Blogi

Nobel Digitalis on tööl enam kui 50 oma ala tippspetsialisti. Vahel võtame igaüks ette ja kirjutame mõne pikema loo, mis avab meie tööd tagamaid, räägib trendidest või seletab keerulisi ja kergemaid digiturunduse-alaseid teemasid.

Lisaks leiad siit muidugi uudiseid Nobel Digitali kohta ja sekka ka meie elust-olust kontoris Noblessneri kvartalis. Head lugemist.

On-site SEO ja Off-site SEO – mis need on?

Tihti räägitakse SEO-st (kodulehe optimeerimisest otsingumootoritele) üldise märksõnaga— SEO. Teemasse süvenedes selgub, et SEO jaotub kaheks väga oluliseks osaks. Vaatame lähemalt, mis need on.

Elmo Jõeleht, E-Kanalite müügijuht räägib, mis on vahe On-Site ja Off-Site SEO’l.

Mis on bränd?

Brändi tähendus on läbi aastate muutunud ja tänase päevani kuuleb selle mõiste kohta mitut definitsiooni. Üks on kindel— bränd ei ole toode, neid kaht aetakse väga tihti segamini ja on oluline mõista, mis on nende vahe.

Facebook Pixel – miks nõnda oluline?

Facebooki Pixel on JavaScript kood (tükk koodi), mis paigaldatakse ettevõtte kodulehele. See kood hakkab jälgima kodulehel toimuvat ja edastab seejärel andmed tagasi Facebooki.

Google Search Console – Mis see on?

Palju räägitakse kodulehel toimuva analüüsimise kontekstis Google Analytics’ist, kuid selle kõrval on teenimatult varju jäänud Google Search Console, kuigi tegu on väärt tööriistaga, mida ei tohiks alahinnata. Inimesed, kes on igapäevaselt digiturunduses, puutuvad sellega tihti kokku, kuid kui Sina ei ole puutunud, siis loe see kirjutis läbi.

Internetiturundus 3: Vahendid

Sa oled eelmistes osades (1. ja 2.) üle vaadanud selle, mis on see toode või teenus, mida Sa soovid müüa ning selle, kes on Su kliendid ning Sa soovid hakata müüma. TORE! Vaatame, mis on vahendid ja võimalused reklaamimiseks