljale nr 2.

Samm 4

Sisesta väljale nr 3 märksõna, millele veebileht on optimeeritud. Iga leht sinu veebilehe struktuuris peab olema optimeeritud toote või teenusega seotud märksõnale (päringule, mida inimesed kasutavad selle toote või teenuse leidmiseks Google-st). Nii saad teada, kas veebilehe sisu ja meta-elemendid on optimeeritud.

Samm 5

Sisesta e-posti aadress. Kui tööriist on auditi lõpetanud, saadab süsteem kirja koos PDF-raportiga sellele samale e-posti aadressile.

Samm 6

Selleks, et saaksime saata sulle tulemused meilile, pead nõustuma saama meie käest informatsiooni.

Samm 7

Käivita analüüs. Nüüd on kõik valmis ja saad käivitada enda ja konkurendi veebilehe SEO analüüsi. Kliki lihtsalt nupule „Analüüsi lehte”. Nüüd pead veel ootama umbes 15-30 sekundit ja kui analüüs on lõpule jõudnud, saad aruande alla laadida. Lisaks saadab tööriist valmis raporti tööriista vormi lisatud meilile.

Viimased postitused

Tudengid ja juhtiv digimeediaagentuur lõid uue turundusveebi kohalikele väikeettevõtjatele

Aasta algul tegi Nobel Digital projektipõhist koostööd Tallinna Ülikooliga, et koguda ideid uue mikro- ja väikeettevõtjaid ühendava veebikeskkonna arendamiseks.

Personalijuhtimine — kannapööre ja mu uus kutsumus!

“Vaata, kui huvitav kursus, võiksime osaleda!” kirjutas mulle sõbranna, kui saatis edasi kirja, kus reklaamiti kursust, mis õpetab kõike, alates tööle kandideerimisest kuni töötaja lahkumise korraldamiseni. Koolitus pidi õpetama meetodeid, kuidas inimesi hinnata ja motiveerida ning andis teadmisi muuhulgas ka juriidika ja psühholoogia vallas. Tundus piisavalt põnev ja otsustasime osa võtta!

Off-site SEO: Saa teada, millised välised viited võivad kahjustada sinu kodulehe mainet

SEO üheks lahutamatuks osaks on alati olnud viited teistelt veebilehtedelt optimeeritavale veebilehele. Google ja teised otsingumootorid kasutavad viiteid otsingumootorite algoritmides kui „hääli“, mis antakse viidatud veebilehele. Lihtsustatult võib öelda, et mida rohkem viiteid veebilehele tuleb, seda paremaid positsioone veebileht saavutab orgaanilise (tasuta) otsingu tulemuste seas. Kas tekkis kiusatus seda teadmist ära kasutada? Ära kiirusta, sest asi pole nii lihtne!