Eestlased arendavad väikeettevõtete jaoks ülemaailmset turundusplatvormi.

Tallinna ettevõte Nobel Tech OÜ investeeris Saksamaa kiirelt arenevasse iduettevõttesse Excelsea, et koostöös luua ülemaailmne turundusplatvorm, mille eesmärk on väikestele ja keskmistele ettevõtetele pakkuda kvaliteetset digiturundusteenust ning muuta turundusspetsialistide ja -juhtide töö seeläbi senisest lihtsamaks.

Excelsea kaasas oma tegevuse ja rahvusvahelise haarde laiendamiseks üle miljoni euro, lisaks Nobelile investeeris ettevõttesse samas rahastusvoorus ka Saksamaa juhtiv digiturunduse tarkvaralahenduste pakkuja Advantago GmbH & Co.

Nobel Tech OÜ on Nobel Digital OÜ tütarettevõte, mis on juhtiv digiturunduse täisteenust pakkuv digitaalmeedia agentuur Eestis. Ettevõtte teenuste hulka kuuluvad digitaalmeedia strateegia ja auditi koostamine, reklaami müük otsingumootorites, sotsiaalmeedia reklaam ja haldus, sisuturundus, kodulehtede valmistamine, kodulehtede optimeerimine (SEO), bännerreklaamid, videoreklaamid ja loovlahendused.

Saksamaal Nurembergis asuv Excelsea GmbH & Co. KG arendab turundusplatvormi Markee, mille kaudu on klientidel võimalik lihtsa vaevaga ja automatiseeritult koordineerida kogu digiturundust, vähendades kokkuvõttes kulusid. Samuti on lahendus sujuvalt integreeritav juba olemasolevate teenuslahendustega.

„Väikettevõtete turunduse tulevik on automaatikas ja iseteeninduses,“ kommenteeris Nobel Digitali partner ja tegevjuht Kristiina Tukk. „Iga ettevõtja on suuteline enda äri tulevikus ise nähtavaks tegema, mida peab aga toetama tõhus tehnoloogia. Oleme loonud väikestele ja keskmistele ettevõtetele platvormi, mis aitab kõiki kaasaegseid turundusteenuseid hallata ja osta ühest kohast ning selleks ei pea omama liiga tehnilisi teadmisi.

Excelsea tegevdirektor Jens Unger lisas, et uued tugevad omanikud aitavad täita ettevõtte laienemisambitsiooni. „Koostöös saame klientidele pakkuda digiturunduse vallas parimat tarkvara-kui-teenus (SaaS) lahendust,“ märkis Unger.

Viimased postitused

Juuni keskel läheb käiku uus Google algoritmide uuendus. Kas sinu ettevõte on selleks valmis?

Google algoritmide muudatuste uudised on alati olnud olulised signaalid selle kohta, et on vaja järjekordselt kodulehe SEO’ga tegeleda, sest muudatused on alati olnud sellised, mis on oluliselt kõigutanud veebilehtede konkurentsivõimet Google otsingumootori otsingutulemuste järjestuses. Ka seekord on oodata nõuete täiendusi, mis lööb „malelaua“ sassi.

Miks lokaalne SEO strateegia on oluline?

89% inimestest kasutab oma nutitelefoni vähemalt korra nädalas ümbruskaudse ettevõtte või teenuse leidmiseks, 58%’i teeb seda igapäevaselt olgu selleks hambaarst, lõunapakkumine kummivahetus. Arvestades, et 96%’i eestlaste eelistuseks on otsingumootorina Google, mis on loonud otsingus ja kaartidel ka eraldi lahenduse lokaalsete asukohta arvesse võtvate tulemuste presneteerimiseks ehk Minu Ettevõtte profiili peaks seda arvesse võtma ka iga ettevõtte, kes soovib end ümbritsevas piirkonnas klientide arvu kasvatada.

2021. aasta digitrendid

Aasta 2020 pakkus omajagu väljakutseid ja suunas kasvule need, kes tegid kiiresti õigeid otsuseid. Pandeemia muutis digitaalset maastikku eelmisel aastal jõuliselt, inimestel tekkisid uued harjumused, mis säilisid ka pärast karantiini lõppu. Märkimisväärselt suurenes meie kõigi digitaalne aktiivsus. Loe lähemalt, millised olid 2020. aasta trendid ning millised saavad olema trendid 2021. aastal.