Eestlased arendavad väikeettevõtete jaoks ülemaailmset turundusplatvormi.

Tallinna ettevõte Nobel Tech OÜ investeeris Saksamaa kiirelt arenevasse iduettevõttesse Excelsea, et koostöös luua ülemaailmne turundusplatvorm, mille eesmärk on väikestele ja keskmistele ettevõtetele pakkuda kvaliteetset digiturundusteenust ning muuta turundusspetsialistide ja -juhtide töö seeläbi senisest lihtsamaks.

Excelsea kaasas oma tegevuse ja rahvusvahelise haarde laiendamiseks üle miljoni euro, lisaks Nobelile investeeris ettevõttesse samas rahastusvoorus ka Saksamaa juhtiv digiturunduse tarkvaralahenduste pakkuja Advantago GmbH & Co.

Nobel Tech OÜ on Nobel Digital OÜ tütarettevõte, mis on juhtiv digiturunduse täisteenust pakkuv digitaalmeedia agentuur Eestis. Ettevõtte teenuste hulka kuuluvad digitaalmeedia strateegia ja auditi koostamine, reklaami müük otsingumootorites, sotsiaalmeedia reklaam ja haldus, sisuturundus, kodulehtede valmistamine, kodulehtede optimeerimine (SEO), bännerreklaamid, videoreklaamid ja loovlahendused.

Saksamaal Nurembergis asuv Excelsea GmbH & Co. KG arendab turundusplatvormi Markee, mille kaudu on klientidel võimalik lihtsa vaevaga ja automatiseeritult koordineerida kogu digiturundust, vähendades kokkuvõttes kulusid. Samuti on lahendus sujuvalt integreeritav juba olemasolevate teenuslahendustega.

„Väikettevõtete turunduse tulevik on automaatikas ja iseteeninduses,“ kommenteeris Nobel Digitali partner ja tegevjuht Kristiina Tukk. „Iga ettevõtja on suuteline enda äri tulevikus ise nähtavaks tegema, mida peab aga toetama tõhus tehnoloogia. Oleme loonud väikestele ja keskmistele ettevõtetele platvormi, mis aitab kõiki kaasaegseid turundusteenuseid hallata ja osta ühest kohast ning selleks ei pea omama liiga tehnilisi teadmisi.

Excelsea tegevdirektor Jens Unger lisas, et uued tugevad omanikud aitavad täita ettevõtte laienemisambitsiooni. „Koostöös saame klientidele pakkuda digiturunduse vallas parimat tarkvara-kui-teenus (SaaS) lahendust,“ märkis Unger.

Viimased postitused

SEO ise – miks on esmamulje tähtis ja kuidas saad seda ise mõjutada?

Kas teadsid, et inimesed annavad ettevõtte kohta hinnangu veel enne seda, kui nad selle äri veebilehte külastavad? Kuidas? Väga lihtne! Arvamus kujuneb juba siis, kui nad guugeldavad.

Kas sina juba kasutad uut Google Analytics 4?

Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google Analytics’iga vastuse. Mullu oktoobris jõudis kasutajateni uue generatsiooni tööriist Google Analytics 4 (GA4). Kui sa seda veel ei kasuta, siis tasub hakata.

Juuni keskel läheb käiku uus Google algoritmide uuendus. Kas sinu ettevõte on selleks valmis?

Google algoritmide muudatuste uudised on alati olnud olulised signaalid selle kohta, et on vaja järjekordselt kodulehe SEO’ga tegeleda, sest muudatused on alati olnud sellised, mis on oluliselt kõigutanud veebilehtede konkurentsivõimet Google otsingumootori otsingutulemuste järjestuses. Ka seekord on oodata nõuete täiendusi, mis lööb „malelaua“ sassi.