Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google Analytics’iga vastuse. Mullu oktoobris jõudis kasutajateni uue generatsiooni tööriist Google Analytics 4 (GA4). Kui sa seda veel ei kasuta, siis tasub hakata.
2023. aasta 1. juuli paistab praegu veel kaugel, kuid teame küll, kuidas aeg lendab. Just sel kuupäeval lõpetatakse andmete kogumine Google Analytics’i eelmise versiooni Universal Analytics’iga (UA).
See tähendab, et kui sa soovid, et sinu ettevõtte veebilehe liikluse andmeid edasi korjatakse, pead enne seda daatumit paigaldama kodulehele GA4. Meie soovitame sul seda aga kohe teha. Sest:
Kahe versiooni erinevusena võib välja tuua veel selle, et GA4 ei toetu niivõrd palju küpsistele kui seda teeb UA. Samuti on teistmoodi andmete kogumise protsess – GA4 põhineb eventidel, UA aga sessioonidel ja erinevatel hit-tüüpidel.
Täiesti võimalik, et sul on GA4 juba paigaldatud. Vastuse leiad analüütikast, kodulehe koodist või erinevate tööriistade (näiteks Tag Assistant) abil. Kõige lihtsama juhise leiad SIIT.
Kui sul pole aega sellega tegeleda, küsi abi kas oma kodulehe arendajalt või turunduspartnerilt.
Hea nipp on jälgida ka tracking ID. Kui ID koosneb struktuurist UA-XXXXXXX-X, on tegemist UA-ga, kui ID on struktuuriga G-XXXXXXXXX, on tegemist GA4 kontoga.
Informatsiooni GA4 paigaldamise kohta leiad SIIT. Kui see tundub liialt keeruline, ära muretse, võta meiega ühendust ning aitame sind kindlasti. Igal juhul tasub sellega tegeleda, sest muidu avastad ühel hetkel, et sinu kodulehe külastajate kohta pole enam häid andmeid saadaval.
Jah! Selleks aga pead enne mõõdetavad tegevused seadistama. Juhised selleks leiad SIIT.
Ei. GA4 ja UA töötavad erineval põhimõttel ja seetõttu ei ole võimalik vanu andmeid GA4 importida. Küll on teada, et kuni pool aastat pärast andmete kogumise lõpetamist on võimalik UA andmeid läbi raportite kasutada. Andmete hilisemaks kasutamiseks tuleb need endale alla laadida.
„Niisama ilusat reklaami pole mõtet teha, toimib läbimõeldud turundus, mille aluseks on põhjalik analüüs ja pidev töötamine andmetega,“ ütleb Nobel Digitali partner Anni Kitsing.
Kas teadsid, et inimesed annavad ettevõtte kohta hinnangu veel enne seda, kui nad selle äri veebilehte külastavad? Kuidas? Väga lihtne! Arvamus kujuneb juba siis, kui nad guugeldavad.
Tallinna ettevõte Nobel Tech OÜ investeeris Saksamaa kiirelt arenevasse iduettevõttesse Excelsea, et koostöös luua ülemaailmne turundusplatvorm, mille eesmärk on väikestele ja keskmistele ettevõtetele pakkuda kvaliteetset digiturundusteenust ning muuta turundusspetsialistide ja -juhtide töö seeläbi senisest lihtsamaks.
„Niisama ilusat reklaami pole mõtet teha, toimib läbimõeldud turundus, mille aluseks on põhjalik analüüs ja pidev töötamine andmetega,“ ütleb Nobel Digitali partner Anni Kitsing.
Kas teadsid, et inimesed annavad ettevõtte kohta hinnangu veel enne seda, kui nad selle äri veebilehte külastavad? Kuidas? Väga lihtne! Arvamus kujuneb juba siis, kui nad guugeldavad.
Tallinna ettevõte Nobel Tech OÜ investeeris Saksamaa kiirelt arenevasse iduettevõttesse Excelsea, et koostöös luua ülemaailmne turundusplatvorm, mille eesmärk on väikestele ja keskmistele ettevõtetele pakkuda kvaliteetset digiturundusteenust ning muuta turundusspetsialistide ja -juhtide töö seeläbi senisest lihtsamaks.