Kingitud hobuse suhu pole Eestis kombeks vaadata, aga piilume siiski selle taha, mida see juubelitähistusega märgis Eesti ettevõtetele tähendab. Meie kliendiks oli Sokisahtel, kes on ilmselt kõigile tuntud suka-sokipood, tegutsedes nii jae- kui hulgimüüjana juba 2009.aastast. Neil on müügikohad üle Eesti parimates kaubanduskeskustes ja e-pood nii Eesti kui ka välisturgudel.
Kampaania eesmärgiks oli kasvatada brändi mõju ja suurendada #ev100 kingituste veebikeskonna www.100kingitust.ee läbimüüki. Tegu on omakorda bränditud ametliku keskkonnaga, mis on keskendunud Eesti Vabariigi 100.sünnipäevaks disainitud kingituste müügile.
Meie väljakutseks oli ajastada kampaania lähtuvalt EV100 sündmustest ning tagada piiratud eelarvega vägagi konkurentsitihedal hetkel parim katvus nii Eestis kui ka välismaal elavate rahvsukaaslaste seas.
Planeerisime kampaaniakanalid, et tagada nii brändi nähtavus kui ka leitavus Google otsingus ja Display võrgustikus. Seadsime endale eesmärgiks kampaania reklaamikulude võimalikult kõrge tootlikuse.
Kasutades kampaania optimeerimiseks tehingute kulu ja müügitulu, saavutasime kampaaniaperioodil keskmiseks reklaamikulude tootlikuseks (ROAS) 1137.2%. Kõige olulisemal perioodil ehk veebruaris saavutasime reeklaamikulude tootlikkuseks 1515.68%, mis tähendab, et iga veebruaris meediasse investeeritud euro tõi mõõdetult müügituluna tagasi 15€.
Kampaaniaperioodil kasvas veebilehe liiklus rohkem kui 1902%. Silma paistis ka liikluse kvaliteet. Keskmiselt vaatas külastaja 9.58 erinevat alamlehte ja külastuste põrkemäär jäi alla 31%.
Mida me õppisime?
Täname oma koostööpartnerit Sokisahtel, kes nõustus oma kampaania tutvustamisega meie lugejatele ning kutsume üles tegutsema juba suvele mõeldes. Nagu järeldasime– hooajaliste müükide puhul alusta pigem varem kui hilja!
„Niisama ilusat reklaami pole mõtet teha, toimib läbimõeldud turundus, mille aluseks on põhjalik analüüs ja pidev töötamine andmetega,“ ütleb Nobel Digitali partner Anni Kitsing.
Kas teadsid, et inimesed annavad ettevõtte kohta hinnangu veel enne seda, kui nad selle äri veebilehte külastavad? Kuidas? Väga lihtne! Arvamus kujuneb juba siis, kui nad guugeldavad.
Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google Analytics’iga vastuse. Mullu oktoobris jõudis kasutajateni uue generatsiooni tööriist Google Analytics 4 (GA4). Kui sa seda veel ei kasuta, siis tasub hakata.
„Niisama ilusat reklaami pole mõtet teha, toimib läbimõeldud turundus, mille aluseks on põhjalik analüüs ja pidev töötamine andmetega,“ ütleb Nobel Digitali partner Anni Kitsing.
Kas teadsid, et inimesed annavad ettevõtte kohta hinnangu veel enne seda, kui nad selle äri veebilehte külastavad? Kuidas? Väga lihtne! Arvamus kujuneb juba siis, kui nad guugeldavad.
Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google Analytics’iga vastuse. Mullu oktoobris jõudis kasutajateni uue generatsiooni tööriist Google Analytics 4 (GA4). Kui sa seda veel ei kasuta, siis tasub hakata.