GoTravel – edu läbi mitmetasandilise, hooajalisust silmas pidava Google’i otsingukampaania

Alljärgnevalt tutvustame lühidalt Go Traveli kui ühe Eesti suurima ja kogenuima reisibüroo jaanuaris alanud Google Adwordsi kampaania õppetunde.

Pane tähele järgmist:

  • Ole vahetu ja isikusta oma pakkumise tekst!
  • Kirjutamisel lähtu sellest, kas need on suunatud üksikule reisihuvilisele või perele/grupile. Valik ainsuses või mitmuses pöördumise vahel on oluline personaalsuse taotlemisel.
  • Otsingusõnade kvaliteet on võti.

Ei ole mingi saladus, et Eesti inimestel on nii vaba aega kui majanduslikke võimalusi rohkem kui kunagi varem. Samas on väga palju võimalusi ka raha kulutamiseks– sellele ei konkureeri mitte ainult reisifirmad, vaid sisuliselt kõik, kellel on pakkuda midagi, millele inimesed oma vaba aega ja raha kulutada võiksid. Seega saavutab edu nutikaim, kes viib oma toote-teenuse inimesteni ilma, et see tüütuks muutuks.

Põhjalik otsingusõnade analüüs aitab säästa tarbetut reklaamikulu ja olla kampaanias maksimaalselt efektiivne. Ole kliendile suunatud ja paku just talle huvitavat toodet.

  • Õige infoga õigete inimesteni jõudes võid otsingumootorites olla ka  2-.4. kohal,  alati ei ole vaja püüelda kõige kallimale ehk 1. positsioonile.

Kampaania numbrites:

Kampaania eelarve võimalustest lähtuvalt kasutasime n-ö tugeva teise strateegiat, et madalamal positsioonil saavutada suurem reklaami näitamiste osakaal.

Eraldi segmenteerisime otsingus ka korduvkülastajad, kes olid varasema veebilehe külastusega juba suuremat huvi üles näidanud. Nendele suunatud remarketingi kampaania keskmine klikitavus oli 22%.

Kokku suurendasime kampaaniaga päringute hulka 15% ning konkreetse konversiooni (hinnapäringu) maksumuseks kujunes kõigest 2.82 eurot.

Täname veelkord Go Travelit kogemuse jagamise eest!

Viimased postitused

Personalijuhtimine — kannapööre ja mu uus kutsumus!

“Vaata, kui huvitav kursus, võiksime osaleda!” kirjutas mulle sõbranna, kui saatis edasi kirja, kus reklaamiti kursust, mis õpetab kõike, alates tööle kandideerimisest kuni töötaja lahkumise korraldamiseni. Koolitus pidi õpetama meetodeid, kuidas inimesi hinnata ja motiveerida ning andis teadmisi muuhulgas ka juriidika ja psühholoogia vallas. Tundus piisavalt põnev ja otsustasime osa võtta!

Saa teada, millised välised viited võivad kahjustada sinu kodulehe mainet

SEO üheks lahutamatuks osaks on alati olnud viited teistelt veebilehtedelt optimeeritavale veebilehele. Google ja teised otsingumootorid kasutavad viiteid otsingumootorite algoritmides kui „hääli“, mis antakse viidatud veebilehele. Lihtsustatult võib öelda, et mida rohkem viiteid veebilehele tuleb, seda paremaid positsioone veebileht saavutab orgaanilise (tasuta) otsingu tulemuste seas. Kas tekkis kiusatus seda teadmist ära kasutada? Ära kiirusta, sest asi pole nii lihtne!

Google otsingumootoris leitavuse eelised kriisi ajal

Erinevad piirangud, turvalisus ja kodudes püsimine on jätnud viimaste nädalatega paljud ettevõtjad keerulisse seisu. Samas on märgatavalt suurenenud internetikasutus. Olenemata piirangutest vajame jätkuvalt tooteid ja teenuseid. Juba kriisile eelnevalt oli 42% Eesti internetikasutajate esmaseks ja ainsaks kohalike ettevõtete teenuste või toodetega kokkupuutepunktiks online otsing. Lähinädalate sündmusi silmas pidades võib eeldada, et see protsent on märgatavalt kasvanud.