GoTravel – edu läbi mitmetasandilise, hooajalisust silmas pidava Google’i otsingukampaania

Alljärgnevalt tutvustame lühidalt Go Traveli kui ühe Eesti suurima ja kogenuima reisibüroo jaanuaris alanud Google Adwordsi kampaania õppetunde.

Pane tähele järgmist:

  • Ole vahetu ja isikusta oma pakkumise tekst!
  • Kirjutamisel lähtu sellest, kas need on suunatud üksikule reisihuvilisele või perele/grupile. Valik ainsuses või mitmuses pöördumise vahel on oluline personaalsuse taotlemisel.
  • Otsingusõnade kvaliteet on võti.

Ei ole mingi saladus, et Eesti inimestel on nii vaba aega kui majanduslikke võimalusi rohkem kui kunagi varem. Samas on väga palju võimalusi ka raha kulutamiseks– sellele ei konkureeri mitte ainult reisifirmad, vaid sisuliselt kõik, kellel on pakkuda midagi, millele inimesed oma vaba aega ja raha kulutada võiksid. Seega saavutab edu nutikaim, kes viib oma toote-teenuse inimesteni ilma, et see tüütuks muutuks.

Põhjalik otsingusõnade analüüs aitab säästa tarbetut reklaamikulu ja olla kampaanias maksimaalselt efektiivne. Ole kliendile suunatud ja paku just talle huvitavat toodet.

  • Õige infoga õigete inimesteni jõudes võid otsingumootorites olla ka  2-.4. kohal,  alati ei ole vaja püüelda kõige kallimale ehk 1. positsioonile.

Kampaania numbrites:

Kampaania eelarve võimalustest lähtuvalt kasutasime n-ö tugeva teise strateegiat, et madalamal positsioonil saavutada suurem reklaami näitamiste osakaal.

Eraldi segmenteerisime otsingus ka korduvkülastajad, kes olid varasema veebilehe külastusega juba suuremat huvi üles näidanud. Nendele suunatud remarketingi kampaania keskmine klikitavus oli 22%.

Kokku suurendasime kampaaniaga päringute hulka 15% ning konkreetse konversiooni (hinnapäringu) maksumuseks kujunes kõigest 2.82 eurot.

Täname veelkord Go Travelit kogemuse jagamise eest!

Viimased postitused

Kliendid vajavad silma paistmiseks aina erilisemaid oskusi

„Niisama ilusat reklaami pole mõtet teha, toimib läbimõeldud turundus, mille aluseks on põhjalik analüüs ja pidev töötamine andmetega,“ ütleb Nobel Digitali partner Anni Kitsing.

SEO ise – miks on esmamulje tähtis ja kuidas saad seda ise mõjutada?

Kas teadsid, et inimesed annavad ettevõtte kohta hinnangu veel enne seda, kui nad selle äri veebilehte külastavad? Kuidas? Väga lihtne! Arvamus kujuneb juba siis, kui nad guugeldavad.

Kas sina juba kasutad uut Google Analytics 4?

Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google Analytics’iga vastuse. Mullu oktoobris jõudis kasutajateni uue generatsiooni tööriist Google Analytics 4 (GA4). Kui sa seda veel ei kasuta, siis tasub hakata.