Glassdrive konversioonihind alanes 80%

Saint-Gobain Glass Estonia SE kampaania peamiseks eesmärgiks oli kasvatada läbi veebilehe glassdrive.ee tehtavate päringute ja broneeringute arvu.

Lisaks tõsta konversioonimäärasid, alandades seejuures makstud reklaami vahendusel tehtud päringute konversioonide hinda (CPA).

Kuidas seda tegime?

Analüüsisime konkurente ja nende poolt kommunikeeritavaid sõnumeid. Lõime selle info põhjal peamise sõnumi “Mõeldes inimestele klaasi ees ja klaasi taga”, mida kasutasime erinevates digikanalites, võttes seejuures arvesse klienditeekondasid. Videoproduktsiooni ning bännerreklaamide loomisel lähtusime ettevõtte brändiraamatust.

Uute kampaanialahenduste väljatöötamisel lähtusime eelnevate perioodide andmetest. Nende andmete põhjal jõudsime strateegiateni, mis kataksid klienditeekonnad alates bränditeadlikkuse tõstmisest kuni lõpliku otsuse tegemiseni.

Kogutud info põhjal loodud ideid arendasime omakorda edasi kampaaniate eksperimentidega, mille raames testisime erinevaid pakkumisstrateegiaid, et leida paremini toimivad lahendused.

Millised olid tulemused?

  • Google Adsi vahendusel toimunud konversioonide arv kasvas 1010%, samal ajal kui kulud kasvasid 358%
  • Konversioonimäär kasvas 82%
  • CPA vähenes 80%, seda peamiselt tänu uuendatud loovlahendusele ja tekstidele, reklaamilaienditele, täpsematele sihtimisstrateegiatele ning automatiseeritud pakkumisstrateegiatele.

Mida me õppisime?

Konkurentsitihedas valdkonnas aitavad edu tuua hästi läbi mõeldud loovlahendused ning eesmärgipärane testimine ja tulemustest lähtuv muudatuste tegemine.

Täname Glassdrive’i enda kogemuste jagamise eest!

Viimased postitused

Kliendid vajavad silma paistmiseks aina erilisemaid oskusi

„Niisama ilusat reklaami pole mõtet teha, toimib läbimõeldud turundus, mille aluseks on põhjalik analüüs ja pidev töötamine andmetega,“ ütleb Nobel Digitali partner Anni Kitsing.

SEO ise – miks on esmamulje tähtis ja kuidas saad seda ise mõjutada?

Kas teadsid, et inimesed annavad ettevõtte kohta hinnangu veel enne seda, kui nad selle äri veebilehte külastavad? Kuidas? Väga lihtne! Arvamus kujuneb juba siis, kui nad guugeldavad.

Kas sina juba kasutad uut Google Analytics 4?

Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google Analytics’iga vastuse. Mullu oktoobris jõudis kasutajateni uue generatsiooni tööriist Google Analytics 4 (GA4). Kui sa seda veel ei kasuta, siis tasub hakata.