Kuidas teha vähem kui ühe minutiga enda ja konkurendi veebilehe SEO audit?

Kas sa soovid välja selgitada, kuidas sai konkurent paremad orgaanilise ehk tasuta otsingu tulemused Google otsingumootoris? Siin on viis, kuidas saada teavet vähem kui ühe minutiga. Meie tasuta SEO auditi tööriista abil saad analüüsida konkurendi veebisaidi seisukorda lehtede (toodete/teenuste) kaupa, võrrelda seda oma lehtedega ja teada saada, mis on konkurendi veebilehel paremini tehtud.

Selleks, et teada saada, kuidas konkurent sinust ettepoole sai, tegutse järgmiselt.

7 sammu enda ja konkurendi veebilehe kiireks analüüsimiseks.

Samm 1

Sisesta oma kodulehe sihtlehe URL. Selle tööriista abil saate lehti ükshaaval analüüsida. Liigu lehele, mida soovid analüüsida ja kopeeri URL, seejärel kleebi see väljale nr 1.

Samm 2

Ava konkureeriva sihtlehe URL-i väli. Välja nr 2 avamiseks kliki lingil „+ Konkureeriv URL”.

Samm 3

Sisesta konkurendi kodulehe sihtlehe URL. Selleks mine konkurendi veebilehele ja navigeeri konkureerivale sihtlehele. Kopeeri URL ja kleebi see väljale nr 2.

Samm 4

Sisesta väljale nr 3 märksõna, millele veebileht on optimeeritud. Iga leht sinu veebilehe struktuuris peab olema optimeeritud toote või teenusega seotud märksõnale (päringule, mida inimesed kasutavad selle toote või teenuse leidmiseks Google-st). Nii saad teada, kas veebilehe sisu ja meta-elemendid on optimeeritud.

Samm 5

Sisesta e-posti aadress. Kui tööriist on auditi lõpetanud, saadab süsteem kirja koos PDF-raportiga sellele samale e-posti aadressile.

Samm 6

Selleks, et saaksime saata sulle tulemused meilile, pead nõustuma saama meie käest informatsiooni.

Samm 7

Käivita analüüs. Nüüd on kõik valmis ja saad käivitada enda ja konkurendi veebilehe SEO analüüsi. Kliki lihtsalt nupule „Analüüsi lehte”. Nüüd pead veel ootama umbes 15-30 sekundit ja kui analüüs on lõpule jõudnud, saad aruande alla laadida. Lisaks saadab tööriist valmis raporti tööriista vormi lisatud meilile.

Viimased postitused

Juuni keskel läheb käiku uus Google algoritmide uuendus. Kas sinu ettevõte on selleks valmis?

Google algoritmide muudatuste uudised on alati olnud olulised signaalid selle kohta, et on vaja järjekordselt kodulehe SEO’ga tegeleda, sest muudatused on alati olnud sellised, mis on oluliselt kõigutanud veebilehtede konkurentsivõimet Google otsingumootori otsingutulemuste järjestuses. Ka seekord on oodata nõuete täiendusi, mis lööb „malelaua“ sassi.

Miks lokaalne SEO strateegia on oluline?

89% inimestest kasutab oma nutitelefoni vähemalt korra nädalas ümbruskaudse ettevõtte või teenuse leidmiseks, 58%’i teeb seda igapäevaselt olgu selleks hambaarst, lõunapakkumine kummivahetus. Arvestades, et 96%’i eestlaste eelistuseks on otsingumootorina Google, mis on loonud otsingus ja kaartidel ka eraldi lahenduse lokaalsete asukohta arvesse võtvate tulemuste presneteerimiseks ehk Minu Ettevõtte profiili peaks seda arvesse võtma ka iga ettevõtte, kes soovib end ümbritsevas piirkonnas klientide arvu kasvatada.

2021. aasta digitrendid

Aasta 2020 pakkus omajagu väljakutseid ja suunas kasvule need, kes tegid kiiresti õigeid otsuseid. Pandeemia muutis digitaalset maastikku eelmisel aastal jõuliselt, inimestel tekkisid uued harjumused, mis säilisid ka pärast karantiini lõppu. Märkimisväärselt suurenes meie kõigi digitaalne aktiivsus. Loe lähemalt, millised olid 2020. aasta trendid ning millised saavad olema trendid 2021. aastal.