Hawaii Express — uudsus, rõõm ja närvikõdi

Hawaii tahab ise naerda ja lasta klientidel muiata. Hawaii on mänguline ja lõbus. Hawaiis peaks minema tuju alati heaks.

Just nii iseloomustab end meie partner, kes on Eestis spordikaupade müügiga tegelenud juba üle 20 aasta. Me ei usu, et Eestis oleks kedagi, kes poleks nende kümnendite jooksul märganud kasvõi üht Hawaii Expressi intrigeerivat reklaami.

Oleme kogemusi silmas pidades Hawaii kõrval vaid poisikesed, mistõttu oleme tänulikud, et nad just meid on enda partneriteks valinud – meil on nende arengust palju õppida. Eriti meeldib meile aga teadmine, et suudame oma partnerile ka sama palju vastu anda.

Kuidas me seda tegime?

Seadsime kohe alguses eesmärgiks müügitunneli loomise makstud meediakeskkonnas – teisisõnu, reklaamil klikkija peaks jõudma ka tehinguni ja kõik kanalid peaksid toetama ostuteekonda spetsiifilistel astmetel. Keskseks kanaliks oli eelkõige Google Ads, kuhu oli kaasatud nii bränditeadlikkus ja taasturundus kui ka veebivälise müügi ja brändituntuse tugi. Lisasime veel Google Display reklaamid, eelkõige bränditeadlikkuse ja taasturunduse eesmärgil ning Yandexi otsingureklaamid venekeelsele auditooriumile otsingu ja taasturunduse tarbeks.

Mida me saavutasime?

Koostöö kokkuvõtted uue aasta alguses olid muljetavaldavad eelkõige kodulehel sõlmitud tehingute arvu osas. Andmete tõlgendamisel ja kampaaniate optimeerimisel kasutasime mudelit, mis võtab arvesse ettevõtte kõrget bränditeadlikkust. Sestap kasutasime “time-decay” andmemudelit — mida lähemal on külastus tehingule, seda suurema osakaalu saab see tehingu väärtuses.

– Kampaania käigus kasvas tehinguteni jõudmiste arv enam kui 140% kõigi kodulehe liiklust mõjutavate kanalite üleselt.
– Vaid makstud kanalite ostuteekonda arvestades oli näha, et otsingureklaami ja Google Display kampaaniate abil oli reklaamil klikkimisest e-poe kassasse jõudnud enam kui kaks korda rohkem külastajaid.

Järeldada saab vaid seda, et ka väga tuntud brändi ja sellega seotud revolutsioonilisi reklaamisõnumeid saab digireklaami abil edukalt toetada ning saavutada konkreetselt mõõdetavaid ja kasumlikke tulemusi.

Viimased postitused

Personalijuhtimine — kannapööre ja mu uus kutsumus!

“Vaata, kui huvitav kursus, võiksime osaleda!” kirjutas mulle sõbranna, kui saatis edasi kirja, kus reklaamiti kursust, mis õpetab kõike, alates tööle kandideerimisest kuni töötaja lahkumise korraldamiseni. Koolitus pidi õpetama meetodeid, kuidas inimesi hinnata ja motiveerida ning andis teadmisi muuhulgas ka juriidika ja psühholoogia vallas. Tundus piisavalt põnev ja otsustasime osa võtta!

Saa teada, millised välised viited võivad kahjustada sinu kodulehe mainet

SEO üheks lahutamatuks osaks on alati olnud viited teistelt veebilehtedelt optimeeritavale veebilehele. Google ja teised otsingumootorid kasutavad viiteid otsingumootorite algoritmides kui „hääli“, mis antakse viidatud veebilehele. Lihtsustatult võib öelda, et mida rohkem viiteid veebilehele tuleb, seda paremaid positsioone veebileht saavutab orgaanilise (tasuta) otsingu tulemuste seas. Kas tekkis kiusatus seda teadmist ära kasutada? Ära kiirusta, sest asi pole nii lihtne!

Google otsingumootoris leitavuse eelised kriisi ajal

Erinevad piirangud, turvalisus ja kodudes püsimine on jätnud viimaste nädalatega paljud ettevõtjad keerulisse seisu. Samas on märgatavalt suurenenud internetikasutus. Olenemata piirangutest vajame jätkuvalt tooteid ja teenuseid. Juba kriisile eelnevalt oli 42% Eesti internetikasutajate esmaseks ja ainsaks kohalike ettevõtete teenuste või toodetega kokkupuutepunktiks online otsing. Lähinädalate sündmusi silmas pidades võib eeldada, et see protsent on märgatavalt kasvanud.