Nobel Digitalis on tööl enam kui 50 oma ala tippspetsialisti. Vahel võtame igaüks ette ja kirjutame mõne pikema loo, mis avab meie tööd tagamaid, räägib trendidest või seletab keerulisi ja kergemaid digiturunduse-alaseid teemasid.
Lisaks leiad siit muidugi uudiseid Nobel Digitali kohta ja sekka ka meie elust-olust kontoris Noblessneri kvartalis. Head lugemist.
Facebooki reklaam – Kuidas õigesti toimida
Nagu kõigis teistes digitaalsetes turunduskanalites, nii on ka Facebookis kindlad reeglid ja võtted, mille õige järgimise puhul võib saavutada suurepäraseid tulemusi. Pealtnäha võib Facebook tunduda lihtne koht kus reklaami teha – vaja on vaid ettevõtte Facebooki lehte ja suund Ads Manager’i.
Google AdWords märksõna planeerija
Keyword planner ehk märksõna planeerija on Google AdWordsi tööriist, mille esimene versioon keyword tool loodi 2005. aastal. Tööriista eesmärk on võimaldada reklaamijatel otsida reklaamikampaania ehitamiseks sobivate otsingumahtudega märksõnu ja ennustatavaid klikihindu.
“Olles täiesti aus, siis potentsiaalset klienti tegelikult ei huvita esmajoones mitte sinu firma ajalugu, vaid see, mida sa müüd ja miks sa konkurentidest parem oled,” toob Nobel Digital SEO haldur ühte lausesse kokku põhilise, mille vastu kodulehe sisu luues eksitakse.
Kodulehe tellimisel teeb enamik ettevõtetest vigu, mis mõjutavad oluliselt nende äri, kirjutab Nobel Digitali SEO tootejuht Jüri Hass oma blogis. Olen analüüsinud sadu ettevõtete kodulehti ja enamikul juhtudel on mõni allpool kirjeldatud vigadest kodulehe loomisel tehtud.
Google teatas, et alates 21. aprillist 2015.a. hakkab Google mobiilses otsingus veebilehe mobiilisõbralikkus mõjutama otsingutulemuste järjestamist.