Digitaalturunduse suunad- Google Partner Summit 2017

FCR Media Eesti on üks väheseid Google suuri partnereid Eestis, mistõttu oli mul võimalus osaleda New York’is toimuval iga-aastasel partnerite tippkohtumisel

FCR Media on Google partner põhjusel, et väga suur osa Eesti väikestest ja keskmistest ettevõtetest on usaldanud enda digiturunduse meie kätte.

Viis minu silmis olulist tähelepanekut ürituselt:

1. Tarbija on kannatamatu

Me enam ei käi internetis, vaid elame seal! Klient on täna palju informeeritum, nõudlikum ja kiirem, kui kunagi varem. See pole ilmselt suur uudis, kuid arvan, et hulk ettevõtjaid ei arvesta muutunud tarbijakäitumisega veel tänagi enda äri tehes— info tarbimise hulk mobiilis kasvab iga päevaga!

2. Mobiil on Sinu firma peauks ja visiitkaart

Noored omandavad internetis info otsimise oskused täna esmalt mobiilis, alles seejärel arvutis. Üle poolte otsingutest tehakse telefonis ning see kasvab iga päevaga. Mobiili kasutades katkestab 53% lehe külastajatest otsingu, kui lehe avanemiseks kulub üle 3 sekundi. Seda on kasulik teada! Sinu koduleht peab pakkuma kiiret, selget ja lihtsat sõnumit, mis ei ole üle ujutatud ilukirjandusliku sisuga.

Iga sekund, mis lehe avamist aeglasemaks teeb, vähendab Sinu lehe konversiooni umbes 20%. Leht peab olema loetav ja lihtsasti navigeeritav kõikides seademetes: nii lauaarvutis, mobiilis kui ka tahvlis.

3. YouTube video Ad Sequencing

Selle asemel, et näidata kliendile sama videot järjest ja järjest, tee videolehter, milline juhatab huvilise läbi videoseeriate laiema sõnumini, kuni ostu sooritamiseni välja. Uue Video Ad Sequencing tööriistaga saab seda teha.

4. Tänapäeva tarbija teeb otsuse internetis, kuid ostab füüsilisest poest

Otsingufraasi „kust saab osta?“ kasutatavus on kasvanud viimase aasta jooksul 85%. Samas, 76% ostudest tehakse endiselt jaekaupluses. Oluline on suunata ja suurendada külastuste hulka füüsilisse poodi, nii soovitab Google. Varsti mõõdame aega otsingust ostu sooritamiseni kaupluses. Sinu äri peab olema Google kaardil olemas ja võimaldama kliendil leida Sind ka siis, kui ta sisestab otsingusse „near me“ ehk „minu lähedal“.

5. Ja lõpetuseks vaata, kuidas Sinu ettevõttel veebis läheb?

Kliki https://testmysite.withgoogle.com ning analüüsi oma kodulehte.

Viimased postitused

SEO ise – miks on esmamulje tähtis ja kuidas saad seda ise mõjutada?

Kas teadsid, et inimesed annavad ettevõtte kohta hinnangu veel enne seda, kui nad selle äri veebilehte külastavad? Kuidas? Väga lihtne! Arvamus kujuneb juba siis, kui nad guugeldavad.

Kas sina juba kasutad uut Google Analytics 4?

Kes on sinu veebilehe külastajad? Kust nad tulevad? Mida nad sealt otsivad? Kui palju käib sinu veebis uusi inimesi? Need on vaid mõned küsimused, millele saad Google Analytics’iga vastuse. Mullu oktoobris jõudis kasutajateni uue generatsiooni tööriist Google Analytics 4 (GA4). Kui sa seda veel ei kasuta, siis tasub hakata.

Eestlased arendavad väikeettevõtete jaoks ülemaailmset turundusplatvormi

Tallinna ettevõte Nobel Tech OÜ investeeris Saksamaa kiirelt arenevasse iduettevõttesse Excelsea, et koostöös luua ülemaailmne turundusplatvorm, mille eesmärk on väikestele ja keskmistele ettevõtetele pakkuda kvaliteetset digiturundusteenust ning muuta turundusspetsialistide ja -juhtide töö seeläbi senisest lihtsamaks.