Kuidas teha vähem kui ühe minutiga enda ja konkurendi veebilehe SEO audit?

Kas sa soovid välja selgitada, kuidas sai konkurent paremad orgaanilise ehk tasuta otsingu tulemused Google otsingumootoris? Siin on viis, kuidas saada teavet vähem kui ühe minutiga. Meie tasuta SEO auditi tööriista abil saad analüüsida konkurendi veebisaidi seisukorda lehtede (toodete/teenuste) kaupa, võrrelda seda oma lehtedega ja teada saada, mis on konkurendi veebilehel paremini tehtud.

Selleks, et teada saada, kuidas konkurent sinust ettepoole sai, tegutse järgmiselt.

7 sammu enda ja konkurendi veebilehe kiireks analüüsimiseks.

Samm 1

Sisesta oma kodulehe sihtlehe URL. Selle tööriista abil saate lehti ükshaaval analüüsida. Liigu lehele, mida soovid analüüsida ja kopeeri URL, seejärel kleebi see väljale nr 1.

Samm 2

Ava konkureeriva sihtlehe URL-i väli. Välja nr 2 avamiseks kliki lingil „+ Konkureeriv URL”.

Samm 3

Sisesta konkurendi kodulehe sihtlehe URL. Selleks mine konkurendi veebilehele ja navigeeri konkureerivale sihtlehele. Kopeeri URL ja kleebi see väljale nr 2.

Samm 4

Sisesta väljale nr 3 märksõna, millele veebileht on optimeeritud. Iga leht sinu veebilehe struktuuris peab olema optimeeritud toote või teenusega seotud märksõnale (päringule, mida inimesed kasutavad selle toote või teenuse leidmiseks Google-st). Nii saad teada, kas veebilehe sisu ja meta-elemendid on optimeeritud.

Samm 5

Sisesta e-posti aadress. Kui tööriist on auditi lõpetanud, saadab süsteem kirja koos PDF-raportiga sellele samale e-posti aadressile.

Samm 6

Selleks, et saaksime saata sulle tulemused meilile, pead nõustuma saama meie käest informatsiooni.

Samm 7

Käivita analüüs. Nüüd on kõik valmis ja saad käivitada enda ja konkurendi veebilehe SEO analüüsi. Kliki lihtsalt nupule „Analüüsi lehte”. Nüüd pead veel ootama umbes 15-30 sekundit ja kui analüüs on lõpule jõudnud, saad aruande alla laadida. Lisaks saadab tööriist valmis raporti tööriista vormi lisatud meilile.

Viimased postitused

2021. aasta digitrendid

Aasta 2020 pakkus omajagu väljakutseid ja suunas kasvule need, kes tegid kiiresti õigeid otsuseid. Pandeemia muutis digitaalset maastikku eelmisel aastal jõuliselt, inimestel tekkisid uued harjumused, mis säilisid ka pärast karantiini lõppu. Märkimisväärselt suurenes meie kõigi digitaalne aktiivsus. Loe lähemalt, millised olid 2020. aasta trendid ning millised saavad olema trendid 2021. aastal.

Kuidas digistrateeg akent peseb?

Martin Paršin on Nobel Digitali digistrateeg ja partner, kes on viimased neli aastat suunanud ettevõtte käekäiku ja võlunud kliente mitte ainult oma pikkade juustega. Temaga rääkis juttu kontori-pinginaaber Jass Seljamaa.

 

Sinu SEO strateegia aastaks 2021 - kvaliteet on tähtsam kui kvantiteet

Google otsingumootori algoritmi uuendused aastal 2020 ja 2021 ning mida pidada silmas edasises SEO strateegias. Aastal 2020 toimusid meie kõikide elus suured muudatused. Selle valguses ei jäänud need tulemata ka SEO maastikul, sest inimesed olid sunnitud tarbima kodust lahkumata. Nüüd ei pea enam veebileht olema aastaid vana selleks, et nähtav olla, sest kvaliteet on tähtsam, eks ole? Mida selleks vaja? Loe lähemalt artiklist.