FCR Media võttis kasutusele uue kaubamärgi Nobel ja asutas loovagentuuri

Eelmisel aastal Äripäeva Turunduse TOPi võitnud Eesti üks edukaimaid digitaalsele reklaamile spetsialiseerunud agentuure FCR Media võttis alates esmaspäevast (17. veebruarist 2020) kasutusele uue ärinime ja kaubamärgi Nobel Digital ning laiendas hiljuti ka oma tegevusvaldkondi, luues digireklaami teenuseid pakkuvate üksuste kõrvale tütarettevõttena loovagentuuri Nobel Creative.

FCR Media tegevjuht Kristiina Tukk selgitas, et firma alustas 1993. aastal tollal väga vajalike kollaste telefoniraamatute väljaandjana ja korraldas infotelefoni Ekspress Hotline tööd. „Aja jooksul muutus meie ärivaldkond tundmatuseni ja 2014. aastal oli FCR Media olukorras, kus korraldasime põhjalikult ringi ettevõtte teenused, töökorralduse ja omanikeringi.

Spetsialiseerusime digitaalsele reklaamile ning oleme olnud selle muutuse ellu viimisel edukad: FCR Media müügitulu ulatus eelmisel aastal üle 4 miljoni euro ja Google Premium partneriga vahendasime umbes 15 protsenti kogu Google’i reklaamimüügist Eestis. Ettevõttel on täna üle 50 töötaja Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Riias ning üle 3000 kliendi, millega olema omas valdkonnas Eesti suurimad. Kuivõrd nägime, et paljud Eesti reklaamibürood suuda luua digikanalitesse piisavalt sobivaid kampaanialahendusi, asutasime aasta tagasi ka tütarettevõtte, mis pakub loovagentuuri teenuseid. Kõigi nende muutuste taustal tundsime, et  ka meie ärinimi ja kaubamärk vajavad värskendust ning nii sündisidki Nober Digital ja Nobel Creative,“ selgitas Kristiina Tukk.

Uus ärinimi ja kaubamärk Nobel tuleneb ettevõtete peakontori asukohast Tallinnas Noblessneri sadamalinnakus. „Emmanuel Nobeli ja Arthur Lessneri ehitatud sadam koos seal asuva laevatehasega oli 20. sajandi algul moodsa allveelaevatööstuse keskuseks. Nüüd, sada aastat hiljem, saame Noblessneri mitmekülgset äri-, kultuuri- ja elamulinnakut uhkusega nimetada oma koduks. Siin loome tulevikku vaatavaid digitaalseid turunduslahendusi, mis aitavad meie partneritel täita ärieesmärke,“ märkis Tukk.

Nobel Digital pakub klientidele kaasaegset digireklaami täisteenust: analüüsib ja kaardistab turud, loob sellest lähtuvalt strateegia, planeerib meedia, valmistab reklaamid ja mõõdab tulemusi, täiustades jooksvalt kampaaniastrateegiat. Nobel Creative seejuures on digital-first loov- ja reklaamiagentuur, kes keskendub eelkõige digiformaatidele, kuid loob reklaame ka traditsioonilistele kanalitele. Agentuuri teenused varieeruvad brändingust müügikampaaniateni ja bänneritest videolahendusteni.

„Nobeli agentuurid eristuvad selle poolest, et kui paljud Eesti turundusagentuurid on tänaseni kinni traditsioonides, siis meie kasutame lahenduste loomisel väga palju digitaalseid teadmisi, andmeid ja oskusi. Soovime, et iga reklaamile kulutatud euro oleks kliendi jaoks põhjendatud ja tulemus mõõdetav,“ lisas Tukk.

 

FCR Media pälvis Äripäeva koostatud viimases, 2019. aasta Turunduse TOPis kõigi turundusvaldkonna agentuuride seas esikoha.

Viimased postitused

Personalijuhtimine — kannapööre ja mu uus kutsumus!

“Vaata, kui huvitav kursus, võiksime osaleda!” kirjutas mulle sõbranna, kui saatis edasi kirja, kus reklaamiti kursust, mis õpetab kõike, alates tööle kandideerimisest kuni töötaja lahkumise korraldamiseni. Koolitus pidi õpetama meetodeid, kuidas inimesi hinnata ja motiveerida ning andis teadmisi muuhulgas ka juriidika ja psühholoogia vallas. Tundus piisavalt põnev ja otsustasime osa võtta!

Saa teada, millised välised viited võivad kahjustada sinu kodulehe mainet

SEO üheks lahutamatuks osaks on alati olnud viited teistelt veebilehtedelt optimeeritavale veebilehele. Google ja teised otsingumootorid kasutavad viiteid otsingumootorite algoritmides kui „hääli“, mis antakse viidatud veebilehele. Lihtsustatult võib öelda, et mida rohkem viiteid veebilehele tuleb, seda paremaid positsioone veebileht saavutab orgaanilise (tasuta) otsingu tulemuste seas. Kas tekkis kiusatus seda teadmist ära kasutada? Ära kiirusta, sest asi pole nii lihtne!

Google otsingumootoris leitavuse eelised kriisi ajal

Erinevad piirangud, turvalisus ja kodudes püsimine on jätnud viimaste nädalatega paljud ettevõtjad keerulisse seisu. Samas on märgatavalt suurenenud internetikasutus. Olenemata piirangutest vajame jätkuvalt tooteid ja teenuseid. Juba kriisile eelnevalt oli 42% Eesti internetikasutajate esmaseks ja ainsaks kohalike ettevõtete teenuste või toodetega kokkupuutepunktiks online otsing. Lähinädalate sündmusi silmas pidades võib eeldada, et see protsent on märgatavalt kasvanud.