ET

Digiturundus pole homme see, mis ta oli eile. Aitame sinul leida digimaailma kiiresti muutuvas keskkonnas soovitud tulemusteni viiva tee.

UX/UI audit on kodulehtede ja e-poe optimeerimine selleks, et kliendil oleks seal võimalikult hea viibida.

Muudame SEO abil sinu veebilehe Google’i jaoks meeldivamaks, et see tõuseks otsingumootoris kõrgemale kohale, tõmbaks rohkem tähelepanu ning sinu äri saaks rohkem kliente.

Valmistame sulle tänapäevase veebilehe või e-poe – kiire ning kasutaja- ja mobiilisõbraliku. Vajadusel kirjutame tekstid ning pildistame sisumaterjali.

Tele2 SEO kampaania

Tele2 jaoks oli põhieesmärk kasvatada brändivälist orgaanilist liiklust ennekõike teenuste(pakettide) lehtedele. Peamiseks fookuseks olid ärikliendil ning seejärel teisel kohal e-pood. Lisaeesmärgiks oli konversioonimäära optimeerimine ehk aidata parandada kasutajakogemust Tele2 kodulehel.

Tele2 jaoks oli põhieesmärk kasvatada  brändivälist orgaanilist liiklust ennekõike teenuste(pakettide) lehtedele. Peamiseks fookuseks olid ärikliendil ning seejärel teisel kohal e-pood. Lisaeesmärgiks oli konversioonimäära optimeerimine ehk aidata parandada kasutajakogemust Tele2 kodulehel.

Mis me selle jaoks tegime?

  • Põhjaliku märksõnaanalüüsi teenuste alamlehtedele
  • Meta-elementide -ja sisuanalüüs
  • Lähtuvalt märksõnaanalüüsist meta-elementide ja sisu korrektuurid
  • Laadimiskiiruse parandamine

Alamlehti oli väga palju – seetõttu on välja toodud vaid mõned faktid koostöötulemusest.

Eesmärk I: orgaanilise veebiliikluse kasvatamine brändiväliste märksõnadega.

Tegime selleks põhjaliku märksõnaanalüüsi ning meta-elementide ja sisuelementide korrektuurid.

Üldine statistika muutus juuni 2019 (enne meie tegevusi) vs veebruar 2020 oli järgnev:

  • Klikid Google orgaanilises otsingus + 43%. Kusjuures veebruaris 2020 tuli veebileht Google.ee-s välja 26 093 erineva päringuga, kuid juunis 2019 29 127 erineva päringuga – kasvas veebiliikluse kvaliteet.
  • Lisaks samal vaadeldaval perioodil kasvas läbi kõikide otsingumootorite tulnud veebiliikluse tulu 123%.

Eesmärk II: teenuse „Ärimootor“ – klient B2B – Sisu, sõnumi ja laadimiskiiruse optimeerimine.

Võrdlemisperioodiks on 30 päeva enne ja pärast meie tegevusi.

  • Keskmine sessiooniaeg kasvas 87% (42 sekundit vs 1 minut ja 19 sekundit).
  • Konversioonimäära tõus (Goal B2B lead) 404%
  • Konversioonide arvu tõus 700% (4 vs 32)
JAGA POSTITUST: