Kuidas teha vähem kui ühe minutiga enda ja konkurendi veebilehe SEO audit?

Kas sa soovid välja selgitada, kuidas sai konkurent paremad orgaanilise ehk tasuta otsingu tulemused Google otsingumootoris? Siin on viis, kuidas saada teavet vähem kui ühe minutiga. Meie tasuta SEO auditi tööriista abil saad analüüsida konkurendi veebisaidi seisukorda lehtede (toodete/teenuste) kaupa, võrrelda seda oma lehtedega ja teada saada, mis on konkurendi veebilehel paremini tehtud.

Selleks, et teada saada, kuidas konkurent sinust ettepoole sai, tegutse järgmiselt.

7 sammu enda ja konkurendi veebilehe kiireks analüüsimiseks.

Samm 1

Sisesta oma kodulehe sihtlehe URL. Selle tööriista abil saate lehti ükshaaval analüüsida. Liigu lehele, mida soovid analüüsida ja kopeeri URL, seejärel kleebi see väljale nr 1.

Samm 2

Ava konkureeriva sihtlehe URL-i väli. Välja nr 2 avamiseks kliki lingil „+ Konkureeriv URL”.

Samm 3

Sisesta konkurendi kodulehe sihtlehe URL. Selleks mine konkurendi veebilehele ja navigeeri konkureerivale sihtlehele. Kopeeri URL ja kleebi see väljale nr 2.

Samm 4

Sisesta väljale nr 3 märksõna, millele veebileht on optimeeritud. Iga leht sinu veebilehe struktuuris peab olema optimeeritud toote või teenusega seotud märksõnale (päringule, mida inimesed kasutavad selle toote või teenuse leidmiseks Google-st). Nii saad teada, kas veebilehe sisu ja meta-elemendid on optimeeritud.

Samm 5

Sisesta e-posti aadress. Kui tööriist on auditi lõpetanud, saadab süsteem kirja koos PDF-raportiga sellele samale e-posti aadressile.

Samm 6

Selleks, et saaksime saata sulle tulemused meilile, pead nõustuma saama meie käest informatsiooni.

Samm 7

Käivita analüüs. Nüüd on kõik valmis ja saad käivitada enda ja konkurendi veebilehe SEO analüüsi. Kliki lihtsalt nupule „Analüüsi lehte”. Nüüd pead veel ootama umbes 15-30 sekundit ja kui analüüs on lõpule jõudnud, saad aruande alla laadida. Lisaks saadab tööriist valmis raporti tööriista vormi lisatud meilile.

Viimased postitused

SEO ise – miks on esmamulje tähtis ja kuidas saad seda ise mõjutada?

Kas teadsid, et inimesed annavad ettevõtte kohta hinnangu veel enne seda, kui nad selle äri veebilehte külastavad? Kuidas? Väga lihtne! Arvamus kujuneb juba siis, kui nad guugeldavad.

Kas sina juba kasutad uut Google Analytics 4?

Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google Analytics’iga vastuse. Mullu oktoobris jõudis kasutajateni uue generatsiooni tööriist Google Analytics 4 (GA4). Kui sa seda veel ei kasuta, siis tasub hakata.

Eestlased arendavad väikeettevõtete jaoks ülemaailmset turundusplatvormi

Tallinna ettevõte Nobel Tech OÜ investeeris Saksamaa kiirelt arenevasse iduettevõttesse Excelsea, et koostöös luua ülemaailmne turundusplatvorm, mille eesmärk on väikestele ja keskmistele ettevõtetele pakkuda kvaliteetset digiturundusteenust ning muuta turundusspetsialistide ja -juhtide töö seeläbi senisest lihtsamaks.